TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Dynatrace מובילה בנתח השוק של פתרונות ניטור ביצועי אפליקציות (APM) מזה שלוש שנים ברציפות


דוח חדש של חברת המחקר גרטנר קובע שחברת Dynatrace
מובילה עולמית בפתרונות ביצועים בסביבת הדיגיטל, המיוצגת בישראל על ידי מטריקס, מדורגת במקום הראשון בעולם מבחינת נתח השוק של פתרונות ניטור ביצועי אפליקציות (APM). זאת הפעם השלישית ברציפות שגרטנר מדרגת את פתרונות Dynatrace במקום הראשון מבחינת נתח השוק.

ל-Dynatrace נתח של 12.5% משוק פתרונות ניטור הביצועים בעולם, עם פער משמעותי לעומת הפתרון הבא אחריו, הנאמד בכ-100 מיליון דולר. הישג זה מבסס את מעמדה האיתן של Dynatrace כמובילת התחום בעולם. מחזור ההכנסות של החברה הוא פי 3 ! לעומת ספקי פתרונות APM מודרניים אחרים ויותר מ-30% מההכנסות של ספקי פתרונות מסורתיים. הדוח של גרטנר מבוסס על ניתוח היקף הפעילות בתחום במהלך שנת 2014.

גרטנר מציינת בדוח כי בשנים האחרונות חל גידול משמעותי בהיקף המכירות של פתרונות APM בעולם ובשנת 2014 הוא הגיע לכ-2.6 מיליארד דולר. נתון זה משקף עלייה של 15.8% לעומת שנת 2013, ששיקפה בעצמה צמיחה בהכנסות של 13% לעומת שנת 2012.
היקף המכירות של Dynatrace במהלך שנת 2014 הגיע ל 326.9 מיליון דולר, המשקף גידול של 55.9 מיליון דולר לעומת שנת 2013. בנוסף, שיעור הצמיחה של החברה עלה ל 20.6%, גבוה כמעט פי 3 מהגידול של השנה הקודמת ושל 24% מהר יותר משוק ה-APM העולמי הכולל.

ג'ון ואן סיקלן, מנכ"ל Dynatrace מציין כי "מסלול הצמיחה שהחברה חווה מאז הפכה לחברה בבעלות פרטית מרשים ביותר, בזכות הגדלת הפער בינינו לבין החברות האחרות בכל הקשור לנתח השוק והיקף ההכנסות. כל זאת בזכות המיקוד שלנו בפתרונות ניטור הביצועים בעולם הדיגיטל, לצד החזון והיעד המרכזי שלנו להיות המובילים בתחום בעולם. העובדה שקצב הגידול שלנו גדול מהצמיחה בשוק ה-APM הכולל בעולם, היא ההוכחה לכך שזו אסטרטגיה מצויינת עבורנו.

אמיר הראל, מוביל פעילות Dynatrace בישראל מוסיף כי "בסיס הלקוחות של Dynatrace, שגדל משנה לשנה לצד גידול בנתח השוק, מעיד ללא ספק על כך שאנו הבחירה הראשונה והברורה עבור חברות בעולם הדיגיטלי. אנו גאים ושמחים על המיקום שלנו כמספר אחד בדוח של גרטנר ונמשיך להשקיע את מירב ומיטב המשאבים שלנו כדי לקדם את החברה לשיאים חדשים ולהיות המרכיב החשוב של הלקוחות שלנו ביצירת יתרון תחרותי בפעילותם בעולם הדיגיטלי".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il