TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אילומיטי האמריקאית וחטיבת ה-SAP של One1 השלימו פרויקט משותף ליישום SAP PI בבית ההוצאה לאור רנדום האוס בארה"ב


הפרויקט נמשך כחצי שנה והיקפו מוערך במאות אלפי שקלים
חטיבת ה-SAP של קבוצת One1, אקסאקט, השלימה פרויקט משותף עם אילומיטי ליישום מערכת SAP PI ברנדום האוס (Random House), בית ההוצאה לאור הגדול ביותר בעולם בשפה האנגלית. הפרויקט נמשך כחצי שנה והיקפו מוערך במאות אלפי שקלים.
הוצאת רנדום האוס מוכרת יותר מ-400 מיליון ספרים מדי שנה, כלומר שבכל דקה נמכרים בעולם יותר מ-750 ספרים שלה, או 12 ספרים בכל שניה. האופרציה הזו מחייבת ניהול אמין ומהיר של מידע בהיקפים עצומים, ועדכון של כל המידע הזה במערכות הארגוניות הנוגעות לסליקה, מלאי, והיבטים תפעוליים שונים מול הלקוחות והספקים.
חטיבת ה-SAP של One1, המתמחה בפרויקטים לארגונים מכל המגזרים, ביצעה את הפרויקט בשיתוף חברת האינטגרציה הקנדית-אמריקנית אילומיטי (www.illumiti.com) ומחלקת תשתיות SAP של רנדום האוס. הפרויקט כלל הטמעת מערכת SAP PI במערך המחשוב המרכזי של רנדום האוס, כאשר One1 סיפקה את היבטי התשתית ואבטחת המידע, וחברת אילומיטי היתה אחראית על הניהול והפיתוח בפרויקט.
מערכת SAP PI (Process Integration) מתממשקת למערכות SAP ומעבירה מידע בין כל הפלטפורמות והמערכות בארגון. המערכת שהוטמעה ברנדום האוס מאפשרת התממשקות מלאה מול לקוחותיה הרבים, שחלקם הגדול הם אתרי מסחר אלקטרוניים באינטרנט. הצלחת הפרויקט הביאה לשיפור משמעותי ביציבות ובזמינות המידע, באבטחת המידע ובבקרה על כל התהליכים העסקיים והתפעוליים הקשורים לרכישות ספרים ומוצרים נוספים בפלטפורמות השונות.
שני אנקוריון, מנהלת חטיבת ה-SAP בקבוצת One1: "אנו שמחים על סיומו המוצלח של פרויקט נוסף עם לקוח בינלאומי גדול. הפרויקט הזה מצטרף למספר רב של פרויקטים שביצענו בעבר, ועודנו מבצעים, בשיתוף קבוצת היעוץ אילומיטי. העבודה על הפרויקט היתה מאתגרת ומיוחדת בגלל האופי הגלובלי שלו. הצלחנו לעמוד בכל יעדי הפרויקט הודות לעבודת צוות מקצועית ביותר, וירטואלית ברובה, תוך תיאום מושלם בין גורמים מקצועיים של One1 בישראל, לצד נציגי רנדום האוס במיקומים שונים בארה"ב, ואנשי חברת אילומיטי ממשרדי החברה בבוסטון".
לארי פרלוב, שותף בכיר באילומיטי, אמר: "אקסאקט סיפקה שירות מקצועי ברמה גבוהה ביותר. החברה גיבשה הבנה טובה של דרישות הלקוח וצרכי צוות הפרויקט, עיצבה פתרון תשתיתי והביאה אותו למצב פעיל בזמן קצר מהמתוכנן".
שני אנקוריון, מנהלת חטיבת ה-SAP ב-One1 (צלם: רגב-ארט)


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il