TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מטריקס רוכשת את חברת OnO Apps המתמחה בפיתוח אפליקציות מובייל


OnO Apps פיתחה מאז הקמתה ב-2009 מאות אפליקציות מתקדמות ללקוחות בארץ ובעולם ונחשבת למובילה בתחומה.
מטריקס, חברת שירותי ה-ITהמובילה בישראל, רכשה את חברת OnO Apps המתמחה בפיתוח אפליקציות מובייל לחברות וסטארטאפים בארץ ובעולם.

OnO Appsהינה חברת בוטיק מובילה, שמספקת שירותי איפיון, עיצוב, פיתוח ובדיקות בהתמקדות בתחום אפליקציות מובייל. החברה הוקמה בשנת 2009 מתוך תשוקה לעולם המובייל על ידי שלושה מייסדים - אור קוברסקי, נמרוד בר לוין ועודד אורון והיא מונה כיום עשרות מומחי טכנולוגיה ועיצוב המתמחים בעולמות המובייל לסביבת iOS, אנדרואיד ו-HTML5. מאז הקמתה פיתחה כ-260 אפליקציות מתקדמות שונות במגוון רחב של תחומים לכ-150 לקוחות בארץ ובעולם, ביניהן חברות ענק וסטארטאפים.

OnO Appsתשולב בחטיבת פתרונות פיננסיים וטכנולוגיות של מטריקס, בהנהלת דליה רובינסון ופעילותה תאוחד עם פעילות המובייל בחטיבה, הפועלת בהצלחה שנים רבות וזוכה להערכה רבה. איחוד זה ייצר את גוף המובייל הגדול בישראל.

לדברי דליה רובינסון, סמנכ"לית ומנהלת חטיבת פתרונות פיננסיים וטכנולוגיות במטריקס, "הרכישה של OnO Apps נועדה לבסס ולחזק עוד יותר את היכולות של מטריקס באספקת שירותים ופתרונות מתקדמים לסביבת המובייל לחברות וארגונים לרבות חברות סטארט אפ מובילות או כאלו שבראשית דרכן. שילוב זה יאפשר לנו להרחיב את סל השירותים המוצע הן ללקוחות הקיימים שלנו והן לחדשים וכך לתת מענה מדויק לכלל השוק ולכל סדר גודל של ארגון או פרוייקט".

רובינסון מוסיפה כי "ל-OnO Appsמומחים ומובילים טכנולוגים ברמה בינלאומית, מומחים אלו ישלבו כוחות עם הצוות המקצועי הקיים ויצטרפו למערך אנשי 8300 – הזרוע העסקית החדשה של מטריקס, המספקת שירותים ופתרונות טכנולוגיים ועסקיים לקהיליית הסטארטאפים וחברות הטכנולוגיה".

לדברי אור קוברסקי, מייסד שותף ומנהל טכנולוגי מחברת OnO Apps, "OnO Apps הוקמה מתוך תשוקה עזה שלנו לעולם המובייל ומתוך רצון לתת מענה איכותי, יעיל ומתקדם לאתגרים ולצרכים של חברות וסטארטאפים בזירת המובייל. מאז הקמת החברה גייסנו עשרות אנשים נדירים עם אותה הגישה בדיוק. "

לדברי נמרוד בר לוין, מייסד שותף, מנהל עסקי מחברת OnO Apps, "האנשים שלנו קידמו אותנו ליצירת מאות אפליקציות למאות לקוחות וכך לצבירת ידע וניסיון רב וייחודי בתחום לצד יכולות לספק פתרונות ושירותים איכותיים בזמנים מאתגרים. אנו גאים ושמחים להצטרף לחברת מטריקס, שהינה חברות המחשוב המובילה בישראל, במסגרתה נרחיב את הצוותים שלנו ונגיע לתחומי פעילות וללקוחות חדשים, תוך המשך פעילות פוריה מול חברות הסטארט אפ בישראל ובעולם."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il