TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אינרום שומרת על רמת המכירות והרווח התפעולי


ההכנסות הסתכמו בכ-211.6 מיליון ש"ח, בהשוואה לכ-214.2 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד
הרווח התפעולי הסתכם בסך של כ-32.4 מיליון ש"ח,
ושיעור הרווחיות התפעולית עמד על כ- 15.3% מסך המכירות
ה - EBITDA הוסיף לגדול ברבעון והסתכם בסך של כ-38.5 מיליון ש"ח,
בהשוואה לסך של כ- 37.9 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד

אינרום תעשיות בנייה, קבוצת תעשיות מהגדולות והמובילות בתחומה בישראל, העוסקת בייצור, שיווק והפצת מוצרים ופתרונות בעיקר לענף הבנייה, זאת באמצעות החברות איטונג, כרמית מיסטר-פיקס ונירלט צבעים, פרסמה הבוקר את הדוחות הכספיים לרבעון הראשון של שנת 2015.

כעולה מדוחות אלו, אינרום שומרת על רמות המכירות, הרווח התפעולי ושיעורו למרות ההתמתנות שהורגשה בענף הבנייה ברבעון הראשון.

מחזור המכירות ברבעון הראשון הסתכם בכ-211.6 מיליון ש"ח, לעומת כ-214.2 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הירידה הקלה בהכנסות בשיעור של כ-1.2% ביחס למכירות ברבעון המקביל אשתקד נבעה במרביתה מירידה בתחום מוצרי הצבעים בשל ההתמתנות שהורגשה בשווקי היעד של תחום זה, אשר קוזזה בחלקה על ידי גידול במכירות תחום פעילות פתרונות בנייה, בעיקר בזכות הכנסות מאספקת קוביות בטון מיוחדות במסגרת פרוייקט הרחבת הנמל הימי בחיפה.

הרווח הגולמי ברבעון הראשון של השנה הסתכם בכ-77 מיליון ש"ח (שיעור של 36.4% מהמכירות), בהשוואה לכ-78.4 מיליון ש"ח (שיעור של 36.6% מהמכירות) ברבעון המקביל אשתקד.




הרווח התפעולי ברבעון הראשון הסתכם בכ-32.4 מיליון ש"ח (שיעור של 15.3% מהמכירות) בדומה לסכום הרווח התפעולי ברבעון המקביל אשתקד שהסתכם בכ-32.5 מיליון ש"ח (שיעור של 15.2% מהמכירות), זאת על אף הירידה הקלה שנרשמה כאמור במכירות ובהתחשב בירידה בהוצאות מכירה ושיווק כנגזרת מכך.
בהתאם, ה- EBITDA (רווח תפעולי, ללא הוצאות/הכנסות אחרות בתוספת פחת והפחתות) שהציגה החברה ברבעון עלה בשיעור של כ- 1.7% ביחס לרבעון המקביל אשתקד והסתכם בסך של כ- 38.5 מיליון ש"ח.
הרווח הנקי הכולל ברבעון הראשון הסתכם בסך של כ-19 מיליון ש"ח, מזה כ-15.7 מיליון ש"ח מיוחס לבעלי מניות החברה, זאת בהשוואה לרווח כולל ברבעון המקביל אשתקד בסך של כ-22.1 מיליון ש"ח, מזה כ-18 מיליון ש"ח מיוחס לבעלי מניות החברה.
הירידה ברווח הנקי נבעה בעיקר מגידול בהוצאות המימון כתוצאה משערוך עסקאות עתידיות במט"ח שמבצעת החברה לצמצום סיכוני מטבע ברכש חומרי גלם מחו"ל, זאת על רקע הירידה החדה שחלה ברבעון הראשון בשער החליפין של האירו בשיעור של כ-9.5%.
ההון העצמי המיוחס לבעלי המניות של החברה הוסיף לגדול והסתכם בתום הרבעון הראשון בסך של כ-207.7 מיליון ש"ח, בהשוואה להון עצמי המיוחס לבעלי המניות של החברה שהסתכם בתום הרבעון המקביל אשתקד בסך של כ-183.5 מיליון ש"ח.
החברה דווחה כי בתקופה האחרונה מומשו מספר כתבי אופציה שהקצתה לציבור במסגרת הנפקתה אשתקד, זאת תמורת סך כולל של כ- 0.6 מיליון ש"ח. היה ותמומש מלוא יתרת כתבי האופציות הנ"ל, אשר ניתן לביצוע עד לתחילת חודש דצמבר הקרוב, תסתכם תמורת המימוש לחברה בסך כולל של כ- 63.5 מיליון ש"ח.
תזרים המזומנים מפעילות שוטפת ברבעון הראשון הסתכם בכ-25.7 מיליון ש"ח ונבע בעיקר מהרווח הנקי התזרימי (לאחר התאמת הכנסות והוצאות שאינן כרוכות בתזרים מזומנים) שהציגה החברה ברבעון זה.
המנוף הפיננסי, נטו של החברה (אשראי לזמן ארוך וקצר בניכוי מזומנים) ירד ברבעון הראשון בסך של כ- 20 מיליון ש"ח, ויתרתו הסתכמה בסך של כ- 192 מיליון ש"ח.
אלדד בן-משה, מנכ"ל אינרום תעשיות בנייה: "ברבעון הראשון של השנה הצלחנו לשמור על רמת ההכנסות, הרווח התפעולי ושיעורו, זאת על אף ההתמתנות שהורגשה במרבית שווקי היעד שלנו. נהנינו מפירות מנועי צמיחה פנימיים שסימנו בעבר ואנו פועלים להמשך הרחבת עסקינו ומגוון המוצרים והפתרונות שאנו מציעים. ההישגים שהצגנו ברבעון מאתגר שכזה, הינם בזכות ההשקעה בפיתוח התשתיות הטכנולוגיות, ההשקעה בכוח האדם והגמישות התפעולית שלנו, לצד המשך פיתוח עסקי וקידום פעילויות הקבוצה בשווקים השונים. היום יותר מתמיד, ערוכה הקבוצה לפעול במרץ להוסיף ולהגדיל את נתחי השוק שלה ולחזק את נוכחותה בשווקים השונים בהם היא פועלת."

אודות אינרום תעשיות בנייה
‏‏אינרום תעשיות בנייה, הינה בשליטה (55.6%) של קבוצת אינרום תעשיות, אשר בשליטת קרן פימי, קרן ההשקעות הפרטית הגדולה בישראל. אינרום תעשיות בנייה פועלת בשלושה תחומים באמצעות שלוש חברות תפעוליות שבשליטתה: איטונג (100%) העוסקת בפתרונות בנייה, כרמית מיסטר פיקס (100%) העוסקת במוצרי גמר לבנייה ונירלט צבעים (61.6%).


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il