TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הבורסה באחד העם ננעלה במגמה שלילית


מדד המעוף ננעל בירידות שערים ,בשיעור של 0.64-% ל-1634 ,מחזור המסחר הסתכם ב-556 מיליון שקלים
הבורסה בתל אביב ננעלה במגמה שלילית על רקע מגמה מעורבת בשוקי העולם בסוף השבוע.

תחילה שחר רחמני מנהל שירות האיתותים על השוק בארה"ב בהיבט הטכני:
המומנטום לא חזק וקשה לצפות הלאה בשוק מזגזג ומדשדש לאן הכיוון בטווח הקצר ולכן ,
השוק יכול להתייצב שוב לכיוון 2100 או קצת יותר אם ירצו ובקלות רבה יכול להמשיך לסגת לתוך 2080-2060 ואף לחפש תמיכה חוזרת סביב 2040 כאזור.

בכל מקרה כסיכום כללי:
ברמת המגמה הכללית היות ותמיד יש חשש באוויר שהשוק יכול להתחיל לסגת כי קשה לו בשיאים יש תמיכה טובה 3-2 אחוז מתחת לרמות האלו ורק אם היא תישבר תידלק נורה אדומה , עד אז השוק בכללי נחשב בנטיה חיובית וזה מה יש עם כל הקשיים, עובדה המדדים שומרים על יציבות סביב השיאים וחוזרים אחרי כל מימוש.

בנוסף ביומן המאקרו בארה"ב פורסם מדד מנהלי הרכש של מגזר הייצור בארה"ב. מנהלי הרכש נשאלים על הפעילות העסקית שלהם לחודש אפריל, בנוגע להזמנות, עובדים, מלאי וכיוצא בזה. המדד הציג עלייה אל 54.1 נק'

בסקירת מאקרו שבועית, מאת אגף הכלכלה בבנק לאומי כתבו בסוף השבוע:
במידה והשקל ימשיך להתחזק מול המטבעות העיקריים, האינפלציה השנתית תישאר ברמה אפסית ובמקביל לא יסתמן שיפור של ממש בפעילות הכלכלית במשק בזמן הקרוב, להערכתנו, קיימת אפשרות שבנק ישראל ימשיך וינקוט בצעדים מוניטאריים מרחיבים נוספים בטווח הקצר; ביניהם צעדי הקלה כמותית (דרך שוק המט"ח ולא דרך שוק האג"ח), והפחתת ריבית נוספת, אולי אף לשיעור שלילי (מדיניות שנהוגה במספר מדינות באיחוד המוניטארי האירופאי, שבדיה, דנמרק ושוויץ).

איציק נוי, מנכ"ל קבוצת ההשקעות הבינלאומית Smart Capital: "התחזקותו של האירו היא תופעה זמנית. כאשר הבנק המרכזי האירופי ממשיך להדפיס 60 מיליארד אירו כל חודש (עם מחויבות עד לספטמבר 2016) והמשבר ביוון לא באמת נפתר, אין מנוס מחולשה כללית במטבע האירופי. הדולר לעומתו, צפוי לחזור למגמת ההתחזקות אשר אפיינה אותו בשנתיים האחרונות, כאשר אנו צופים נתוני תעסוקה חיוביים מאוד ביום שישי הקרוב. בנוסף, אנו צופים תוספת של 250-300 אלף מועסקים בחודש אפריל עם שיפור במזג האוויר בחוף המזרחי של ארה"ב לאחר חורף קשה במיוחד. שיעור האבטלה צפוי לרדת בארה"ב ל- 5.3% בחודש אפריל מ- 5.5% בחודש מרץ. ירידה חדה במספר דורשי העבודה בשבוע האחרון ב- 34 אלף איש, מאותתת על שיפור ניכר בתעסוקה בארה"ב ואת חזרתו של היורו-דולר למגמת הירידה. אנו צופים ירידה ביורו-דולר בטווח הקצר ל- 1.10".

בעניין הדולר-שקל: "אמנם קרנית פלוג לא הציגה שום דבר חדש בהודעת הריבית האחרונה, אך היא בחרה ובצדק, להשתמש בכלי הרכישות כמה פעמים בשבוע האחרון ובכך בלמה את ייסוף השקל. להערכתנו, בנק ישראל ימשיך לרכוש דולרים בשבוע הקרוב וידחוף את התחזקות הדולר אל מול השקל . אנו צופים את החזרה להתחזקות הדולר בטווח הקצר לרמת ההתנגדות 3.9 ₪ לדולר."

חברות במרכז
אלומיי קפיטל מדווחת, כי דירקטוריון החברה אישר רכישה עצמית של מניות החברה בהיקף של עד ל-3 מיליון דולר. הרכישות יבוצעו מעת לעת, במהלך המסחר השוטף בבורסה בתל אביב ובניו יורק. העיתוי, ההיקף ואופי הרכישות יקבעו לשיקול דעת הנהלת החברה בלבד בכפוף ליתרות הפנויות לרכישת מניות, לחוק החברות ולמגבלות החלות על החברה בקשר עם אגרות החוב שהנפיקה, ומותנה בתנאי השוק, מחיר המנייה וזמינותה, חוקי ניירות ערך ופרמטרים נוספים. אין התחייבות כי תתבצע רכישת מניות, התוכנית לא מחייבת את החברה לרכוש כמות מניות מסוימת בכל תקופה. כמו כן החברה רשאית לשנות את התוכנית, להשהותה, להרחיבה או להפסיקה בכל עת, ללא הודעה מוקדמת.

סאטקום מערכות, מקבוצת יורוקום, העוסקת במתן שירותי תקשורת, בעיקר באמצעות תשתית לוויין, הודיעה היום כי גילת סאטקום, חברה בת בבעלות מלאה התקשרה עם לקוח קיים במערב אפריקה בהסכם לאספקת שירותי תקשורת. החברה מעריכה כי ההכנסות מחידוש החוזה יסתכמו בכ-1.6 מיליון דולר לתקופת ההתקשרות של שנתיים. הסכם זה מתווסף להסכם שחודש בחודש שעבר עם לקוח בדרום סודן בהיקף של כ-1.2 מיליון דולר לתקופת התקשרות של שנה.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il