TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יבמ ועיריית ברלין משיקות ענן מחשוב לחברות הזנק ומיזמים טכנולוגיים


יבמ, עיריית ברלין ושורת גופים הפועלים בעיר, משיקים את techberlin.com
פעילות ענן מחשוב המיועדת לסייע למפתחים, חברות הזנק, יזמים, משקיעי הון סיכון ואנשי טכנולוגיה ליזום מפגשים, לבנות קשרים חדשים, לפתח הזדמנויות חדשות ולבסס שיתופי פעולה שיאיצו את החדשנות ויעודדו את הפעילות הכלכלית המקומית.
אתר האינטרנט החדש מציע פלטפורמה אינטראקטיבית המציעה מרכז מידע המאפשר למבקרים לאתר הזדמנויות תעסוקה, לקרוא חדשות טכנולוגיות מקומיו, להירשם לכנסים ולאירועים בתחומי הטכנולוגיה, ולנווט את דרכם במפה דיגיטלית של העיר המציגה את מיקומם של מרחבי עבודה שיתופיים פתוחים לשימוש, סדנאות ואתרים נוספים בעלי עניין.
עיריית ברלין סיפקה למיזם החדש את התכנים ומשאבים נוספים הדרושים לבניית צומת המידע, והיא עתידה להשתמש באתר כפלטפורמה המרכזית לתקשורת עם יזמים הפועלים בעיר. techberlin.com יציע גם פורטל תוכן, בסיס נתונים ומנגנון חיפוש ברשימת הפרופילים של חברות טכנולוגיות הפועלות בעיר, משקיעים, לוח אירועים בתחומי הטכנולוגיה, עדכונים אודות משרות חדשות הקשורות בתחום, וחדשות שוטפות.
מדי עשרים שעות, נוסדת בברלין חברת אינטרנט חדשה. הכלכלה הדיגיטלית אחראית לשמונה מכל משרות חדשות הנוצרות בעיר.
techberlin.com יפעל על גבי תשתיות ענן SoftLayer של יבמ, ויעודכן באופן שוטף בעזרת כלים מסביבת Bluemix: פלטפורמת הפיתוח של יבמ המשלבת יותר מ- 100 כלי ענן ושירותים מתוצרת יבמ עצמה וקהילת השותפים שלה. בין כלים אלה, ניתן למצוא מערכות ייעודיות לבניית יישומי רשת חברתית, מובייל, ניתוח אנליטי, שילוב שירותי ענן, ואינטרנט של הדברים – הכל על מנת לאפשר למפתחים לבנות יישומים חדשים. ההישענות על תקנים פתוחים מאפשרת לפלטפורמה זו לפשט את תהליכי השילוב בין יישומי ענן שונים, ללא צורך בטיפול בעומסי עבודה ברמת השרת המקומי - כדי לבנות סביבה היברידית.
באמצעות התמיכה באתר, תציע יבמ לחברות הזנק מקומיות, העומדות בדרישות התוכנית שלה, ובונות עסקים על גבי הענן אותו היא מפעילה, שימוש חופשי בהיקף של 120 אלף דולר במשאבי ענן אלה. במקביל, תבנה יבמ תכני ייעוץ לחברות הזנק המציגים שימושים נכונים בטכנולוגיות רשת חברתית, מובייל, ניתוח אנליטי וענן. שילוב תוכניות סיוע אלו יחד עם מרכז שירותי הענן אותו השיקה יבמ בפרנקפורט, יפשט את תהליכי הבניה של יישומים חדשים ברמה המקומית, לפני הרחבת הפריסה שלהם אל 40 מרכזי הענן של יבמ הפזורים סביב העולם.
ב- 12 החודשים שהסתיימו במארס השנה, הסתכמו הכנסות יבמ בתחום הענן, לרבות ענן ציבורי, פרטי ועננים היברידיים, בסכום כולל של 7.7 מיליארד דולר. ברבעון הראשון של 2015, רשמה יבמ צמיחה של 60% בעסקי הענן שלה, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il