TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סאפיינס ואלטשולר שחם השלימו בהצלחה פרויקט משותף של הקמת מערכת לניהול ביטוח החיים


חברת התוכנה סאפיינס ובית ההשקעות אלטשולר שחם השלימו בהצלחה פרויקט משותף של הקמת מערכת Sapiens ALIS לניהול פוליסות בתחום ביטוח החיים של אלטשולר שחם.
חברת התוכנה סאפיינס, הנסחרת בבורסות ת"א ונאסד"ק (NASDAQ, TASE: SPNS), המספקת פתרונות תוכנה לתחום הביטוח והפיננסים, הודיעה היום כי מערכת Sapiens ALIS לניהול פוליסות בתחום ביטוח החיים, הוטמעה בהצלחה באלטשולר שחם חברת ביטוח, מקבוצת אלטשולר שחם. המערכת, שהטמעתה ארכה 11 חודשים בלבד, מאפשרת לבית ההשקעות ניהול מלא של פוליסת הביטוח, משלב המכירה ולאורך כל מחזור החיים של הפוליסה.

בעקבות שינויים שערך הרגולטור לעידוד התחרות וכניסה של שחקנים חדשים לתחום הביטוח, אלטשולר שחם זיהתה את ההזדמנות, ובחרה להשיק פעילות ביטוח חיים המציעה מוצרי ביטוח לניהול מוצרי חיסכון וריסק.

בחירתה של אלטשולר שחם במערכת סאפיינס ALIS התבססה על הידע העמוק של סאפיינס בענף הביטוח, הפתרונות המוכחים והניסיון העשיר בניהול מוצרי חיסכון לטווח ארוך.

התאימות של מערכת ALIS לתקנות המקומיות והחקיקה הנהוגה בארץ, כמו גם שיתוף הפעולה בין אנשי סאפיינס ואנשי אלטשולר שחם לגבי ההגדרה של תהליכי עבודה ונהלים, הובילו יחד להשלמת הפרויקט ב-11 חודשים בלבד. סאפיינס פיתחה ממשקים למערכות פנימיות וחיצוניות, כגון ממשק לערוץ מקוון ואפיק מכירות דיגיטלי של פוליסות, המהווה ערוץ הפצה ייחודי בתעשייה, ומאיץ את תהליך מכירת הפוליסות.

"עם כניסתנו כשחקן חדש לשוק ביטוח החיים, היה חשוב לנו לחבור לשותף בעל ניסיון מוכח שיפעל כיועץ מהימן, המציע את ההתמחות וההדרכה הטובים ביותר, ומי שיצייד אותנו בטכנולוגיה המודרנית והחדישה ביותר", ציין יאיר לוינשטיין, מנכ"ל אלטשולר שחם חברת ביטוח בע"מ, "המומחיות והניסיון של סאפיינס אפשרו לנו להתחיל לפעול בתוך אחד עשר חודשים בלבד".

רוני על-דור, מנכ"ל סאפיינס, הדגיש: "אנו מודים לאלטשולר שחם על הבעת האמון במערכת סאפיינס ALIS, ומצפים להמשיך ולהוות שחקן חיזוק משמעותי בסיוע לחברת ההשקעות במסלול הצמיחה המהיר שלה. אנו שמחים תמיד להציג ללקוחותינו רעיונות חדשים, במטרה להשיג לקוחות חדשים ולהגדיל את תזרימי ההכנסות שלהם".

אודות אלטשולר שחם
בית ההשקעות אלטשולר שחם, אשר מציין בימים אלה 25 שנה להקמתו, מתמחה בניהול קרנות נאמנות, תיקי השקעות, קופות גמל וקרנות פנסיה. הקבוצה, המנהלת נכסים בהיקף כספי כולל של כ- 70 מיליארד ש"ח, הוקמה על ידי קלמן שחם, בעל ניסיון של 40 שנה בשוק ההון וגילעד אלטשולר, בעל ניסיון של למעלה מ-25 שנה בשוק ההון ומתמחה בתחום האופציות, המניות ואגרות החוב. גילעד אלטשולר ורן שחם, מכהנים כמנכ"לים משותפים של בית ההשקעות.

אודות סאפיינס
סאפיינס, מקבוצת פורמולה מערכות, הינה ספקית עולמית של פתרונות תוכנה לשוק הביטוח המותאמים לתחומי ביטוח אלמנטארי, ביטוחי חיים ופנסיה, ביטוחי משנה ועוד. פתרונות החברה מאפשרים לחברות הביטוח לייעל תהליכים עסקיים, להסתגל במהירות לשינויים בתעשייה ולספק שירותים חדשניים ללקוחותיהן. סאפיינס הנה בעלת ותק רב בעבודה עם חברות ביטוח בינלאומיות, ממשלות ובנקים. החברה מעסיקה כ-1,000 עובדים ומשרתת יותר מ-130 חברות ביטוח בצפון אמריקה, אירופה, אסיה וישראל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il