TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

תים סיימה בהצלחה פרוייקט שדרוג תשתיות אחסון, גיבוי ווירטואליזציה עבור חב' התיירות קשרי תעופה


תים
חברת תיירות המספקת חופשות נופש ופנאי בארץ ובעולם. היקפו הכספי של הפרוייקט הינו חצי מיליון ₪.
הפרוייקט שהחל בשנת 2014 וכלל בתוכו מספר תהליכי משנה, הסתיים בימים אלה. במסגרתו בוצע שדרוג מערך אחסון מבית EMC, על מנת לתת מענה לצמיחה של מערך שרתי ה-IT בארגון, הוספת מערך אחסון חדש עבור שיכפול המידע לאתר משני של קשרי תעופה, הפועל בירושלים ומתחזק שרתים קריטיים, מיגרציה של השרתים, שדרוג מערך הוירטואליזציה ל- Hyper-v 2012 R2, שדרוג מערך הגיבוי, ביצוע רפליקציה לשרתים קריטיים, כמו גם שדרוג מערכת הניטור והניהול המסופקים לקשרי תעופה ע"י חברת תים.

עמית גלבוע, מנהל מערכות המידע של חברת קשרי תעופה, אומר: "החברה משקיעה רבות ע"מ להעניק ללקוחותיה שירות מיטבי ובזמני תגובה מהירים במיוחד. מערך המחשוב שלנו עבר את ההתאמות הנחוצות כדי להשיג מטרות אלה. בין היתר נדרשנו לפתרון שיאפשר יישור קו בסביבת מערכות השרת והאחסון, כמו גם התאמת מערך הגיבוי לצרכינו ובכלל זה שיפור זמני התגובה. בחרנו באגף שירותי מומחה של תים בשל ניסיונם הרב בתכנון ויישום פרויקטי תשתיות ואינטגרצייה מהסוג לו היינו זקוקים. בהזדמנות זו בחרנו לשדרג את הטכנולוגיות של מיקרוסופט, EMC וסימנטק לגרסאות עדכניות ומתקדמות. הכל ע"מ להבטיח ולאפשר זמני תגובה משופרים למערכות והמשכיות עסקית למערכות הקריטיות".

מנהל הפרוייקט, רונן צימבל מאגף שירותי מומחה של תים, אומר: "האתגר היה לתכנן ולהתאים את השינויים במערכת לאופי פעילותה של חברת קישרי תעופה, ליישם אותה ללא כל הפרעה למשתמשי המערכת בתקופת הפרויקט ולעמוד בלוחות הזמנים הרצויים ללקוח. תכנון הפרויקט על בסיס מתודולוגיית MSF (MS Solutions Framework) וצוות של מומחים ממספר תחומים, הביא אותנו ואת הלקוח לסיום מוצלח של כל היעדים שהוצבו".
אודות תים
תים מקבוצת מלם-תים, הנה חברת טכנולוגיית המידע (IT), הגדולה והמובילה בישראל. החברה מספקת תחת קורת גג אחת, מגוון פתרונות מחשוב מקצה לקצה, ומוכרת כחברת האינטגרציה המובילה בישראל, על פי דוחות חברת האנליסטים STKI.
לתים, ניסיון רב ומוניטין מצטבר, המבוסס על הספקת סל שלם של פתרונות, במגוון רחב של תחומים. יכולותיה מבוססות על פיתוח מתודולוגיות ייחודיות בתחומי המחשוב המתקדמים, כמו גם על רמת מקצועיות ושירות, מן הגבוהות הקיימות בשוק המחשוב בישראל.
למידע נוסף, אתר הבית: www.malamteam.com


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il