TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קליקסופטוור מדווחת על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון


ההכנסות ברבעון הראשון הסתכמו ב-26.7 מיליון דולר
82% מהלקוחות החדשים רכשו פתרונות ענן
חברת קליקסופטוור (נאסד"ק: CKSW), ספקית מובילה של פתרונות ניהול כוח אדם נייד ואופטימיזציה של מערך שירות, דיווחה היום על תוצאותיה לרבעון הראשון אשר הסתיים ב-31 במרץ 2015.
דגשים לתוצאות הרבעון הראשון
• ההכנסות ברבעון הראשון הסתכמו ב-26.7 מיליון דולר, ירידה של 6% לעומת הרבעון המקביל אשתקד
• ההכנסות החוזרות ממנויי ענן ותמיכה הגיעו לכ-52% מכלל ההכנסות
• 82% מהלקוחות החדשים רכשו פתרונות ענן
• הפסד נקי non-GAAP של 3.7 מיליון דולר, או 11 סנט למניה בדילול מלא
• היקף המזומנים שבידי החברה גדל ל-46.5 מיליון דולר לעומת 45 מיליון דולר ברבעון הקודם
• כפי שדווח ב-30 באפריל, החברה חתמה על הסכם לרכישתה על ידי קרן ההשקעות הפרטיות פרנסיסקו פרטנרס. עם השלמת העסקה תהפוך קליקסופטוור לחברה פרטית
"תוצאותינו הרבעוניות לא עמדו בציפיות בעיקר בעקבות הכנסות נמוכות מהצפוי שהושפעו לרעה מזמן הסגירה של מספר חוזים חשובים אשר נדחו לרבעון השני. נכון לעכשיו, מרבית החוזים הללו נחתמו או שנמצאים בשלבי חתימה סופיים. "דחייה זו, יחד עם היחלשות מטבע היורו וירידה בהכנסות משירותי ייעוץ, היו הגורמים העיקריים לחולשת הרבעון הראשון," אמר פרופ' משה בן בסט, מייסד ומנכ"ל קליקסופטוור. "המגמה המסתמנת של ארגונים גדולים העוברים לענן ממשיכה לתפוס תאוצה, כפי שניתן לראות בעסקות החדשות שלנו. אנו שמחים לדווח שברבעון הראשון 82% מהלקוחות החדשים שלנו היו לקוחות ענן".
"אנו מרוצים מאד מההכרזה על החלטתנו להירכש על ידי קרן ההשקעות הפרטיות פרנסיסקו פרטנרס. לקרן יש מוניטין תעשייתי בלתי רגיל, ואנו בטוחים שהתמחותם בתחום, יחד עם היכולות הגבוהות של עובדינו וצוות ההנהלה, יציבו את קליקסופטוור על מסלול צמיחה בטווח הארוך," סיכם פרופ' בן-בסט.
תוצאות הרבעון הראשון
ההכנסות ברבעון הראשון של 2015 אשר הסתיים ב-31 במרץ הסתכמו ב-26.7 מיליון דולר, ירידה של 6% בהשוואה להכנסות של 28.4 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2014. ההפסד הנקי ברבעון הראשון של 2015 הסתכם ב-4.7 מיליון דולר, או 14 סנט למניה בדילול מלא, לעומת הפסד נקי של 2 מיליון דולר או 6 סנט למניה בדילול מלא ברבעון המקביל ב-2014. ההפסד הנקי על בסיס non-GAAP הסתכם ברבעון ב-3.7 מיליון דולר או 11 סנט למניה בדילול מלא, בהשוואה להפסד נקי Non-GAAP של 1 מיליון דולר או 3 סנט למניה בדילול מלא ברבעון הראשון של 2014.
ההכנסות מרישיונות תוכנה הסתכמו ברבעון הראשון של 2015 ב-4.3 מיליון דולר, ירידה של 39% בהשוואה ל-7 מיליון דולר ברבעון המקביל ב-2014. הכנסות ממנויי שירותי ענן זינקו ב-145% ברבעון הראשון של 2015 ל-5.6 מיליון דולר לעומת 2.3 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. ההכנסות משירותי תמיכה הסתכמו ברבעון הראשון של 2015 ב-8.4 מיליון דולר, גידול של 1% בהשוואה ל-8.3 מיליון דולר ברבעון המקביל ב-2014. ההכנסות משירותי ייעוץ הסתכמו ב-8.5 מיליון דולר, ירידה של 6% בהשוואה ל-10.7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח הגולמי הסתכם ברבעון הראשון של 2015 ב-13.7 מיליון דולר שהיוו 51% מההכנסות, בהשוואה ל-16.5 מיליון דולר שהיוו 58% מסך ההכנסות ברבעון המקביל ב-2014. הירידה בשיעור הרווח הגולמי נבעה בעיקר מהירידה בהכנסות משירותי ייעוץ ומרשיונות תוכנה.
היקף המזומנים וההשקעות הנזילות שהיו בידי החברה בסוף הרבעון הראשון של 2015 הסתכם ב-46.5 מיליון דולר – גידול של 1.5 מיליון דולר בהשוואה לסוף הרבעון הרביעי של 2014. תזרים המזומנים מפעילות שוטפת הסתכם ברבעון הראשון של 2015 ב-1.2 מיליון דולר.
לאור הרכישה הצפויה על ידי קרן ההשקעות הפרטיות פרנסיסקו פרטנרס, קליקסופטוור אינה מתכוונת לתת עדכונים לגבי התחזית לשנת 2015.
אודות קליקסופטוור
קליקסופטוור היא הספקית המובילה לפתרונות ניהול כוח אדם ואופטימיזציה של מערכי שירות. פתרונות אלה, הניתנים להטמעה הן באתר הלקוח והן כתוכנה-כשירות (SaaS), מייצרים ערך עסקי עבור ארגוני שירות באמצעות הגדלת רמות התפוקה, שיפור שביעות רצון הלקוח וחסכון בעלויות. הקונספט הטכנולוגי שלנו המוגן בפטנט - 'תכנון ותזמון מתמשך' - כולל בתוכו יכולת חיזוי לביקושים מצד הלקוח, תכנון ארוך וקצר טווח למערך השירות, תכנון ושיבוץ משמרות, תזמון בזמן-אמת, ניידות ושירותים מבוססי מיקום, ומשלב בתוכו יכולת לעדכן את הלקוח לגבי מועד ההגעה המשוער של נותן השירות.

השילוב של טכנולוגיה מוכחת וצוותי הטמעה הדרכה ולימוד, מסייע לארגונים למצוא את האיזון הנכון בין חיסכון בעלויות, שיפור שביעות רצון הלקוח, התייחסות אופטימלית להעדפות צוות העובדים והרגולציות של התעשייה. הפתרונות של קליקסופטוור מתזמנים מאות אלפי נותני שירות ומשאבים של ארגוני שירות ממגוון תעשיות ברחבי העולם. גמישות ההטמעה, רוחב ועומק הפתרונות המותאמים לכל לקוח, והשותפויות החזקות שיצרנו עם ארגונים מובילים מתחומי CRM/ERP ואינטגרצית מערכות, מציבים אותנו במקום הראשון לשיפור הביצועים העסקיים בכל ארגון.
לחברה משרדים ראשיים בברלינגטון, מסצ'וסטס ובישראל וסניפים באירופה ובאזור אסיה פסיפיק.
למידע נוסף בקרו באתר החברה: www.clicksoftware.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il