TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת AVAYA מרחיבה את היצע פתרונות הווידיאו


מאפשרת לארגונים להשיג תוצאות עסקיות טובות יותר
חברת AVAYA מאפשרת ליותר עובדים להשתמש בווידיאו בכל זמן ומכל מקום באמצעות מספר רב של מכשירים, בקלות רבה ובעלות כוללת נמוכה.
· וידיאו ברוחב פס נמוך, משופר ובאיכות גבוהה, עבור תחנות עבודה, מכשירים ניידים וחדרי ישיבות, מסייע לבסס מערכות יחסים עסקיות עמוקות ויעילות, לתוצאות עסקיות טובות יותר.
· נקודות קצה חדשות מרחיבות את טווח פתרונות הענן של AVAYA ללקוחותיה, כוללAvayaLive Video .
חברת AVAYA, ענקית התקשורת הבינלאומית, הופכת את חזון הווידיאו בכל זמן ומכל מקום למציאות עסקית המאפשרת לארגונים להגדיל את התפוקה שלהם ולהעמיק את יחסי צוותי העובדים עם לקוחות, באמצעות כוחה של תקשורת פנים-אל-פנים. בכדי לסייע לעובדי הארגון להיות מעורבים ומחויבים יותר בצורה טובה יותר עם העמיתים והלקוחות, AVAYA הודיעה על השקת פתרונות חדשים למחויבות צוותית, המספקים וידיאו באיכות גבוהה בצורה קלה יותר וזולה יותר, ליותר עובדים, יותר מכשירים ובכל מקום.
הפתרונות החדשים מאפשרים למשתמשי הקצה ליהנות מיכולות חדשות המסייעות להתאים את מגוון המוצרים המקיף ביותר בשוק התקשורת לסגנונות העבודה השונים של העובדים ולהעדפות האישיות שלהם. בין החידושים במוצר ה-Scopia Videoconferencing Platform ניתן למצוא את אפשרות הצגתם של המוצרים החדשים H175 Video Collaboration Station ותחנות המדיהE159/E169 , התומכות בקישוריות וידיאו גמישה מכל מכשיר נבחר, ומאפשרות מימוש אידיאלי של גישת ה- BYOD. עוד מאפשרת הטכנולוגיה החדשה גם יכולות הקלטה משופרות של שיחות הוועידה, אפשרות לשדרן על מסכי ענק לקהל של עד 100,000 אנשים ולשמרן לאחר מכן בפורמט HD מלא.
לפי נתוני חברת המחקרIDC , המחסומים לקבלת וידיאו בסביבה העסקית מצטמצמים, בעיקר כאשר וידיאו נהפך ליישום משולב המוביל לתקשורת משופרת ולשיתוף פעולה טוב יותר. הגישה המשולבת של AVAYA מאפשרת אינטראקציות עשירות יותר ויעילות יותר הן עם הלקוחות והן עם אנשי הצוות בארגון, תוך מתן אפשרות לטכנולוגיה "להיעלם" אל תוך אמצעים טבעיים יותר, כאלו שפחות מסיחים את הדעת, ומאפשרים ל"היפגש" פגישות גם כאשר המרחקים הם גדולים.
גארי ברנט, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל חטיבת פתרונות התקשורת ב- AVAYA, אומר: "הדרך שבה אנו עובדים השתנתה: החל מהכלים שבהם אנו משתמשים ועד גמישות של זמן ומקום עבור צוותי העבודה שלנו. ברגע שאנו מספקים לכל אנשי הארגון – כולל אלו המשתמשים במכשירים ניידים – יכולות חלקות של וידיאו, סאונד ושיתוף בכל פורמט שבו הם בוחרים, היעילות עולה ועמה גם הרווחיות והתוצאות העסקיות."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il