TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מדטרוניק ואיתמר מדיקל מרחיבות את הסכם השיווק


מדטרוניק תפעל להעלאת המודעות למוצר ה-WatchPAT™ של איתמר מדיקל בכל ארה"ב
הרחבת ההסכם התאפשרה לאחר השלמת תקופת פיילוט של שנה באזור שיווק אחד
ההסכם הינו לתקופה של 13 חודשים עם אפשרות להאריכו בחלוף שנה

איתמר מדיקל (TA.ITMR) מדווחת היום על מעבר למתכונת מלאה של הסכם השיווק האסטרטגי עם ענקית המכשור והציוד הרפואי מדטרוניק (Medtronic, Inc.). במסגרת ההסכם המורחב, מדטרוניק תתמוך בפעולות להעלאת המודעות למוצר ה-WatchPAT™ של איתמר מדיקל בפריסה ארצית בכל ארה"ב. המעבר להסכם במתכונת מלאה התאפשר לאחר השלמת תקופת פיילוט של שנה, בה פעילותה של מדטרוניק הוגבלה לאזור גיאוגרפי אחד בלבד בארה"ב.

מדטרוניק הינה מהחברות המובילות בעולם בתחום הטכנולוגיות הקרדיולוגיות ותשווק ביחד עם איתמר את ה-WatchPAT לאבחון הפרעות נשימה בשינה של איתמר מדיקל וזאת כחלק מפתרון כולל שמדטרוניק תציע לרופאים המתמחים באלקטרופיזיולוגיה קרדיולוגית בארה"ב. למדטרוניק תינתן בלעדיות לשיווק מוצר ה-WatchPAT ברחבי ארה"ב בתחום הקרדיולוגיה של פרפור עליות ((Fibrillation Atrial, בעוד איתמר מדיקל תהיה רשאית לפעול במקביל באופן עצמאי להמשך שיווק מוצריה, לרבות ה-WatchPAT, בארה"ב. ההתקשרות בין החברות תהא למשך תקופה של 13 חודשים, קרי עד חודש אפריל 2016, והצדדים יוכלו לבחון ולשקול את המשך ההתקשרות בהסכם לאחר חלוף שנה.

הסכם זה ממשיך את תנופת ההסכמים עליהם חתמה החברה בשנה האחרונה ברחבי העולם, כולל הסכם עם International LLC Arterial Health ((AHI בארה"ב, מפיץ מוביל בתחום שירותי דיאגנוסטיקה, עם Beijing Viable Medical Investment Co. Ltd. בסין, עם תאגיד הענק הרב-לאומי Philips Respironics GK ביפן, ועם Nihon Kohden Corporation, תאגיד ענק המתמחה בתחומי הייצור, הפיתוח וההפצה של מכשור רפואי אלקטרוני ביפן.

מנכ"ל איתמר מדיקל, גלעד גליק אמר: "הסכם השיווק עם מדטרוניק והמעבר למתכונת מלאה המבטיחה שיווק מוצר ה-WatchPAT בכלל ארה"ב, כמו גם שיתוף הפעולה עם חברה בסדר גודל שכזה מהווים עדות לצורך ההולך וגובר בביצוע בדיקות אבחון לבעיות נשימה בשינה בתחום הקרדיולוגיה והזדמנות עסקית חשובה עבורנו. אנו נפעל למקסם שיתוף פעולה זה לטובת המשך חדירה לשוק היעד המרכזי בארה"ב ולסייע באבחון הסובלים מבעיות נשימה בשינה כחלק משיפור תוצאות של פרוצדורות קרדיולוגיות".

איתמר מדיקל מפתחת מכשירים רפואיים לא חודרניים תוך שימוש באות ה- PATTM (Peripheral Arterial Tone). מכשיר ה-WatchPAT מודד שינויים בנפחי הפעימה העורקיים ההיקפיים של המטופל באמצעות חיישני אצבע בלתי פולשניים דמויי אצבעון. ה-WatchPAT הוא מכשיר ביתי לאבחון בעיות נשימה בשינה אשר משלב שימוש קל ונוח למשתמש ומדדים קליניים מדוייקים. הבדיקה מאושרת רגולטורית בשווקים מובילים בכל העולם ובעלת שיפוי ביטוחי בארה"ב, ביפן, ובישראל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il