TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אלומיי קפיטל מדווחת על מימוש אופציה לרכישת 9% מדורי אנרגיה


בעקבות המימוש תחזיק אלומיי בעקיפין כ-9.2% ממניות דוראד אנרגיה
רני פרידריך, מנכ"ל אלומיי קפיטל: "כחלק ממדיניות החברה של כניסה למיזמים חדשים, כגון תחום האגירה השאובה, לצד השבחת פורטפוליו הנכסים המניבים שלה, החברה מדווחת על מימוש האופציה להגדלת אחזקתה בדוראד. ההשקעה בדוראד נעשתה תוך הקטנת החשיפה בשלבים המוקדמים של הפרויקט בשילוב עם יכולת להגדיל את האחזקה בפרויקט בשלבים בהם הוא כבר נכנס לפעילות מסחרית ורמת הסיכון של ההשקעה יורדת. אנו מאוד מרוצים מהפעלתה המסחרית של דוראד ומפעילותו ותוצאותיו הכספיות של המתקן בחודשים שחלפו מאז תחילת ההפעלה המסחרית".
אלומיי קפיטל מדווחת היום, א', כי מסרה הודעה על מימוש האופציה שהחזיקה לרכוש 9% נוספים מהון המניות של דורי אנרגיה (אשר מחזיקה כ-18.75% מדוראד אנרגיה). עם השלמת הליך מימוש האופציה, אחזקת החברה בדורי אנרגיה תגדל מ-40% ל-49% ואחזקתה העקיפה של החברה בדוראד אנרגיה תגדל מ-7.5% לכ-9.1875%.
הסכום הכולל שישולם בגין מימוש האופציה צפוי להיות כ-28.1 מיליון ש"ח (כ-7.1 מיליון דולר) וכולל את מחיר מימוש האופציה וכן את הסכום הדרוש לשם התאמת הלוואות הבעלים אשר ניתנו לדורי אנרגיה ע"י בעלי מניותיה למבנה האחזקות החדש.
האופציה שמומשה היא אחת מבין שתי אופציות בבעלות החברה הנוגעות בדורי אנרגיה ומועד הפקיעה שלה הינו ה-19 למאי 2015 (להלן: "האופציה הראשונה"). האופציה השנייה נוגעת ל- 1% נוספים מהון המניות של דורי אנרגיה (ותביא לגידול באחזקת החברה בדורי אנרגיה ל-50% ולגידול באחזקה העקיפה של החברה בדוראד אנרגיה ל- 9.375%). אופציה זו ניתנת למימוש עד ה-19 למאי 2016.
הסגירה של מימוש האופציה הראשונה צפויה להתרחש בשבועות הקרובים.

רני פרידריך, מנכ"ל החברה הוסיף כי: "אלומיי קפיטל פועלת להגדלת תיק הנכסים תוך מזעור סיכונים והגדלת התשואה בשלב מתקדם. החברה תמשיך להשקיע בפרויקטים ארוכי טווח כדוגמת דוראד, כפי שנעשה בימים אלו בפרויקט האגירה השאובה בצוק מנרה. החברה ממשיכה לבחון השקעות חדשות ונכון ליום ה-31.12.2014 עמדו לרשות החברה יתרות מזומנים בסך של כ-95 מ' ש"ח".
אלומיי קפיטל (Ellomay Capital), שבשליטת שלמה נחמה, ושותפות קניר שבשליטת חמי רפאל ורן פרידריך, נסחרת בבורסת ה-NYSE MKT בארה"ב ובבורסה לניירות ערך בתל אביב. החברה משקיעה במיזמים שונים בתחומי האנרגיה והתשתיות בארץ ובחו"ל. לחברה השקעות ב- 16 תחנות פוטו-וולטאיות בהספק כולל של כ- 30 מגה-וואט באירופה, המחוברות כולן לרשת החשמל ומניבות הכנסות ממכירת חשמל. בנוסף, כאמור בהודעה זו, החברה הודיע על מימוש אופציה שתעלה את אחזקתה העקיפה בתחנת הכוח הפרטית דוראד שבאשקלון לכ- 9.2%.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il