TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אדאלום מרחיבה את השילוב עם צ'ק פוינט כדי לזהות איומים מתקדמים ביישומים בענן


השילוב של אדאלום עם אמולציית ThreatCloud של צ'ק פוינט מרחיבה את הזיהוי של נוזקות מתקדמות למסמכים ביישומי תוכנה כשירות
מתווכת אבטחת הגישה לענן, אדאלום, הודיעה היום על שילוב עם פתרון אמולציית האיומים של צ'ק פוינט (NASDAQ: CHKP). פלטפורמת אבטחת הענן הייעודית של אדאלום משתלבת עכשיו באופן חלק עם יכולות ארגז החול של אמולציית האיומים של צ'ק פוינט כדי לזהות אמצעי ניצול לרעה חדשים, פרצות יום אפס ואיומים מתמידים מתקדמים ממוקדים בכל תוכן שמאוחסן ביישומי ענן. השילוב עם אדאלום מאפשר לארגונים לשחרר את היתרונות של יישומי תוכנה כשירות, בלי לסכן את האבטחה.

יישומי תוכנה כשירות מספקים סביבת נוזקות ייחודית ליריבים מיומנים. הנוכחות בכל מקום של הגישה ליישומים בענן באמצעות מכשירים שלא מנוהלים ולא מאובטחים, מגדילה מאוד את משטח האיומים. עבודה משותפת בתוך סביבות תוכנה כשירות משמעה שכל הידבקות בנוזקה יכולה להתפשט במהירות. בנוסף, כלי אוטומציה מעלים תוכן ליישומים בענן ממקורות שונים, כולל שילובים מענן לענן, וזה מגביר את האפשרות של העלאת נוזקות ליישומים בענן.

"רוב ההתקפות הממוקדות מתחילות עכשיו דרך פרצות יום אפס לא ידועות או שלא התגלו בקבצים של הארגון וקבצים המצורפים לדואל. חלק גדול מהקבצים הארגוניים האלה מאוחסנים עכשיו ביישומים בענן שנמצאים מחוץ לגבול האבטחה המסורתי", אמר אלון קנטור, סגן נשיא לפיתוח עסקי בצ'ק פוינט טכנולוגיות תוכנה. "באמצעות השילוב של הטכנולוגיה של אדאלום עם אמולציית האיומים של צ'ק פוינט, ארגונים יכולים לזהות התקפות מתקדמות ממוקדות שמתרחשות כתוצאה מקבצים נגועים ביישומים בענן, ולאפשר את אמצעי הבקרה המתאימים כדי להבטיח שהם לא יחזרו לרשת הארגונית".

השילוב המשותף מאפשר לבדוק מסמכים ביישומי ענן המוגנים באמצעות אדאלום על ידי סביבת ארגז החול של אמולציית האיומים של צ'ק פוינט ולפוצץ אותם מול מגוון רחב של דפדפנים, תוספים ויישומים כדי לזהות נוזקה תושבת. הלקוחות גם ירוויחו מהשילוב של מנוע מניעת האיומים ברמת המעבד החדשני של צ'ק פוינט, שמספק לארגונים רמת הגנה שאין כמותה נגד תוקפים על ידי זיהוי התקפות ברמת הקדם הדבקה.

השילוב המשותף של אדאלום וצ'ק פוינט מטפל באיומים מתקדמים על ידי:

זיהוי נוזקות לא מוכרות, נקודות תורפה של יום אפס ואיומים מתמידים מתקדמים בכל מסמך שמאוחסן ביישומים בענן ומועלה אליהם.
הפיכת נוזקות לא מוכרות לאיומים מוכרים והרחבת ההגנות לכל הלקוחות של אדאלום וצ'ק פוינט בכל העולם.
הרחבה חלקה של התראות על נוזקות והדבקות לכל כלי ניתוח איומים או מערכת ניהול מידע ואירועי אבטחה (SIEM) קיימים כדי לשמור על ההשקעה באבטחה.

"ארגונים מכל הגדלים מבצעים את המעבר ליישומים בענן כדי לשפר יעילות ולאפשר זריזות טובה יותר של מערכות המידע", אמר יינון קוסטיקה, סגן נשיא למוצרים באדאלום. "יש יתרונות ברורים שמניעים את המעבר לענן, אבל צריך להביא בחשבון את האבטחה של נתונים קריטיים ואת האיומים שמתפתחים בסביבה החדשה הזאת. פלטפורמת אבטחת היישומים בענן שלנו מספקת אמצעי ממשל ואבטחה ליבתיים, תוך הרחבת פתרונות אבטחה חשובים לענן. אנחנו נלהבים להרחיב את השותפות שלנו עם צ'ק פוינט כדי להבטיח שיישומים בענן לא יהפכו לעוד וקטור להתקפות ממוקדות".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il