TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

תים הקימה מרכז לוגיסטי חדש


בהשקעה של מיליוני שקלים
תים, חברת טכנולוגיית המידע (IT)  הגדולה והמובילה בישראל, אשר סיימה ב-2014 את מיזוג החברות תים-נטקום, אומניטק ואגף מיקור חוץ של מלם לכדי חברה אחת, תחת השם תים, הודיעה היום כי במסגרת המעבר לעבודה כחברה אחת בעלת שפה אחת, אוחדו כל המחסנים ובהתאם לכך, הוקם מרכז לוגיסטי חדש  בהשקעה של מיליוני שקלים.
המרכז, בן שתי קומות בפתח תקוה, משתרע על פני שטח של 1300 מ"ר וכולל מחסן ומעבדות אינטגרציה שנועדו לשרת את החברה הממוזגת בשפה אחידה, תוך ניצול משאבים מיטבי ויעיל.

הקמת המחסן החדש נועדה לתת מענה לצרכים דינאמיים של מגוון הלקוחות, בתאימות לצרכים מורכבים בכלל וללקוחות-OEM בפרט.

גלריית האחסון החדישה זכתה למידוף חדש, כמו גם תריס חשמלי משופר לפריקה ולטעינה. בחלקה העליון מרכזת החברה את פעילות הטונרים ומיכלי המדפסות. המעבדות צויידו ברצפה ובשולחנות עבודה אנטי סטטיים, לבטיחות גבוהה ונוחות שימוש, הוקצו אזורי אינטגרציה בקומה נפרדת, במיוחד לפעילות OEM, והוגדל מרחב העבודה כדי לאפשר כושר ייצור מוגדל. אזורים אלה מצויידים במעלית המקשרת בין הגלריה לקומה השניה.

רמי לוי, סמנכ"ל התפעול בחברת תים, אומר: "במסגרת המעבר לשפה אחת, הקמנו מרכז לוגיסטי חדש אשר נותן מענה למכלול הצרכים של חטיבת המכירות בחברה, הוא מופעל ע"י קרוב ל-40 אנשי צוות מיומנים אשר אמונים על קליטה וניפוק ציוד, הזנת מעבדות האינטגרציה בציוד לצורך ייצור תוצרת מוגמרת כמענה ללקוחות החברה, ביצוע ייצור בקווים נפרדים ללקוחות OEM, הכנה ואריזת הציוד המוגמר, כמו גם תיאום והפצה לכל חלקי הארץ מידי יום".
המחסן הלוגיסטי החדש נרחב ותוכנן בקפידה כדי לתת מענה באופן יעיל וידידותי למשתמש הן בשיטת המידוף והן באמצעות הקצאת מעבדות נפרדות לפעילות ה-OEM של תים. המעבדות הנפרדות לפעילות ה-OEM נועדו למקסם ולייעל את רמת השירות הגבוהה והאיכותית שמספקת החברה ללקוחותיה.
אודות תים
תים מקבוצת מלם-תים, הנה חברת טכנולוגיית המידע (IT),  הגדולה והמובילה בישראל. החברה מספקת תחת קורת גג אחת, מגוון פתרונות מחשוב מקצה לקצה, ומוכרת כחברת האינטגרציה המובילה בישראל, על פי דוחות חברת האנליסטים STKI.
לתים, ניסיון רב ומוניטין מצטבר, המבוסס על הספקת סל שלם של פתרונות, במגוון רחב של תחומים. יכולותיה מבוססות על פיתוח מתודולוגיות ייחודיות בתחומי המחשוב המתקדמים, כמו גם על רמת מקצועיות ושירות, מן הגבוהות הקיימות בשוק המחשוב בישראל. למידע נוסף, אתר הבית: www.malamteam.com


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il