TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

איומי מאי – גם אתם זכיתם במיליון יורו?


הונאות עוקץ שמבטיחות שזכיתם בסכום כסף גדול, עשרות אפליקציות זדוניות נתגלו והוסרו מחנות האפליקציות של גוגל ועליה במספר התקפות הפישינג נגד גולשים ישראלים. דו"ח האיומים של חברת ESET מסכם את חודש מאי.
אם קיבלתם החודש הודעת SMS הטוענת שזכיתם בסכום כסף גדול של מיליון יורו או יותר – אתם לא לבד. אלפי ישראלים קיבלו בשבועות האחרונים הודעה שהם זכו בתחרות לוטו אירופאית וכל שהם צריכים הוא לפנות לכתובת האימייל המצורפת על מנת לתאם את איסוף הזכייה.

למרות שההודעה אינה מכילה קישור זדוני ואינה מדביקה את המכשיר בתוכנה זדונית כלשהי, מדובר בהונאת עוקץ שמנסה לגרום למשתמשים תמימים להאמין שהם זכו בכסף. ברוב המוחלט של ההונאות מהסוג הזה הקורבן מתבקש לשלם סכום כסף כלשהו (בדרך כלל כמה מאות דולרים) כעמלה עבור משלוח סכום כה גדול של כסף.

אם קיבלתם את ההודעה הזו, אין סיבה לדאגה. אבל אל תתפתו לענות או לשתף פעולה עם השולח - פשוט מחקו אותה.

עשרות אפליקציות זדוניות נחשפו ב Google Play

בחודש מאי חשפה ESET מעל ל 30 אפליקציות שהתחזו לצ'יטים למשחק Minecraft בחנות האפליקציות של גוגל. לאחר שהן הותקנו על המכשיר, האפליקציות הזדוניות ניסו לשכנע את המשתמש שהמכשיר שלו נדבק בווירוס ושעליו לבצע סריקת וירוסים על ידי לחיצה על קישור שמצורף להתראה. לחיצה על הקישור מצרפת את הקורבן לשירותי SMS בתשלום בסכום שמגיע לכ 100 ש"ח בחודש (יותר מפי 2 משירות סלולרי ממוצע בישראל שכולל שיחות, הודעות וחבילת גלישה).

עליה במתקפות הפישינג בעברית

הונאות פישינג ל"דיוג" סיסמאות הן לא דבר חדש, אך נראה שבתקופה האחרונה ישנה עלייה במספר הונאות הפישינג נגד גולשים ישראלים. הודעות הפישינג מגיעות לרוב לתיבת המייל של הגולשים בטענות שחשבון ה PayPal שלכם נחסם, שישנה פעילות חשודה בחשבון הבנק שלכם או הודעות בעלות אופי דומה. ההודעות כתובות בעברית לא תקינה, אך מציגות שיפור משמעותי לעומת מתקפות פישינג קודמות בהן התוקפים פשוט השתמשו בשירותי תרגום מקוונים.

לעולם אין להגיב להודעה כזו או ללחוץ על קישורים המופיעים בתוכה. אם אינכם בטוחים אם מדובר בהודעה אמתית או לא, מומלץ ליזום פניה אל שירות הלקוחות של הגוף שכביכול פנה אליכם על מנת לברר אם ההודעה אכן אמיתית.

אודות ESET
חברתESET היא חלוצת האנטי וירוס וחברת אבטחת המידע החמישית בגודלה בעולם ובעלת קצב הגדילה המהיר ביותר (Gartner). פתרונות האנטי וירוס שלנו מגנים על יותר מ 100 מיליון משתמשים ביותר מ 200 מדינות – מלקוחות פרטיים ועד ארגוני ענק - מפני האקרים, איומי סייבר והתקפות אינטרנט. המוצרים שלנו מאופיינים ביכולות זיהוי לפי דפוסי התנהגות וביעילות חסרת תקדים בצריכת משאבי המחשב, יחד עם שירות תמיכה מקצועי ויעיל בעברית. עם ESET, תיהנו מטכנולוגיה בטוחה יותר!



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il