TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ממשיכה בעסקאות מטוסים


גלובל כנפיים ליסינג רוכשת מאיירבוס מטוס איירבוס 330 המוחכר לחברת תעופה לאומית ממשלתית בדרום אמריקה
בנוסף, חתמה על הארכת הסכמי החכרה של שני מטוסי איירבוס 320 לבריטיש איירווייס, שהינה חוכרת מהותית של החברה, בשש שנים נוספות עד שנת 2022

היקף העסקה הכולל עם איירבוס הינו כ- 38 מיליון דולר, כ- 14 מיליון דולר במימון בנקאי והיתרה מאמצעים עצמיים של גלובל ליסינג ומהפקדות החוכרת.
התקבולים מדמי חכירת המטוס צפויים להסתכם לסך של כ-19 מיליון דולר

התקבולים הצפויים מסך הסכמי החכירה של גלובל כנפיים ליסינג בשנים הבאות, כולל עסקאות אלה, מסתכמים לסך של כ-140 מיליון דולר, מתוכם סך של כ-112 מיליון דולר עד תום שנת 2018

סידני סלסקי, מנכ"ל גלובל כנפיים ליסינג, מסר: "אנו שמחים להודיע על השלמת רכישת מטוס נוסף, רביעי במספר בשנתיים האחרונות, המוחכר בהסכם חכירה קיים ללקוח חדש ועל הארכת הסכמי ההחכרה מול בריטיש איירווייס, שהינה לקוח חשוב ומהותי של החברה. העסקה החדשה מהווה צעד חשוב במימוש השלב השני של תכניתנו לחידוש הצי ולגיוון החוכרים, זאת לאחר השלמת השלב הראשון של מימוש מטוסים וותיקים בצי. בהיותה רכישה ישירה מחברת איירבוס, היא פותחת עבורנו אפיק פוטנציאלי משמעותי לביצוע עסקאות איכותיות נוספות בהמשך. "


גלובל כנפיים ליסינג, מקבוצת כנפיים אחזקות, הודיעה היום, בהמשך להודעתה מיום 20 במאי 2015, על השלמת הסכם לרכישת מטוס מדגם איירבוס 330-200 (שנת ייצור 2000) ישירות מחברת איירבוס. המטוס מוחכר בהסכם קיים לחברת תעופה לאומית ממשלתית בדרום אמריקה לתקופה המסתיימת במהלך החציון השני של שנת 2019.

על פי הסכם החכירה, צפויים התקבולים מדמי החכירה המשולמים על ידי החוכרת, להסתכם לסך של כ- 19 מיליון דולר. דמי החכירה הינם קבועים ומשולמים מידי חודש מראש.

היקף העסקה הינו כ- 38 מיליון דולר (כולל השקעות במטוס בתקופת החכירה, לגביהן התחייבה גלובל כנפיים). מכלל עלות העסקה מומן סך של כ-14 מיליון דולר באמצעות הלוואה (Recourse) שנטלה החברה מבנק בארץ, כאשר יתרת הסכום תמומן מאמצעיה העצמיים של גלובל ליסינג וכן מהפקדות החוכרת.

כמו כן הודיעה גלובל ליסינג על הארכת הסכמי ההחכרה של שני מטוסי איירבוס 320-200 (שנות ייצור 2001 ו-2002) המוחכרים לבריטיש איירווייס, חוכרת מהותית של החברה, בשש שנים נוספות עד לשנת 2022, עם אופציה לבריטיש איירווייס להארכת ההסכמים בשנתיים נוספות. התקבולים מדמי החכירה צפויים להסתכם לסך של כ-27 מיליון דולר. יתרת עלותם המופחתת של מטוסים אלו הסתכמה בספרי החברה ליום 31 במרץ 2015 לסך של כ-36 מיליון דולר. בכוונת החברה להתאים את ההלוואות בגין מטוסים אלו, הממומנות באמצעות בנק ישראלי, לתנאי הסכמי ההארכה.

התקבולים הצפויים מסך הסכמי החכירה של גלובל כנפיים ליסינג בשנים הבאות, כולל העסקאות לעיל, מסתכמים לסך של כ-140 מיליון דולר, מתוכם סך של כ-112 מיליון דולר עד תום שנת 2018.

אודות גלובל כנפיים ליסינג:
גלובל כנפיים ליסינג מקבוצת כנפיים אחזקות (100%) פועלת בתחום החכרת מטוסים, המאופיין ביציבות גבוהה ביחס לענף התעופה בכללותו, והיא עוסקת ברכישת מטוסים, מימונם והחכרתם לחברות תעופה במדינות שונות בעולם וכן במכירתם. הפעילות מבוססת על חוזים לטווח בינוני-ארוך ובתזרים יציב. לחברה התמחות בעסקאות בשיטת Sale & Lease-back - רכישת המטוס מחברת תעופה והחכרתו בחזרה לחברת התעופה המוכרת, ובמטוסים ב"מחזור חיים שני".
עד היום נרכשו והוחכרו 51 מטוסים, מתוכם נמכרו 32 מטוסים ו-4 מטוסים הועברו לפעילות פירוק ומכירת חלקי חילוף מטוסים. לחברה צי קיים של 15 מטוסים (9 מטוסי איירבוס ו-6 מטוסי בואינג), המוחכרים לעשרה לקוחות שונים בשמונה ארצות על פני חמש יבשות שונות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il