TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ITGI מציגה פיתוח חדשני עבור הדור הבא של הסטנטים בעולם


ה-Stentless Stent הוא פיתוח בעל קונספט חדשני שבא לענות על כשלים קיימים בעולם הסטנטים היום
לאחר עבודת מחקר ופיתוח חדשנית, ITGI מציגה היום אבטיפוס המהווה קונספט מהפכני לעולם הסטנטים. עם השלמת האבטיפוס, מודיעה החברה על הגשת בקשה לפטנט לפיתוח החדש.
הפיתוח החדש הוא למעשה פלטפורמה ייחודית המדמה "סטנט ללא סטנט" (Stentless Stent), שעשויה ממסה מינימלית של מתכת, דבר שיאפשר, להערכת החברה, הולכה קלה אל כלי דם צרים בגוף ואל כלי דם קטנים במוח וכן, לכלי הדם הגדולים ביותר בגוף. בנוסף, הסטנט החדש יתאים את עצמו לגודל כלי הדם ללא צורך במדידת מכשירים וימנע מצב של אי התאמה לעורק, המהווה בעיה משמעותית כיום.
אחוז המתכת המינימלי של הסטנט החדש של החברה, מקנה לסטנט שיפור עצום והינו קפיצת מדרגה בעולם הסטנטים. החברה מעריכה כי אחוזי ההיצרות מחדש (restenosis), לאחר השתלת הפיתוח החדש, יהיו נמוכים מאד כתוצאה משימוש בכמות מתכת מינימלית וזאת ללא שימוש בכל ציפוי תרופה על המתכת של הפיתוח החדש. החברה אף מעריכה כי לא יהיה צורך ליטול תרופות מדללות דם לאחר הפרוצדורה, מה שיהווה גם כן פריצת דרך משמעותית.
הפיתוח החדש הינו תוצר של שיתוף פעולה בין נועם שמאי, ממציא ומנהל פרויקט פיתוח במעבדת המחקר של ITGI של מוצר חדשני וייחודי לטיפול בשבץ וד"ר שחר כהן, רופא, יועץ החברה וחוקר בעל שם בתחום רפואה מחדשת (Regenerative Medicine), בעל פטנטים רבים בתחום תאי גזע והנדסת רקמות.
אביב לוטן, מנכ"ל החברה, ציין, "ITGI עמדה בחזית הטכנולוגיה בעולם הסטנטים, מאז הקמתה, עם הצגת סטנט ייחודי המכוסה ברקמה מן החי. בחודשים האחרונים עבדנו על פיתוח ראשון מסוגו בעולם, ה-Stentless Stent, שנולד כתוצאה משנים של מחקר וידע בתחום הרקמות, פיתוח סטנטים נוירולוגים זעירים ותהליכי ייצור ייחודיים. הרופאים שלנו, שנחשפו לתהליך הפיתוח, מאמינים כי יש לחברה פיתוח תקדימי ופורץ דרך. אנו גאים לחשוף אותו היום, לאחר הגשת הפטנט, ונרגשים לקראת העתיד".
אודות ITGI:
חברת ITGI עוסקת בתחומי מחקר ופיתוח, ייצור, הרכבה ושיווק של מוצרים חדשניים המיועדים לשימושים רפואיים שונים בכלי דם טבעיים בלב, במעקפים ורידיים בלב, בכלי דם במח ובכלי דם היקפיים אחרים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il