TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אקזיט נוסף לקסניה מוכרת את אחזקותיה בחברת הפורטפוליו אורתוספייס


תמורת 2.16 מיליון דולר
קסניה מוכרת את מלוא אחזקותיה באורתוספייס לחברת HPC (HealthPointCapital)

אורתוספייס, שמתמקדת בתחום האורתופדי, הוקמה ב-2009 כספין אוף מביופרוטקט - חברת פורטפוליו נוספת של קסניה, אשר מתמקדת בתחום האונקולוגי.

קסניה ונצ'ר קפיטל, חברת השקעות ציבורית המתמחה בחברות מכשור רפואי, טכנולוגיה ו-IT, הודיעה היום כי חתמה על הסכם למכירת מלוא החזקותיה באורתוספייס, חברת פורטפוליו של קסניה.


זאת, במסגרת הסכם ההשקעה בין אורתוספייס ובעלי מניותיה למכירת אחזקות חלק מבעלי מניותיה של אורתוספייס ל-HPC (HealthpointCapital), כולל מלוא החזקות קסניה בחברה, ובמסגרת הסכם השקעה של אורתוספייס עם HPC.

בתמורה למכירת אחזקותיה באורתוספייס תקבל קסניה סכום של 2.16 מיליון דולר.
מוצר הדגל של אורתוספייס, InSpace, מבוסס על טכנולוגיה מהפכנית לטיפול במקרים חמורים של "כתף קרועה". אורתוספייס היא בעלת אישור CE למוצר שלה והחלה מכירות באירופה ב-2010. קיבלה ביולי 2014 את אישור הFDA לביצוע ניסוי מסכם, כחלק מתהליך אישור מכירה של מוצר הדגל של אורתוספייס בארצות הברית. שוק היעד של אורתוספייס מונה כ-1.5 מיליון איש בכל העולם שטרם טופלו וסובלים מכאבים. שווי השוק הרלוונטי מוערך בכמיליארד דולר.

ה-InSpace הוא בלון שעשוי מחומר מתכלה הניתן להחדרה לתוך הגוף לצורך הפרדה בין רקמות, ומאפשר טיפול בחולים הסובלים מכאבים בכתף, כתוצאה מקרע בגידי השרוולית המסובבת. סינדרום ה-Rotator Cuff הינו הפתולוגיה האורטופדית השלישית בשכיחותה (אחרי בעיות ברכיים וגב), כאשר בארה"ב לבדה 3-4 מיליון בני אדם מבקרים רופא בנושאים שקשורים בסינדרום זה מידי שנה. הסינדרום הוא תופעה של בלאי טבעי של הגוף, המתרחשת עם התקדמות הגיל, ומהווה בעיה כרונית שתלווה את החולה כל ימי חייו ותתבטא במגבלת תנועה ובכאבים. הטיפול הנפוץ כיום בחולים אלו מתמקד בעיקר בניהול כאבים ע"י משככי כאבים, בין היתר באמצעות זריקות. הטיפול הכירורגי הנפוץ כיום הינו תפירת הגידים בהליך ניתוחי, המבוצע רק במקרים קשים המצדיקים התערבות ניתוחית. הטיפול של אורתוספייס מציע פתרון יחיד וראשון מסוגו לסובלים מתופעה זו, הגורמת לכאבים ומגבלות תנועה קשות במפרק הכתף, והוא מבוצע בהליך זעיר פולשני במרפאה, אשר אינו מצריך אשפוז, ומביא לשיפור מיידי ומשמעותי בטווח התנועה ולהקלה מיידית בכאב.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il