TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יבמ מודיעה על מחוייבות מקיפה ל- Apache Spark


IBM
"פרויקט קוד המקור הפתוח החשוב ביותר בעשור הקרוב"
יבמ הודיעה על מחוייבות מקיפה לפרוייקט Apache Spark™, ומגדירה אותו כ"פרוייקט קוד המקור הפתוח החדש, החשוב מסוגו בעשור הקרוב".
Apache Spark הוא מנוע עיבוד מהיר במיוחד ליישומי Big Data המתבצעים על גבי מערכות בתצורת אשכול, ובמיוחד במערכי מחשוב גדולים. המערכת מציעה מהירות שימוש, קלות יישום, ועמידות גבוהה בעבודה במתכונת agile. ההתבססות על קוד מקור פתוח, מאפשרת שיפור רצוף ומתמשך שלה, בעזרת קהילת המשתמשים.
במסגרת המחוייבות לקהילה ההולכת ונבנית, מתכננת יבמ לשלב את ספארק אל תוך פלטפורמות הניתוח האנליטי והמסחר האלקטרוני שלה, ולהציע אותו כשירות בסביבת ענן הפיתוח שלה Bluemix. יבמ תקצה יותר מ- 3,500 מפתחים וחוקרים שלה לעבודה בפרוייקטים הקשורים בספארק, במעבדות החברה סביב העולם. בנוסף, תקים יבמ מרכז לטכנולוגייה זו שיפעל בסן פרנציסקו, ותכשיר לפחות מיליון אנשי מקצוע בשימוש במערכת ספארק, באמצעות שיתופי פעולה עם שורת מוסדות וגופים ברחבי העולם. במקביל, תורמת יבמ לפרוייקט את טכנולוגיית למידת המכונה שלה, SystemML, שתוצע לקהילת קוד המקור הפתוח ותאפשר למדעני הנתונים להתמודד טוב יותר עם השינויים בצרכים העסקיים ולהציג יישומים המשתמשים ברמה גבוהה יותר של ניתוח אנליטי .
לדברי דלית נאור, מנהלת המחלקה לפלטפורמות למחשוב ענן במעבדת המחקר של יבמ בחיפה, ישתתפו חוקרים מהמעבדה בפעילות לפיתוח ושילוב ספארק במוצרים של יבמ ואף בתמיכה ובהרחבת פרוייקט זה. "החוקרים שלנו כבר הצליחו לשלב בין ספארק לבין יכולת אחסון האובייקטים של Softlayer, כפי שתיאר החוקר גיל ורניק בבלוג ובהרצאה בכנס OpenStack", מסבירה נאור. "יכולת זו מאפשרת לספארק גישה כדי לבצע אנליטיקה מתקדמת במידע הרב המאוחסן במערכת סוויפט של OpenStack, מערכת הקוד הפתוח שיבמ תומכת בה. אנחנו מתכננים להמשיך בעבודה זו ולהרחיבה בשנים הקרובות".
ככל שמשימות ניתוח אנליטי משולבות אל תוך מארג טכנולוגיות המידע העסקי ואל הסביבה החברתית, החל מאפליציות פופולאריות ועד לאינטרנט של הדברים (IoT), מציגה ספארק התקדמות משמעותית בכל הנוגע לעיבוד כמויות גדולות של נתונים. המערכת משפרת באופן דרמטי את הביצועים של אפליקציות התלויות בכמויות גדולות של נתונים, ומפשטת משמעותית את תהליכי הפיתוח של אפליקציות חכמות, הנסמכות על נתונים אלה.
ספארק צוברת פופולאריות גוברת בקרב מפתחים ומדענים בתחומי הנתונים, כפלטפורמה מהותית, המסייעת לארגונים לשלב בקלות רבה יותר נתוני ביג דאטה אל תוך סביבת היישומים שלהם. המערכת צוברת מומנטום בקרב לקוחות יבמ המבקשים לשנות תהליכי קבלת החלטות עסקיות.
כך, לדוגמא, מחוללת חברת ההזנק הישראלית Optibus שינוי בתהליכי הארגון והניהול של מערכות תחבורה ציבורית. "ספארק ויבמ מספקות לנו פלטפורמה ניתנת למדרוג, המפשטת עבורנו את הרחבת הצעות התוכנה כשירות שלנו לשווקים חדשים, תוך שיפור בתהליכי הפריסה, התחזוקה ופיתוח יישומים לחברות תחבורה ברחבי העולם". אומר עמוס חג'ג', מנהל הטכנולוגיות ושותף מייסד ב-Optibus.
Optibus היא בוגרת תוכנית הסיוע וההאצה של יבמ לחברות הזנק בסביבת ענן, AlphaZone. המחזור הבא של התוכנית, שההרשמה אליו מתקיימת בימים אלה, ייוחד ליישומי מחשוב קוגניטיבי.
________________________________________________________


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il