TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת ה-IT "יעל" מחפשת לרכוש חברות תוכנה חומרה ושירותים הפועלות בישראל


קבוצת יעל, הוותיקה בשוק מערכות המידע בישראל, ממשיכה להתרחב ובוחנת בימים אלו מספר אפשרויות רכישה בשוק המקומי.

החברה מעוניינת לרכוש חברות ישראליות קטנות וביננוניות מבוססות שעוסקות בתחומים המשיקים, עובדים בסינרגיה או משלימים את עולמות התוכן שלה.

קבוצת יעל הינה קבוצת IT שעוסקת במתן פתרונות עסקיים מבוססי טכנולוגיה
בתחומים כגון CRM, SOA ,BPM ,ERP, BI, אינטגרציה, ניהול תוכן, דיווח ובקרה פיננסית, ענן ומובייל, זאת לצד פתרונות בתחום החומרה, התשתיות, השירות ומיקור חוץ.

לצד צמיחתה האורגנית של הקבוצה אשר מבטאת את פוטנציאל הצמיחה ארוך הטווח שלה ונוכחותה בשוק משנת 1963, מעוניינת החברה להמשיך ולגדול גם באמצעות רכישת חברות ופעילויות המשפיעות על הצמיחה הכוללת לטווח הקרוב. לאור זאת, הקבוצה בוחנת חברות הפועלות במתן פתרונות ושירותים בשוק טכנולוגיות המידע ומציינת כי היא מחפשת לרכוש חברות מבוססות בעלות סל לקוחות קיים ופעיל ומצבת עובדים איכותית, המעוניינות לצמוח ולהצטרף לארגון גדול ויציב, עוד הוסיפה כי היא פחות מתמקדת ברכישת חברות בתחילת דרכן.
נתי אברהמי, מנכ"ל קבוצת יעל: "ישנן הרבה הזדמנויות, אך לא פשוט למצוא חברה אשר תתאים או תשלים ל-DNA שלנו, חשוב לנו לאתר חברות כמונו, המשלבות את הניסיון והיציבות עם רוח החדשנות. אחד היתרונות הבולטים בקבוצת יעל הוא היצע הפתרונות הרחב והסנרגיה בין החברות בקבוצה שמאפשר ללקוחותינו ליהנות מעולם שלם ומקיף של פתרונות ועל כן אנו מחפשים חברות אשר ישלימו וירחיבו את סל הפתרונות הקיים ויאפשרו לנו להמשיך ולהעניק ערך מוסף ללקוחותינו."
כאמור, לפני מספר חודשים רכשה הקבוצה את טוליפ מערכות מידע, שעוסקת בתפעול מערכות מידע, ניתוח מערכות פיננסיות ולוגיסטיות ויישום ERP. בנוסף, ב-15 השנים האחרונות רכשה הקבוצה כ- 10 חברות נוספות, הבולטות ביניהן - ג'יטרוניקס ישראל (לשעבר אוליבטי), המתמחה בפתרונות חומרה ושירות, KPMG Consulting אשר הובילה את השוק ביישומי אורקל , חברת הIT אוניקס ומגה סנטר העוסקת בפתרונות Call center ו- CRM.
הקבוצה מתמחה במתן פתרונות עסקיים מבוססי IT ללקוחותיה וכוללת בתוכה 4 חברות: יעל תוכנה ומערכות המתמחה ביישום והטמעה במגוון רחב של מוצרי תכנה, ביצוע פרויקטים ושרותי .Outsourcing החברה מטמיעה ומייעצת בין היתר בתחומי הERP עם פתרונות oracle, מבצעת פרוייקטי אינטגרציה וניהול ידע עם פתרונות Tibco ופעילות CRM עם כלי מגה סנטר ו-Salesforce.
חברת IFN, המובילה את השוק הישראלי מזה שנים רבות בתחומי ניהול התוכן – ECM והכתיבה הטכנית, עם פתרונות FileNet IBM.
חברת יעל פתרונות משולבים, המשמשת כזרוע התשתיות של הקבוצה ומתמחה במכירת פתרונות חומרה ותשתית (בעיקר מבית (Dell , פרויקטי תשתית, פתרונות בנקאיים (בעיקר מבית (Diebold ומתן שירות לחומרה ותוכנה בסיסית למאות אלפי עמדות קצה בישראל.
חברת טוליפ, אשר נרכשה לאחרונה, מתמחה בייעוץ יישום מערכות פיננסיות.
לקבוצת יעל חברה אחות בשם Surecomp, המתמחה במערכות בנקאוית, בעיקר בעולם סחר חוץ. לחברה מאות התקנות בבנקים בולטים בחו"ל ובבנקים הגדולים בארץ.






טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il