TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת ננו דיימנשן הגדילה את היקף הגיוס וחתמה על הסכמי השקעה


בהיקף כולל של כ-53 מיליון ₪
חברת ננו דיימנשן, המפתחת מדפסת תלת מימד לתחום האלקטרוניקה וסדרת דיו ייחודית, מודיעה היום כי בהמשך להודעתה בשבוע שעבר בנושא חתימה על הסכמי השקעה בהיקף של כ- 44 מיליון ש"ח, חתמה החברה על הסכמי השקעה נוספים בהיקף של כ-9 מיליון ש"ח, כך שסך גיוס ההון הנוכחי עומד על סכום של כ- 53 מיליון ש"ח.

הגיוס יתבצע לפי מחיר מניה של 550 אג', המשקף בקירוב את מחיר המניה הממוצע במהלך החודשיים שקדמו להחלטה על הגיוס. כחלק מתנאי ההשקעה, כל משקיע יקבל בגין כל מניה 0.5 אופציה. האופציות ניתנות למימוש במשך תקופה של עד שנתיים, במחיר מימוש של 900 אג' לאופציה.

בגיוס לקח חלק משקיעים פרטיים וקרנות מקנדה, בריטניה, ארה"ב וישראל, לרבות לידר שוקי הון, וכן משקיעים קיימים המלווים את החברה בגיוסי ההון האחרונים, כולל חברי דירקטוריון ויו"ר החברה.

במסגרת תנאי הגיוס יהיו מניות החברה חסומות לתקופה של חצי שנה. כמו כן, התחייבה החברה לפעול באופן מיידי לרישום המניות כ-ADR.
החברה מעריכה כי הגיוס הנוכחי יאפשר לה לפעול ללא צורך בגיוסי הון נוספים בשנתיים הקרובות. עם זאת, בכוונת החברה לבחון הנפקה בנאסד"ק או התקשרות עם משקיע אסטרטגי.


ננו דיימנשן הוקמה בשנת 2012 ועוסקת במחקר ופיתוח מדפסת תלת-מימד (3D) המדפיסה מעגלים אלקטרוניים מודפסים (כרטיסי PCB), ופיתוח מוצרי דיו מבוססי ננוטכנולוגיה שהינם מוצרים משלימים ונלווים למדפסות תלת-מימד. החברה נוסדה על ידי ארבעה יזמים מנוסים, שרון פימה, עמית דרור, סיימון פריד ודגי בן-נון, בעלי רקע בחברות דפוס מהמובילות בעולם ובחברות טכנולוגיה.
ננו דיימנשן משתמשת בטכנולוגיה חדשנית וייחודית המשלבת בין שלוש טכנולוגיות:
הזרקת דיו (INKJET), הדפסת 3D וננוטכנולוגיה מתקדמת המאפשרת שימוש בדיו מוליך לטובת הדפסת מוליכים חשמליים וכרטיסי PCB. תוך אינטגרציה של טכנולוגיות מתקדמות ופורצות דרך, ננו דיימנשן מפתחת מדפסת תלת-מימד ייחודית וחדשנית, המדפיסה מעגל מודפס אלקטרוני (כרטיס PCB) רב-שכבתי, וכן פועלת החברה למכירת ננו-דיו מוליך לתחומים נוספים בשוק האלקטרוניקה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il