TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

עדכון חירום לפלאש – האם אתם מעודכנים?


העדכון חוסם פרצת אבטחה מסוכנת שעלולה לאפשר להאקרים להשתלט לכם על המחשב. כך תוודאו שאתם מעודכנים:
השבוע שעבר שחררה אדובי עדכון חירום לנגן הפלאש שלה. העדכון חוסם פרצת אבטחה שדרכה יכולים האקרים להשתלט לכם על המחשב ולהתקין עליו וירוסים, תוכנות ריגול או תוכנות זדוניות אחרות. אדובי עצמה מודה שהאקרים כבר השתמשו בפרצה כדי לתקוף מחשבים ברחבי העולם ומיהרה לפרסם את העדכון שחוסם אותה.

נגן הפלאש של אדובי נמצא בשימוש של דפדפנים כדוגמת אינטרנט אקספלורר וגוגל כרום על מנת להציג תכני וידאו. נגן הפלאש פועל ברקע ללא התערבות המשתמש, כך שישנו סיכוי סביר שאתם משתמשים בו, גם אם אתם לא יודעים את זה.

משתמשי כרום וחלונות 8 מתעדכנים אוטומטית

העובדה שנגן הפלאש מותקן כמעט על כל מחשב בעולם ועל כל דפדפני האינטרנט, הופכת כל פרצה בתוכנה לפוטנציאל נזק עצום, לכן מומלץ למשתמשים לעדכן את המערכת שלהם בהקדם האפשרי.

כדי להתקין את העדכון ולהגן על המחשב שלכם, בצעו את הצעדים הבאים:

1. כנסו ל www.adobe.com/software/flash/about/ כדי לברר איזו גרסה של פלאש מותקנת אצלכם. הגרסה העדכנית ביותר, שכוללת את העדכון המדובר, היא 18.0.0194. אך שימו לב שעליכם לחזור על הבדיקה עם כל דפדפן שמותקן לכם על המחשב (ראו בהמשך).

2. אם התוכנה אינה מעודכנת כנסו ל- [https://get.adobe.com/flashplayer/ ]והתקינו את העדכון. מומלץ לבטל את אופציית ה"הצעות הנוספות" שמופיעות לפני ההתקנה (ראו תמונה) – שימו לב שתיבות הסימון להצעות אלה מסומנות מראש ועליכם להסיר את הסימון על מנת להימנע מהתקנות של תוספות לא רצויות.

לחיצה על כפתור ה"התקן עכשיו" יוריד למחשב את קובץ ההתקנה. בשלב זה עליכם לפתוח את תיקיית ההורדות בדפדפן שלכם וללחוץ על קובץ ההתקנה. בחלון שייפתח לחצו על Run כדי להתחיל את התקנת העדכון. בסיום ההתקנה לחצו על Finish.

3. חזרו על שתי הפעולות הנ"ל עם כל דפדפן שמותקן לכם על המחשב. הדפדפנים גוגל כרום ואינטרנט אקספלורר לחלונות 8 אמורים להתעדכן אוטומטית – אבל לא יזיק לוודא שהעדכון בוצע בכל מקרה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il