TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

דאסו סיסטמס מכריזה על זמינות מסחרית של ההדמייה הוירטואלית הראשונה של הלב האנושי


בעזרת המודל התלת מימדי, המדיוק מדעית, ניתן להאיץ בחינה של מכשירים ומחקר לטיפול במחלות לב
דאסו סיסטמס (Dassault Systèmes), חברת ה- 3DEXPERIENCE, הכריזה כי מודל הלב האנושי הראשון שנוצר במסגרת פרויקט "Living Heart" שיצרה יהפוך לזמין מסחרית כבר בסוף מאי 2015. באמצעות שימוש באפליקציות ההדמייה הריאליסטית של פלטפורמת 3DEXPERIENCE שלה, יצרה דאסו סיסטמס את הסימולטור התלת מימדי המסחרי הראשון מסוגו של ארבעת חדרי הלב, שאמינותו למציאות אומתה ברמה מדעית. באמצעות מודל זה, יצרני מכשור רפואי, חוקרים ומומחי רפואה יוכלו לבצע מבדקים וירטואלים ולקבל ויזואליזציה של תגובת הלב, בדרכים שאי אפשר לבצע באמצעות מבחנים פיזיים מסורתיים.

המודל הבסיסי של ה-"Living Heart" מגיע כשהוא מייצג לב בריא, והוא יכול לשמש לצורכי לימוד ומחקר של פגמים מולדים או מחלות לב באמצעות שינוי מאפיינים של צורה ורקמה, וכל זאת על גבי תוכנת עריכה קלה לשימוש. בנוסף, ניתן להכניס מכשור רפואי אל תוך הסימולטור כדי לבחון את השפעתם על פעילות הלב, לאמת את יעילותם, ולבצע חיזוי אמין תחת טווח רחב של תנאי פעולה. לדוגמה, ניתן לבצע הערכה לגבי סוגים שונים של סטנטים לעורקי הלב, לבחון את גודלם ואת המיקום הטוב ביותר עבורם, ולהשיג את הביצועים הטובים ביותר.

"הייתי מודע להתקדמויות בטכנולוגיות ההדמייה הקיימות, אבל לפני פרויקט Living Heart לא ידעתי שהן יכולות לענות על אתגרים מהסוג שעסקתי בהם כקרדיולוג וכמורה לרפואה", אמר רוברט שוונגל, פרופ' לרפואה בבית הספר הרפואי אלפרט שבאוניברסיטת בראון, בארה"ב. "לאחר זמן רב שהשקעתי בחוויות התלת מימד שלהם, אני מאמין כי מוצר שכזה יכול להיות עוצמתי מאוד כדי ללמד את המטופלים והסטודנטים שלי, וגם אנשי רפואה. בנוסף הוא יוכל לשפר את יכולות האבחון וההתאמה האישית של טיפולים".

פרויקט "Living Heart", שהוכרז ב- 2014, ממנף ידע משותף של 45 מומחים בתחום החברים בפרויקט כדי לבנות את המודלים של הפרויקט, תוך שמירה על הקניין הרוחני של כל חבר וחבר. החברים בפרויקט כוללים ארגוני רגולציה הממוקדים במדע, כגון ה-FDA וה-MDIC, וכן ספקי טכנולוגיה, קרדיולוגים, יצרני מכשור רפואי, ובתי חולים כגון סנט ג'וד מדיקל וקליניקת מאיו. גישה ייחודית זו לשיתוף ידע אפשרה לבחון את מודל הלב באופן בלתי תלוי, ולהכלילו בפרסומים מדעיים של חברי הפרויקט. גישה זו גם סייעה לדאסו סיסטמס לספק את המוצר המסחרי של הפרויקט בלוח זמנים מקוצר. הישג זה מציג את היעילות של גישה זו ומחזק את ההזדמנות הקיימת לטיפול משמעותי במחלות לב באמצעות סימולציה.

"זמינותה של ההדמייה הפיסיקלית המסחרית הראשונה של הלב, מסמלת ציון דרך חשוב בעולם הכלים הדיגיטליים לרפואה. היא תקדם את מדע הלב ותשפיע ישירות על איכות החיים של המטופלים", אמר סקוט ברקלי, מנכ"ל SIMULIA בדאסו סיסטמס. "פרויקט Living Heart הוא הוכחה לכך שלטכנולוגיה שלנו יש פוטנציאל לשנות את ההתפתחות של טיפולים באמצעות סימולציה של הגוף האנושי. נמשיך לשתף פעולה עם הקהילה הביו-רפואית ועם השותפים שלנו כדי לספק טכנולוגיות ואפליקציות שישפרו את הטיפול בחולי לב בכל מקום".

המודל של פרויקט "Living Heart" כולל פרטי אנטומיה מוגדרים היטב של הלב האנושי, וכן קירוב של כלי דם, כגון קשת אבי העורקים, עורק הריאה והווריד הנבוב העליון (SVC). התגובה הדינאמית של מודל הלב נשלטת באמצעות פיסיקה ריאליסטית של חשמל, מבנה ונוזלים (דם).

לפרטים נוספים אודות פרויקט Living Heart: http://www.3ds.com/heart





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il