TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

התייחסותו של ליאור דיב, מנכ"ל חברת הסייבר הישראלית Cybereason, על מתקפת הסייבר על JP Morgan Chase


בשבועות האחרונים אנחנו רואים עליית מדרגה משמעותית בתקיפות הסייבר בעולם. אנו מזהים עלייה במספר התקיפות ולצד זאת, עליה ניכרת באופי אמצעי התקיפה, ועלייה ברמת המורכבות
לפני כשבועיים פרסמנו תוצאותיו של מחקר שערכנו, "מבצע כופר" - שגילה כי כלי הכופר (Ransomware) ששימש בעבר פושעי סייבר קטנים לצרכי השתלטות על מחשבים אישיים ולקיחת כופר, משמש היום קבוצות האקרים מאורגנות, שאף הפכו את הכלי למתוחכם עוד יותר. למעשה כיום, כלי הכופר מאפשר לתוכנה הזדונית לחמוק מכלי זיהוי מתוחכמים כמו אנטי וירוס וחומת אש. בתקופה האחרונה גילינו עלייה במספר החברות המסחריות שנפגעות מכלי זה, בעוד שבעבר סוג תקיפה מסוג זה היה מכוון לאנשים פרטיים.

מקרה התקיפה של JP Morgan Chase מראה כמה קל להאקרים להסתיר את עקבותיהם ולהטעות. בספטמבר 2014 הודיעה החברה בהצהרה תקשורתית כי מאחורי התקיפה עומדים גורמים ברוסיה ונתנה הוכחות של תקשורת מהבנק שהופנתה לרוסיה.

עם המעצר של 4 החשודים בישראל ובארה"ב הולך ומתברר שככל הנראה הם האנשים שעומדים מאחורי התקיפה וככל הנראה היו אלה ששתלו בתקיפה אלמנטים שיצביעו על רוסיה כמקור התקיפה.
הטעייה מכוונת והסתרת הזהות היא טריק נפוץ של האקרים, שגורמות לחברות הנפרצות, כמו גם לאמצעי התקשורת, למהר ולהפנות אצבע מאשימה כלפי גורמים שאינם רלוונטיים ומוליכה אותם שולל.

למעשה לצערנו בתקיפות סייבר, בשל טכניקות הסוואה והסתה, אין דרך ודאית לאתר ולזהות את מקור התקיפה, אלא אם כן מתחקים צעד אחר צעד אחר ההאקרים באופן פיזי"


אודות סייבריזון: סייבריזון (Cybereason) היא חברת סטארטאפ ישראלית, הפועלת בתחום אבטחת המידע ומתמקדת במניעת התקפות האקרים בארגונים. החברה מפתחת פלטפורמת אבטחה אקטיבית עבור ארגונים, המאפשרת פיקוח רציף במטרה לאתר פעולות סייבר שונות, הרבה לפני שהן מתרחשות בפועל. Cybereason היא חברה פרטית, שהוקמה ב-2012 על ידי יוצאי יחידת המודיעין 8200 ליאור דיב, יונתן שטרים־עמית ויוסי נער. החברה יושבת בקיימברידג', מסצ'וסטס ולה משרדים בתל אביב, ישראל. בתקופה האחרון הודעה החברה על השלמת סבב גיוס שני בהיקף של 25 מיליון דולר ועל חתימת הסכם שותפות אסטרטגית עם חברת לוקהיד מרטין.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il