TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אלקו מפרסמת, הכנסות הקבוצה ברבעון הראשון של 2015 צמחו בכ-12.5% לכ- 1.8 מיליארד שקל


הרווח הנקי ברבעון עלה לכ-39 מיליון שקל
קרן הריטLAT דיווחה בסוף השבוע הקודם על תשקיף שהגישה לבורסה הראשית בניו יורק, לצורך הנפקת פעילות הנדל"ן שלה בה מרוכזת פעילות מקבצי הדיור של אלקו

אבי ישראלי, סמנכ"ל פיתוח עסקי בקבוצת אלקו: "ברבעון הראשון נרשם שיפור בכל הפרמטרים של החברות-הבנות של הקבוצה. לצד עליה בצבר העבודות של אלקטרה, הצגת פירות ראשונים מהתכנית האסטרטגית שיושמה באלקטרה צריכה, והמשך תכנית ההבראה של אלקטרה נדל"ן – דיווחנו גם על הגשת תשקיף ראשון להנפקת פעילות הנדל"ן המרוכזת תחת קרן הריט LAT בבורסה הראשית בניו יורק. השלמת צעד זה צפויה להניב ערך משמעותי לקבוצה לבעלי המניות".

קבוצת אלקו הודיעה היום על תוצאות הדו"חות הכספיים לרבעון הראשון של שנת 2015.

סך הכנסותיה של אלקו ברבעון הראשון של שנת 2015 גדלו בכ-12.5% והסתכמו בכ-1.8 מיליארד שקל, לעומת כ-1.6 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד.

הקבוצה רשמה רווח נקי ברבעון של כ-39 מיליון שקל לעומת הפסד של כ-15 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות עלה לכ-16 מיליון שקל לעומת הפסד של כ- 29 מיליון שקל ברבעון מקביל אשתקד.

ממאזנה המאוחד של אלקו עולה, כי לקבוצה מצבת המזומנים וההשקעות לזמן קצר, נכון ליום 31.3.15, של כ-591 מיליון שקל, והונה העצמי של הקבוצה הסתכם בכ-1.6 מיליארד שקל (ההון העצמי המיוחס לבעלי המניות הסתכם בכ- 766 מיליון שקל).

החברה-הבת אלקטרה הציגה ברבעון הראשון של שנת 2015 גידול משמעותי של כ- 55% ברווח הנקי שהסתכם בכ- 41.4 מיליון שקל; ההכנסות צמחו בכ- 22% לכ-1.1 מיליארד שקל.

החברה-הבת אלקטרה צריכה סיימה אף היא את הרבעון הראשון עם גידול של כ- 5% בהכנסות שהסתכמו בכ- 641 מיליון שקל; החברה רשמה רווח נקי של 6.2 מיליון שקל לעומת הפסד של 3.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

השבוע דיווחה החברה-הבת אלקטרה נדל"ן על השלמת עסקה למכירת בניין משרדים LG&E Center בקנטאקי, ארה"ב, בתמורה ל- 225 מיליון שקל. מדובר בצעד נוסף באסטרטגיה של החברה למימוש נכסים מעבר לים.

אלקו דיווחה בתחילת השבוע על תשקיף שהגישה לבורסה הראשית בניו יורק, לצורך הנפקת פעילות הנדל"ן של אלקו המרוכזת תחת קרן הריט LAT. מהלך זה עשוי להביא להצפת ערך בפעילות מקבצי הדיור בארה"ב אותה יזמה ופיתחה הקבוצה במהלך השנים האחרונות.

קבוצת אלקו עוסקת בייזום, פיתוח והכוונה של חברות ומיזמים עסקיים. הקבוצה פועלת למימוש הזדמנויות עסקיות, בארץ ובחו"ל -הן בתחומי העיסוק של חברות הקבוצה והן במגזרים נוספים. עיקר פעילותה של החברה מתבצעת באמצעות חברות הבת להלן: ENA - Elco North America INC (100%) עוסקת ברכישה, ניהול והשבחה של מקבצי דיור להשכרה בדרום מזרח ארה"ב, בעיקר באמצאות LAT קרן ריט המוחזקת בשיעור של 37.7%; אלקטרה (54%), פועלת בתחום ייצור ושירותים למבנים ולתשתיות בארץ ובחו"ל, בהם מערכות מיזוג אוויר מרכזי, מעליות, תברואה, חשמל וצנרת, בניה ועוד; אלקטרה נדל"ן (58%), פועלת בתחום הנדל"ן המניב בארץ ובחו"ל; אלקטרה מוצרי צריכה (65%), פועלת בתחום ייבוא ושיווק מוצרי צריכה חשמליים, לרבות מזגנים, מחשבים ומכשירי טלפון סלולארי; Elco Holland B.V. (100%) מחזיקה בעיקר במיזם נדל"ן בסין בשיעור 35%.

גרשון זלקינד
קרדיט צילום: אריק ליכטמן


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il