TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת אשטרום פרסמה את תוצאותיה הכספיות


אשטרום
הקבוצה סיימה את הרבעון הראשון של שנת 2015 עם הכנסות של כ- 733.3 מיליון שקל, בהשוואה לכ- 763.9 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
ההכנסות ברבעון הראשון הסתכמו בכ- 733.3 מיליון שקל, לעומת 763.9 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד

קבוצת אשטרום, שהינה אחת מקבוצות הבנייה המובילות בישראל, פרסמה את תוצאות הכספיות לסיכום הרבעון הראשון של שנת 2015.

הקבוצה סיימה את הרבעון הראשון של שנת 2015 עם הכנסות של כ- 733.3 מיליון שקל, בהשוואה לכ- 763.9 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. סעיף ההכנסות הושפע מעלייה במגזר יזמות נדל"ן בישראל (אשדר), ומנגד הושפע לשלילה בעיקר כתוצאה מקיטון בהכנסות ממגזר קבלנות ותשתיות בחו"ל, בו נרשמה ירידה של כ- 46.7 מיליון שקל, בעיקר בשל חילופי השלטון בניגריה שהביאו להאטה זמנית של הפעילות במדינה, ושהחברה צופה שהיא תתחדש כבר במחצית השנייה של 2015.

הקבוצה מציינת, כי ברבעון הראשון של שנת 2015 נרשמה עליה משמעותית בפעילות בשוק הנדל"ן, הן למגורים והן בשוק שאינו למגורים, ובהמשך לכך, צבר הזמנות הקבוצה ברבעון הראשון של השנה עמד על כ- 6.33 מיליארד שקל.

הרווח הגולמי של קבוצת אשטרום ברבעון הראשון של שנת 2015 הסתכם בכ-116.6 מיליון שקל, בהשוואה לרווח גולמי של כ- 121.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. שיעור הרווח הגולמי של הקבוצה הסתכם בכ- 15.9%, בדומה לשיעורו ברבעון המקביל אשתקד.

בשורה התחתונה סיימה קבוצת אשטרום את הרבעון הראשון של שנת 2015 עם עלייה של כ- 66% ברווח המיוחס לבעלי המניות לכ- 20.4 מיליון שקל , בהשוואה לכ- 12.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי עלה בכ- 51% לכ-42.6 מיליון שקל, לעומת רווח של כ-28.3 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2014 . העלייה נבעה בעיקר מקיטון של כ- 22 מיליון שקל בהוצאות המימון, נטו הנובעת ממהלכים שביצעה החברה להפחתת עלויות המימון, לרבות הנפקת אג"ח שבוצעה בחודש מאי 2014, וכן מירידה במדד המחירים לצרכן, קיטון בשיעור הריבית ורווח של כ- 12.7 מיליון שקל שנרשם מבטוחות סחירות.

ממאזן הקבוצה עולה, כי ההון העצמי של קבוצת אשטרום , נכון ליום ה-31 במרץ 2015, הסתכם בכ-1.8 מיליארד שקל (כ- 1.18 מיליארד שקל מיוחס לבעלי המניות). כמו כן, בקופתה של החברה, נכון ליום המאזן, מזומנים והשקעות לזמן קצר בהיקף של כ-841.2 מיליון שקל.

רמי נוסבאום, יו"ר דירקטוריון קבוצת אשטרום, מסר: "קבוצת אשטרום מסכמת את הרבעון הראשון של שנת 2015 עם צבר הזמנות של כ- 6.33 מיליארד, המבטיח לחברה גידול בהיקפי הפעילות בשנים הקרובות. בנוסף, מתחילת שנת 2015 אנו עדים להתעוררות בשוק הנדל"ן בישראל, ואנו צופים לגידול בהיקף המכרזים בתחומי התשתיות והזכיינות, בהם קבוצת אשטרום הינה שחקן מרכזי. אנו מאמינים, כי הסינרגיה בין חברות הקבוצה, בשילוב עם המוניטין הרב שיש לה בשווקים בהם היא פועלת, יסייעו לנו להמשיך ולהגדיל את היקפי הפעילות והרווחיות גם בשנים הבאות".

מתחילת שנת 2015 זכתה קבוצת אשטרום במכרז להקמת דיור להשכרה ולמכירה בחיפה בהיקף של כ-350 מיליון שקל. בנוסף, הקבוצה חתמה על הסכם בהיקף של כ-500 מיליון שקל עם קבוצת גינדי החזקות לבניית 860 יחידות דיור בפרוייקט "כרמי גת" והגיעה להסכם יחד עם שותפה לבניית מגדל ארלזורוב בתל אביב בהיקף של כ- 250 מיליון שקל.

קבוצת אשטרום מעורבת בשורה ארוכה של פרוייקטים מוכרים. בתחום המגורים הקימה הקבוצה, בין היתר, את הפרויקטים : "טריו" בחיפה, "סמייל בפתח-תקווה, מגדל הגימנסיה בתל-אביב, "אשדר וקאנטרי" בנתניה, "רחובות ההולנדית" ברחובות ו"המרינה הכחולה" באשדוד. אחד מהפרוייקטים העיקריים שתוביל החברה בשנים הקרובות הינו הקמת נמל המפרץ בחיפה והוא מצטרף לפרוייקטים מובילים נוספים, כגון: מלון בראשית במצפה רמון, מלון רויאל ביץ' באילת, מלון אגמים באילת, פרוייקט מנהרות הכרמל, חלקים מכביש 6, חלק מכביש 531, נמל היובל באשדוד, הרכבת הקלה בירושלים, בתי המשפט בלוד, בהרצליה, אשקלון ופתח-תקוה, פרוייקט V-Tower ברמת גן, המרינה באשדוד, גשר גלילות, הגן הטכנולוגי בירושלים, קרית הממשלה בחיפה ובבאר שבע, מגדל המיון בבית החולים הדסה ובית חולים לילדים שניידר, וכן שורה ארוכה של בתי ספר, מבני ציבור ובתי חולים רבים אחרים.
בשווקים הבינלאומיים פועלת קבוצת אשטרום בתחומי הקבלנות, הייזום למגורים והנכסים המניבים במספר מדינות, ביניהן: ארה"ב, גרמניה, ניגריה, ג'מאייקה וסרביה.

השליטה בקבוצת אשטרום נמצאת בידי 5 משפחות (נוסבאום, גירון, משורר, רובין וליפשיץ), המחזיקות יחד בכ-58.68% ממניות הקבוצה, ובנוסף מחזיקה קבוצת ההשקעות אלייד, בראשות פרופ' יצחק סוארי, ב-18.99% נוספים ממניות הקבוצה. כיו"ר החברה מכהן מר רמי נוסבאום, ומנכ"ל החברה הוא מר גיל גירון.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il