TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מחזירים ל- IT את השליטה במידע התאגידי


CommVault מרחיבה את Edge Drive עם יכולות שיתוף וסנכרון קבצים
CommVault, המובילה בהגנה על נתונים ארגוניים וניהול מידע, הכריזה על הרחבת יכולות שיתוף וסנכרון קבצים בארגון (EFSS), עם השקת מאפיין חדש ל- Edge Drive – ענן אישי פרטי, מאובטח ומנוהל, המאפשר למשתמשים ארגוניים לאחסן, לגשת ולשתף קבצים מכל מקום. כתוצאה מכך, ארגונים יכולים להבטיח כי מידע עסקי רגיש נותר מאובטח בהתאם לדרישות הרגולציה, תוך הגברת שיתוף הפעולה והתפוקה של משתמשי הקצה. הכרזה זו של Commvault מגיעה כתגובה לחששות האבטחה הגוברות עקב שימוש בפלטפורמות צרכניות לשיתוף קבצים דוגמת Dropbox ואחרים כדי לאחסן ולשתף מידע ארגוני.

באמצעות מאפיין ה- Edge Drive החדש, ומערך יכולות שיתוף וסנכרון הקבצים הקיימות, ארגונים יהיו מסוגלים: להעלות קבצים ותיקיות בבטחה מכל מקום; לעיין בקבצים ולהורידם ממכשיר מקומי; לשתף קבצים ותיקיות עם משתמשים אחרים מתוך לוח בקרה מקוון או אפליקציה ניידת; לבצע שינויי שם, העברה או עריכה לקבצים ותיקיות, לקבל שליטה ארגונית לניהול מדיניות והרשאות עבור כל המשתמשים בהיקפים נרחבים ולקבל תובנות לגבי סוגי קבצים, גודלם וגילם, כדי לקבל החלטות עסקיות מושכלות.

גישה לנתונים מצד משתמשים ארגוניים העושים שימוש בפתרונות צרכניים של שיתוף וסנכרון קצבים, מונעת ממחלקות IT להגן על נתונים ארגוניים מפני סיכונים רגולציה ואבטחה. עם פתרונות צרכניים אלה, הכושלים בעמידה בדרישות אבטחה ורגולציה, ארגונים ימשיכו להיות חשופים לדליפות נתונים יקרות ומביכות. הפתרון החדש של CommVault, הניתן במסגרת מערך הגנת נתוני הקצה שלה, מעניק ל- IT שליטה על נתונים ארגוניים, תוך העצמת המשתמשים עם יכולות שיתוף קבצים ותיקיות בשירות עצמי עבור מכשירים שונים.

"זה לא סוד כי ה- IT מאבד אחיזה על הנתונים הארגוניים בגלל שילוב בין שליטה גרועה בנתונים לרוחב הארגון לבין הסתמכות על פתרונות שיתוף קבצים חיצוניים", אמר שי נוני, מנכ"ל CommVault ישראל. "מאפיין הסנכרון ושיתוף הקבצים של Edge Drive מעניק למשתמשים את החופש לשתף ולהיות יעילים מכל מקום בעולם, מבלי להתפשר על אבטחת המידע ועמידה ברגולציה. אנו גאים להיות מסוגלים להעניק לארגונים פתרון הכולל את 'הטוב שבשני העולמות', אשר אינו מעגל פינות בסנכרון, שיתוף קבצים – ולא פחות מזה גם בשליטה ואבטחה".

באמצעות הארכיטקטורה של CommVault הבנויה על פלטפורמה אחת, ארגונים המשתמשים במאפיין שיתוף קבצים Edge Drive יכולים לנצל את הפתרון המשולב לצורך גיבוי נקודות קצה, אחזור, גישה, אבטחה, מניעת אובדן נתונים, אנליטיקה, eDiscovery, עמידה ברגולציה, סנכרון ושיתוף קבצים, וזאת עם הגמישות להפעלה באופן מקומי, היברידי או בענן. באמצעות אנליטיקה של נתונים, ארגונים יכולים לקבל תובנות לגבי סוגי קבצים, גודל וגיל ולקבל החלטות עסקיות מושכלות. הפתרון הנייד המשולב לא רק מפחית סיכונים ומגדיל את השליטה עבור ה- IT, הוא גם קל לשימוש ומגדיל את תפוקת העבודה.

בשונה מפתרונות שיתוף קבצים אחרים, אשר דורשים שחברה חיצונית תאפשר חיפוש במספר מאגרים שונים במקרה של תביעות וביקורות, יכולות שיתוף וסנכרון הקבצים החדשות של CommVault מאפשרות חיפוש לרוחב הארגון במערך מקיף של נתונים, לצורך eDiscovery ועמידה ברגולציה.
אל הקבצים, אשר מאוחסנים ברשת ב- ContentStore של CommVault, יכולים לגשת משתמשים פנימיים וחיצוניים לצרכי עבודה ושיתופיות, ללא וויתור על בעלות על הנתונים או הכנסת פתרונות חדשים. גישה מרכזית זו לניהול מידע חשובה במיוחד בתעשיות עם רגולציה חזקה, כגון שירותים פיננסים ובריאות, בהם אמצעים לעמידה ברגולציה, e-discovery ואבטחה הם חיוניים ביותר.

אודות CommVault
גרסת Singular – האמונה בדרך טובה יותר לטיפול בצורכי ניהול הנתונים היום ובעתיד - היא המדריכה את CommVault בפיתוח פתרונותSingular Information Management להגנה עתירת ביצועים על הנתונים, זמינות גלובלית וניהול פשוט וקל יותר של נתונים ברשתות אחסון מורכבות. הארכיטקטורה של CommVault, ארכיטקטורה בעלת פלטפורמה יחידה, מעניקה לחברות שליטה חסרת תקדים בגידול בכמות הנתונים, בעלויות ובסיכונים. חבילת מוצרי התוכנה Simpana™ של CommVault תוכננה לעבוד יחד, בצורה חלקה, מהמסד עד הטפחות, תוך התבססות על קוד יחיד משותף וקבוצות פונקציות משותפות, המספקים יכולות מעולות של הגנה על נתונים, אחסון בארכיון, שכפול, חיפוש ויכולות ניהול משאבים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il