TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת ASRR הגדילה את חלקה בעסקה במיאמי וצירפה שותפים נוספים


חברת הנדל"ן ASRR השלימה את רכישת הפרויקט במיאמי בהיקף של כ- 40 מיליון דולר והגדילה את חלקה בעסקה מ- 25.5% ל- 37.5%.
בעלי השליטה יגדילו את ההלוואה שהעניקו לחברה מ-3 מיליון דולר לכ- 8.5 מיליון דולר לצורך השלמת העסקה

שותפים נוספים שישקיעו בחברת הנכס: אשת העסקים הטורקית Ozlem Onal, הנמנית עם משפחת אימפריית המלונות דדמן הטורקית, שתחזיק 12.5% ושותף נוסף מאיטליה.

חברת הנדל"ן הציבורית ASRR, שבשליטת אלכס ספיר ורותם רוזן (מנהלי קבוצת ספיר אורגניזיישן), דיווחה היום על השלמת רכישת הקרקע במיאמי. ASRR הגדילה את חלקה בעסקה עליה דיווחה החברה ביום 26 באפריל 2015, לפיה תרכוש ASRR יחד עם הקונצרן הטורקי Suzer Group בניין מגורים להשבחה בשדרות קולינס מס' 8955 במיאמי בהיקף כולל של כ- 40 מיליון דולר.

התאגיד המשותף, אשר יוחזק בחלקים שווים של החברה ושל קבוצת SUZER, יחזיק בחלקים שווים 75% מחברת הנכס (ולא 51% כפי שדווח בדיווח הקודם). וכך, יעלה סך השקעתה של חברת ASRR בנכס מ- 25.5% לכ- 37.5%. בנוסף, הגדילו בעלי השליטה את ההלוואה שהעניקו לחברה מסכום של 3 מיליון דולר ל- 8.5 מיליון דולר לצורך השלמת העסקה. בכוונת החברה ליזום את השבחתו של הנכס ע"י הריסת המבנה הקיים והקמת בניין חדש בשטח כולל של כ- 144,000 רגל-רבוע.

כמו-כן, דיווחה החברה על 2 משקיעים נוספים שיחזיקו יחד 25% בחברת הנכס: אשת העסקים הטורקית Ozlem Onal, הנמנית עם משפחת אימפריית המלונות דדמן הטורקית, ואשר תחזיק 12.5%, ושותף איטלקי שיחזיק ב12.5% נוספים.

הנכס מצוי באזור המגורים היוקרתי שברצועת החוף הצפונית למיאמי וסמוך למרכז הקניות Bal Harbour Shops. בכוונת החברה לבנות בחלקה המזרחית (על חוף הים) מלון יוקרה ובו 80 חדרים בחמישה מפלסים. מעל המלון ייבנו חמישה מפלסים נוספים ובהם 10 דירות יוקרה בשטחים של כ- 160 מ"ר עד 330 מ"ר, כל אחת.

אי.אס.אר.אר קפיטל בע"מ הינה חברת נדל"ן ציבורית, הפועלת בעיקר בשוק בארה"ב. לחברה מספר נכסים ברחבי ארה"ב, וכן נכסים בגרמניה ובישראל. השליטה בחברה עברה בשנת 2014 לידי ASRR LEGACY, שבשליטת אלכס ספיר ורותם רוזן. מנכ"ל החברה הינו מר דני אבידן.

אלכס ספיר ורותם רוזן הינם במקביל מנהלי קבוצת ספיר אורגניזיישן. ספיר חולשת על נדל"ן מניב בארה"ב, מרביתו במרכז מנהטן שבמדינת ניו-יורק. לאחרונה מכרה ספיר את בניין 11 מדיסון ב-2.6 מיליארד דולר, בעסקה הגדולה ביותר בתולדות ניו יורק לבניין בודד. הקבוצה צברה עוצמה רבה בשוק האמריקני בעקבות המשבר שפקד את השוק ב-2008, אז ניצלה הקבוצה שורה של הזדמנויות עסקיות שהניבו לה רווחיות גבוהה, ומיצבו אותה כאחת מהשחקניות המובילות בשוק הנדל"ן של ניו-יורק. בתאריך 21.1.15 נפתחה מסעדת היוקרה ZUMA בהשקעה של כ-30 מ' דולר, בבניין המטה של ספיר אורגניזיישן שבשדרות מדיסון 261 בניו יורק ובשטח של 2,500 מ"ר.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il