TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הגנה על חשבונות פריבילגיים מפחיתה את פרופיל הסיכון של ארגונים למתקפת סייבר


דוח עצמאי של מכון Nucleus מראה כי ארגונים המשתמשים בפתרונות "סייבר ארק" להגנה על חשבונות פריבילגיים מגיעים להחזר על השקעתם (ROI)בתוך 6 חודשים
השקעה בפתרונות להגנה על הארגון מפני מתקפות סייבר היא הכרחית, אבל האם מדובר בהשקעה שמחזירה את עצמה?
מכון המחקר האמריקאי Nucleus ביצע מחקר עצמאי בנושא החזר על השקעה (ROI) בפתרונות אבטחת סייבר. בדוח נמצא, שהפתרון של חברת סייבר ארק להגנה על חשבונות פריבילגיים (בעלי הרשאה גבוהה) מפחית את פרופיל הסיכון של הלקוחות המשתמשים בו, באמצעות הגנה כנגד איומים מתקדמים המנצלים לרעה את אותם חשבונות. עוד נמצא במחקר, שלקוחות יכולים להגיע להחזר מלא על השקעתם בפתרון כזה בתוך 6 חודשים או פחות, ואף להשיג החזר גבוה יותר על ההשקעה לאורך זמן, ככל שהם ממשיכים להשתמש בפלטפורמת הפתרונות של סייבר ארק.

בעוד שארגונים רבים מתמקדים באבטחת סיסמאות של כל אחד ממשתמשי הקצה בארגון, הדוח של Nucleus מצא, שאבטחת חשבונות פריבילגיים היא היבט מכריע בהגנה כנגד איומים מתקדמים. הרשאות פריבילגיות מאפשרות גישה ושליטה במערכות, בהתקני רשת, באפליקציות, ובמאגרי נתונים. כיוון שפעמים רבות חשבונות פריבילגיים משותפים למספר רב שלמנהלי רשת ואנשי IT, קשה מאוד לנהל אותם באופן שיטתי ולבקר באופן יעיל את השימוש בחשבונות אלה על מנת לזהות שימוש זדוניבהם. זוהי סיבה מרכזית לכך, שחשבונות פריבילגיים הם יעד תקיפה כמעט בכל מתקפות הסייבר המשמעותיות1.

"חשבונות פריבילגיים שאינם מוגנים הם אחת מנקודות הפגיעות הקריטיות ביותר בכל ארגון" אומרת רבקה ווטמן Rebecca Wettemann, סגנית נשיא למחקר במכון Nucleus. "מצאנו שרבים מצוותי ה-IT עדיין סומכים על אפליקציות שפיתחו בעצמם בארגון, או על גיליונות אקסל כדי לנהל את החשבונות הללו. כפי שראינו בפריצות הגדולות האחרונות, זהו מתכון לאסון. מעבר לעובדה שמדובר בבזבוז זמן ומשאבים, זוהי גם הזמנה פתוחה לתוקף להשיג שליטה בתשתיות הארגון. סייבר ארק מנטרלת את סיכוני האבטחה ואת העול האדמיניסטרטיבי הזה, תוך כדי שהיא מספקת ללקוחות החזר חסר תקדים על השקעתם."

מניעת מתקפות המבוססות על חשבונות פריבילגיים ושיפור ROI
מכון Nucleus בדק לקוחות מגוונים של סייבר ארק במגזרי הבריאות, שירותים פיננסים, הנדסה ותעשיות אבטחה. האנליסטים מציינים, שהסיבות המרכזיות לכך שלקוחות בוחרים בפתרונות החברה על פני פתרונות מתחרים, הן: קלות הפריסה של מערכות סייבר ארק, גמישות הפתרון תוך השקעה נוספת מצומצמת כמענה לצרכי האבטחה ההולכים וגדלים, וכן הגישה של פלטפורמה ריכוזית שמובילה סייבר ארק.

לקוחות השיגו ROI חזק ושוטף הנובע מפריון מוגבר של צוותי ה-IT והאבטחה, ייעול תהליכי ביקורות פנים, וסיכון מופחת בפריצה לחשבונות פריבילגיים. התהליכים הללו, לצד היתרונות באבטחה, הביאו לחיסכון בזמן ועלויות, וכן להתייעלות משאבים לאורך זמן. להלן כמה מהתיאורים של לקוחות בדוח, אודות ההשפעה של סייבר ארק על ארגוניהם:

• "לכל מנהל מערכת (Administrator) היתה הדרך שלו לשמירת סיסמאות, אחד מהם אפילו שמר אותן בארנקו. היינו צריכים דרך בטוחה לרכז הכול יחד".
• סייבר ארק אפשרה לי לבצע יותר עבודה כי היא הפחיתה את הזמן שבזבזתי בניהול סיסמאות ב20-25%.
• בביקורת הראשונה שלנו בה השתמשנו בסייבר ארק, חסכנו 30-40% בזמן ובדרישות משאבים לעומת שנה שעברה. אנו מצפים שבשנה הבאה נחסוך אפילו יותר.

הערך שסייבר ארק מביאה ללקוחותיה משתקף בכמה תחומים קריטיים, בהם: סיכון מופחת ואבטחה משופרת; פריון מוגדל של אנשי IT ושל צוות האבטחה; שיפור תהליך עמידה בנהלים והכנה לביקורת פנימית וחיצונית; ועלויות מופחתות של הביקורת עצמה.

חן ביתן, מנהל סייבר ארק ישראל: "מניתוח כל מתקפות הסייבר המשמעותיות שהתפרסמו לאחרונה, עולה כי חשבונות פריבילגיים לא מנוהלים היוו נקודת פגיעות מרכזית בארגון שסייעה באופן מכריעה לתוקף להשיג את מטרתו.הדוח הזה מאשש את העובדה שלקוחות סייבר ארק יכולים להגן על עצמם כנגד אחד האיומים המסוכנים ביותר, ובמקביל לקצור את הפירות של החזר משמעותי על השקעתם. אבטחת חשבונות פריבילגיים היא לא עוד משימה שצריך לסמן עליה V על מנת לעמוד בנהלים, זהו צורך חיוני באבטחה, בזמן שתוקפים ממשיכים לסמן כיעד את החשבונות החזקים האלה כדי להשיג שליטה בתשתית ה-IT ולבצע את מתקפותיהם."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il