TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הבורסה צפויה להיפתח במגמה חיובית


פער הארביטראז' המשוקלל של המניות הדואליות הינו חיובי בשיעור של 0.2%
הבורסה בתל אביב צפויה להיפתח במגמה חיובית על רקע מגמה שורית בשוקי העולם.

תחילה שחר רחמני מנהל שירות האיתותים על השוק בארה"ב בהיבט הטכני:
s&P
כזכור המדד התקשה לעבור את רמת 2085 ונראה שעוברים את הרמה הזאת עם פתיחת המסחר ליעד 2100-2090 בכל מקרה כרגע יש רוח גבית באופן זמני עד להתמתנות.
התמיכה החשובה באזור 2040.

דקס גרמניה
פרץ שרוול יורד ושינה כיוון לחיובי , כמובן הכל ענין של זמן אבל יש סיגנל
טוב מהמדד , בינתיים כל עוד ומעל 11000-10800 הכיוון לונג עם יעד 12000 אפשרי

נסדק 100
אזור 4460 היווה הפרעה , אם יעבור יעד הבא לכיווני 4500
התמיכה החשובה באזור 4350 בערך.

אני עדין לא רואה מומנטום חזק ישירות לשיאים במיוחד אחרי החולשה והספקנות
במסחר בתקופה האחרונה ולכן נבחן זאת בהדרגה, זה גורם לכם שהתהליכים יותר איטיים עד שמתגבר מומנטום אמין לאחד הכיוונים. גם כך השוק כמה חודשים נסחר בטווח דשדוש ובסוף מצפים להכרעה חשובה בהיבט המגמה הראשית שנתקלה בבעיות בתקופה האחרונה.
כמו כן יתכן ויחזרו מימושים (הסיבה אם זה יקרה לא ידועה עדין , אולי דוחות ?!)
אבל כעת נקודתית יש רוח גבית חיובית.

במחלקת המחקר של FXCM ישראל מציינים הבוקר: "למרות ההודעה על ההסכם עם יוון והתגובה החיובית של שוקי המניות, האירו צולל ביממה האחרונה לרמות שפל חדשות. האירו-דולר צונח מתחת לרף 1.1 ואילו האירו-שקל צונח ל-4.15. מדוע לא ראינו ולו ראלי של אנחת רווחה מצד האירו? למעשה, ברגע שהוסרה מהפרק, לפחות לפי שעה, הסכנה כי יוון תפרוש מהגוש, אהבת הסיכון חזרה מיד לשווקים והמשקיעים חזרו לחפש נכסים נושאי תשואה, ואלה אינם נמצאים באירו. על כן, ראינו עליות נאות בשוקי המניות וביקוש מחודש לדולר, כאשר הבנק הפדרלי, כך על פי הצהרת יושבת הראש ילן מיום שישי האחרון, צפוי להעלות את הריבית עוד השנה. הדולר-שקל ממשיך לדשדש בין 3.75 ל-3.80, אבל ייתכן שכעת נראה שוב מומנטום של הדולר בעולם ואז גם הספקולנטים בזירת המט"ח המקומית ידחפו את הצמד מעלה אל מעל הרף הטכני של 3.80.

ובארה"ב, לצד עונת הדוחות שנפתחה, ימשיכו המשקיעים להעריך את מדיניות הפד והשפעותיה על תשואות האג"ח.
בטווח המידי צפויות התשואות לחזור לרמתן מלפני כמה שבועות ולהביא להמשך עלייה, אם כי מתונה, בתשואות האג"ח במדינות מפותחות רבות.
גם התשואות המקומיות צפויות לעלות אך במידה מוגבלת לאור פתיחת פער חיובי מול ארה"ב הקשור יותר לדיוני תקציב ובריחת משקיעים מקומיים מאג"ח ממשלתי ארוך שממילא לא היה אומר להיות בתיק ההשקעות שלהם.

בזווית הישראלית, מבחינה כלכלית מקומית חשובה חזרתה של אירופה למסלול צמיחה עקב השפעות הסחר הישירות. מדינות נוספות שיכולות לנשום לרווחה הן בולגריה, המייצאת סחורה בשווי 3.5% תוצר, וכן טורקיה, רומניה, קפריסין, בולגריה וסרביה, שם פעילים הבנקים היוונים במתן אשראי. התייחסות קובי פלר מ- UBS להסכם עם יוון

חברות במרכז
הודעה לעיתונות של חברת כיטוב פארמה המפתחת את תרופת הקומבינציה KIT-302 על כך שהיא עשויה ליהנות מההחמרה המוצעת של ה-FDA להוראות הבטיחות המופיעות על תרופות מסוג NSAID (תרופות אנטי-דלקתיות ללא סטרואידים). ההוראה המעודכנת תכלול חיזוק של ההוראה הקיימת ותדגיש ביתר שאת את העובדה ששימוש בתרופות מסוג זה עלול להעלות את הסיכון להתקפי לב, ולשבץ מוחי, וזאת אף בשימוש קצר טווח.

חברת אקס ליבריס (Ex Libris) הישראלית, המתמחה בפיתוח של פתרונות מיכון לספריות אקדמיות, ‏ מדווחת על רבעון מוצלח אשר כלל בין היתר זכיה בשלוש עסקאות ענק עם אוניברסיטאות בארה"ב להטמעת מערכת הענן המיועדת לניהול מערך הספריות האקדמיות שלהן. ברבעון האחרון הצטרפו למעלה מ- 55 מוסדות אקדמים חדשים לבסיס הלקוחות של המערכת. היקף שלוש העסקאות הנו למעלה מ 10 מליון דולר.
מאז השקתה של מערכת Alma לפני שלוש שנים, למעלה מ 540 מוסדות אקדמאיים רכשו את המערכת, מתוכם למעלה מ 230 מוסדות במדינות שונות ברחבי העולם כבר סיימו את הטמעת המערכת, כאשר הצפי הוא שעד לסוף השנה למעלה מ 370 מוסדות יטמיעו את המערכת שרכשו.







טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il