TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רשת ההנעלה SCOOP מתרחבת משמעותית


פותחת 10 סניפים חדשים בהשקעה הנאמדת ב 5 מיליון ₪.
רשת ההנעלה SCOOP, הנמצאת בבעלות אנשי העסקים פרדי ורוני אינסאנז, מתרחבת משמעותית  ופותחת בימים אלו 10 סניפים חדשים, מתוך אסטרטגיה להרחיב את הפריסה והנגישות ולהגיע ל-60 סניפים לפחות, ברחבי הארץ.



רשת סקופ פותחת בימים אלו סניפים חדשים, בניהם: בקניון ביג פאשן באשדוד, בקניון עזריאלי ברמלה, קניון חוצות אלונים, חוצות המפרץ, קניון בת-ים, מול זיכרון, ירכא, סחנין, בקא אלגרביה וקניון Gיבנה.



עלות ההשקעה בפתיחת כל סניף נאמדת בכ- 500,000 ₪, סה"כ,  מדובר בהשקעה של 5 מיליון ₪.  הסניפים  יפתחו על שטח של כ- 150 מ"ר בממוצע,  ויעצבו   בהתאם לקונספט העיצובי החדש של הרשת, המתאפיין  בסגנון  מודרני-נקי וצעיר, המתכתב עם מגמות האופנה, עם חלוקה פנימית למחלקות נשים, גברים וילדים.

החנויות החדשות מציעות למעלה מ- 700 דגמים של נעלי נשים, גברים וילדים המתחלפים  מידי שבוע. המגוון הרחב והעשיר נועד לתת מענה לטעמה האישי של כל לקוחה, במחירים אטרקטיביים ושווים לכל נפש.



כמו כן, מציעות החנויות החדשות מחלקת תיקים ואביזרי אפנה הכוללת: שעונים, גרביים, גרביונים, תכשיטים, כובעים, חגורות  ועוד.



לדברי רוני אינסאז, מבעלי רשת SCOOP על פיחת עשרת הסניפים החדשים: "פתיחת 10  הסניפים החדשים, מהווה צעד נוסף  בתהליך התרחבותה של הרשת באופן משמעותי, במטרה להתחזק בשנת 2015 ולהיות הרשת המובילה בתחום נעלי הדיסקאונט בישראל, תוך העמקת הפריסה המאפשרת נגישות לכלל הלקוחות והמגזרים בארץ". לדבריו:"במהלך 2015 נתרחב גם ברמה המגזרית ונפתח חנויות במגזר הדתי והערבי".  



רשת נעלי SCOOP נוסדה לפני כ-20 שנים ונמצאת בבעלותם של האחים פרדי ורוני אינסאז. הרשת מונה כיום 50 סניפים. החברה מעסיקה כ-500 עובדים ומחזור הרשת עומד על 140 מליון ₪ בשנה .



 


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il