TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

תים נבחרה לשדרג ולהרחיב את פתרון ה-EndPoint Management עבור רשת סופר פארם


סופר פארם נדרשה לפתרון אשר יאפשר לה עדכוני תוכנה באופן אמין ומוצלח לכל השרתים ותחנות הקצה, ובכלל זה תחנות עבודה, קופות, מסופי מידע ועוד.
תים, מקבוצת מלם-תים, חברת טכנולוגיית המידע (IT)  הגדולה, המנוסה והמובילה בישראל, המספקת תחת קורת גג אחת, מגוון פתרונות מחשוב מקצה לקצה, הודיעה כי חטיבת מוצרי התוכנה שלה SRL, סיימה להטמיע את פתרון ה-EndPoint Mangement של IBM ה- BIGFIX ברשת סופר-פארם בישראל. הפרוייקט החל בחודש ינואר 2015.

המערכת הישנה, כבר לא מילאה את ייעודה שכן היה צורך בארכיטקטורה ייחודית לפעילותה של הרשת. לפיכך בחרה החברה, בעצה אחת עם צוותי חטיבת SRL של תים, מיישמי הפרוייקט, ב-BIGFIX – IBM EndPoint Management.
היום, עם סיום ההטמעה, מעניקה המערכת אמינות גבוהה, כמו גם אחוזי הצלחה גבוהים בהפצות, גמישות מירבית והזדמנות לצמצם שימוש בכח אדם ייעודי.
ניר בן ציון, מנהל מערך מחשוב מרכזי בסופר פארם, אומר: "כרשת מרובת סניפים שגדלה כל הזמן, אנחנו מחפשים פתרונות אמינים ועם יכולת ניהול מרכזית ברמה גבוהה מאוד. הפתרון הנבחר עונה היטב לצרכינו וקיבלנו את התוצרים בזמן השקעה קצר מאוד"
ישי טולדו, מנהל תחום שו"ב בחטיבת SRL של חברת תים, אומר: "לארגון מבוזר דוגמת סופר-פארם עם ריבוי סניפים וסוגים שונים של נקודות קצה דוגמת w/s, קופות, 'קיוסקים' של מידע וכיו"ב מהווה מערכת ה BIGFIX פתרון מושלם. נדבכים נוספים דוגמת תפעול נוח, פשטות, קבלת דוחות אמינים, הפצות מוצלחות, קונפיגורציות מוכנות מראש לסוגים שונים של תחנות קצה בהתאם לייעודן ועוד, ולבסוף, תמחור נכון, אפשרו את הקמת וביצוע הפרויקט והטמעת הפתרון."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il