TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קרן להב משלימה גיוס של קרן נוספת בהיקף של כ-250 מיליון שקל


קרן להב של יעל גיט וגיורא עופר משלימה את גיוס הקרן השנייה. הכשרה ביטוח תהיה משקיע עוגן בקרן השנייה ותשקיע כ-100 מיליון שקל.
קרן להב למימון והשקעה בחברות מידל מרקט הוקמה בתחילת 2013 ומאז ביצעה 12 עסקאות בהיקף כולל של כ-100 מיליון שקל. התשואה השנתית של תיק ההשקעות של הקרן עומדת על כ-15%.

בין השקעותיה הבולטות של קרן להב ניתן למנות את העסקה לרכישת 40% מחברת העוגנפלסט העוסקת ביצור יריעות איטום לבריכות ולגגות (חברה שהייתה בבעלות מלאה של קבוץ העוגן), השקעה בחברת איזיבוב הפועלת מאנגליה ועוסקת במתן הלוואות לעסקים קטנים דרך האינטרנט, והעמדת מימון לחברת נאייקס מרמת החייל העוסקת בתחום מערכות תשלום ללא מזומנים, בקרה ושליטה במכונות אוטומטיות (מזון, משקאות, מכונות כביסה, מילוי אויר ועוד), שעיקר צמיחתה בשווקי חו"ל. בעסקה האחרונה היתה שותפה גם הכשרה ביטוח.

קרן להב הוקמה על ידי יעל גיט וגיורא עופר בתחילת 2013. היקף ההתחייבויות להשקעה בקרן הראשונה עמד על 125 מיליוני שקלים. עיקר הגיוס נעשה ממשקיעים פרטיים, גופים מהמגזר הקיבוצי, ובהמשך הצטרפה הכשרה ביטוח כמשקיע מוסדי.

כיום, לאחר שנתיים וחצי בלבד של פעילות, כבר קרובה קרן להב למיצוי מלוא ההתחייבויות שלה, ובשל כך הוחל לפעול להקמת קרן להב 2.



להב 2 תהווה המשך ישיר לפעילות להב 1 ותתמקד בחברות מידל מרקט שבצמיחה, תסייע להן במימוש האסטרטגיה העסקית ובהגעה למטרות באמצעות העמדת פתרונות מימון והשקעה. השקת הקרן צפויה כבר במחצית השנייה של 2015.

תמונה של יעל גיט וגיורא עופר.
צלם: ונן טופלברג.





































טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il