TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סאפיינס וכלל השלימו בהצלחה פרויקט מורכב ומשותף של שדרוג והחלפת מערכת הפנסיה של כלל ביטוח תוך 15 חודשים בלבד


איזי כהן, מנכ"ל כלל ביטוח: "הפתרון של סאפיינס איפשר לנו להאיץ את הצמיחה ולשרת ביעילות רבה יותר את סוכנינו ולקוחותינו, ובתוך כך לחזק את מעמדנו כמובילים בשוק הפנסיה בישראל".

רוני על-דור, מנכ"ל סאפיינס: "הצלחת הפרויקט עם כלל ביטוח תורמת לחיזוק נוכחותנו בענף הביטוח בישראל, ולמוניטין שלנו כספקי פתרונות ושירותים מהשורה הראשונה".

חברת התוכנה סאפיינס, הנסחרת בבורסות ת"א ונאסד"ק (NASDAQ, TASE: SPNS), המספקת פתרונות תוכנה לתחום הביטוח והפיננסים, הכריזה היום על הטמעה מוצלחת של פתרון ביטוח הפנסיה של סאפיינס בכלל ביטוח – קבוצת שירותי הביטוח, הפנסיה והכספים המובילה בישראל. המאמץ המורכב לשדרוג תהליכים והחלפת מערכת ה- Legacy הישנה הושלם בהצלחה תוך 15 חודשים בלבד – בזמן ובמסגרת התקציב.

התוכנית, שהיקף עלותה נאמד במיליוני דולרים, יצאה לדרך בסוף שנת 2013 עם הבחירה בפתרון הפנסיה של סאפיינס, בעיקר הודות ליכולותיה המוכחות של המערכת ולתאימותה המלאה לרגולציה בישראל. חברת כלל ביססה את אמונה ביכולות הטכנולוגיות של סאפיינס, יכולתה להטמיע בהצלחה את פתרונותיה, וניסיונה של סאפיינס בשוק הביטוח הישראלי. הפרויקט כלל את הסבת המערכת לסביבה פתוחה, וכן את פיתוחם של שני מודולים חדשים – עמלות סוכנים וניהול תביעות.

צוות סאפיינס עבד בשיתוף פעולה הדוק עם כללביט מערכות - בית התוכנה של כלל, אשר פיתח את כל מערכות הלוויין המשלימות כגון Data Warehouse, מערכת הלוואות, מערכת קדם קליטה, הטמעה של מערכת פיננסית ומערכת קופה ופיתוח של למעלה ממאה ממשקים שונים למערכות השונות.

כעת, עם כניסת הפתרון החדש של סאפיינס, יכולה כלל ביטוח לספק לכ-2,000 סוכני הביטוח שלה וללקוחותיה תהליכי אוטומציה משופרים משמעותית.

"הפתרון של סאפיינס אפשר לנו להאיץ את הצמיחה ולשרת ביעילות רבה יותר את סוכנינו ולקוחותינו, ובתוך כך לחזק את מעמדנו כמובילים בשוק הפנסיה בישראל", ציין איזי כהן, מנכ"ל כלל ביטוח.

לדברי גיל ארזי, מנכ"ל כללביט מערכות, "המערכת של סאפיינס, יחד עם מערכות לוויין אחרות שפיתחה כללביט מערכות בכלל ביטוח, מאפשרת לנו להעניק לסוכנים, ללקוחות ולעובדים שירות איכותי ומקצועי. אין לי כל ספק שהפרויקט הזה העמיד אותנו בחוד החנית של שוק הפנסיה בישראל".

"השוק הישראלי הוא בסיס אסטרטגי עבור סאפיינס, והצלחתו של פרויקט כלל ביטוח תורמת לחיזוק נוכחותנו והמוניטין שלנו כספק פתרונות ושירותים מן השורה הראשונה באזור זה", הדגיש רוני על-דור, מנכ"ל סאפיינס, "נמשיך לעבוד בצמידות לצוות של כלל להמשך התייעלות ושיפור התפעול השוטף עם הפתרון של סאפיינס המוטמע כעת בסביבת הייצור".

אודות כלל
כלל החזקות עסקי ביטוח היא מחברות הביטוח והפנסיה המובילות בישראל. החברה מדורגת בדירוג A על ידי Standard & Poors’ Maalot ומחזיקה בסוכנויות ביטוח, קרנות פנסיה, קופות גמל, קרנות השתלמות וחברות למתן אשראי. נכון לסוף שנת 2013 מעסיקה כלל ביטוח כ-4200 עובדים ופועלת ביחד עם כ-2,000 סוכני ביטוח. החברה מחזיקה בנתח שוק של כ-15% משוק החיסכון ארוך הטווח בארץ, כהגדרתו על ידי המפקח על הביטוח. קרנות הפנסיה של הקבוצה מנהלות נכסים בהיקף כולל של למעלה מ-41 מיליארדי ש"ח עבור כ-500,000 עמיתים וקופות הגמל מנהלות כ-37 מיליארד ש"ח (נכון לסוף ספטמבר 2014).


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il