TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מרבית הבכירים במגזר העסקי מודים כי אינם מוכנים לעתיד


המחקר - "דור המידע: מהפיכת העתיד", מגלה מהן תכונות ה"להיות-או-לחדול" הדרושות לעסקים על מנת לעמוד בקצב של דור המידע
מחקר גלובלי שפרסמה EMC היום חושף:
רייצ'ל מגוויר, מנהלת מחקר במכון לעתיד: "ארגונים שיצליחו להבין ולהתמחות במידע – אם יתכוננו כמו שצריך – יובילו את אחת המהפכות החשובות בהיסטוריה"

בין אם אנחנו עובדים, מתעמלים, לומדים, משחקים, רוכשים מוצרים באינטרנט או צופים בטלוויזיה, אנחנו יוצרים דרישות דיגיטליות חדשות מהעסק עמו אנחנו מתקשרים. מחקר חדש של חברת EMC והמכון לעתיד (Institute For The Future), הנקרא "דור המידע: מהפיכת העתיד", בוחן את השפעת עלייתה של החברה האזרחית הדיגיטלית. מדובר בדור חדש של אנשים שתמיד מחוברים ונמצאים באינטראקציה מקוונת כלשהי ושהמידע באשר הוא נמצא תמיד "בכף ידם". כפועל יוצא מכך, ראיית העולם שלהם מאוד שונה מהדור הקודם.

המחקר, המתבסס על משובים מ-3,600 מובילים עסקיים - מנהלים בכירים ודירקטורים מ-18 מדינות, חושף את הציפיות של בני דור המידע ומזהה את תכונות היסוד העסקיות הקריטיות הנדרשות לארגונים על מנת שיוכלו להתחרות ולהצליח בנוף העסקי החדש.

באופן לא מפתיע, רוב ניכר ממובילי המגזר העסקי (96%) מאמינים שטכנולוגיות חדשות שינו לנצח את חוקי עולם העסקים. בנוסף, 93% ציינו שחידושים טכנולוגיים משנים את ציפיות הצרכנים ואף צופים שתהליך זה יואץ בעשור הקרוב. בנושא ציפיות הצרכנים היה קונצנזוס כמעט מוחלט בקרב הנסקרים: גישה מהירה יותר לשירותים, זמינות מסביב לשעון, גישה וקישור ללא תלות במיקום הצרכן או במכשיר הקצה וחוויה אישית ייחודית.

דור המידע מציב דרישות חדשות שמאלצות עסקים לבצע שינוי קריטי, על מנת "להיות או לחדול". המחקר מזהה חמש תכונות שנדרשות לעסק בעידן דור המידע:
1) לחזות הזדמנויות חדשות בשוקי היעד
2) להציג שקיפות ואמון
3) לחדש בצורה גמישה
4) לספק חוויות ייחודיות ומותאמות אישית
5) לפעול בזמן אמת

בעוד מובילים עסקיים מסכימים שהתכונות הללו הן בעלות חשיבות עליונה, באותה נשימה הם מודים שמעט מאוד ארגונים מתמודדים עימם בצורה טובה ורוחבית. רק 12% מצליחים לחזות הזדמנויות חדשות, 9% מחדשים בצורה גמישה, 14% מציגים שקיפות ואמון ו-11% מספקים חוויה ייחודית ופועלים בזמן אמת בצורה טובה ורוחבית.

על פי חברות המחקר גרטנר ו- IDC, עד 2020 יותר מ-7 מיליארד אנשים באמצעות 30 מיליארד מכשירי קצה (לפחות) ייצרו 44 זטה-בייטים (44 מיליארד טרה-בייט) של מידע. העלייה המטאורית הזו בכמות המידע מובילה את העולם לכך שכמעט כל אלמנט בו יהיה מונע ממידע. בעוד עסקים יודעים שהם יכולים להפיק ערך מהמידע הזה, 49% מודים שהם עדיין לא יודעים איך.



ההסברים העיקריים לכך הם:
• למרות ש-70% טוענים שהם יכולים לקבל תובנות ממידע, רק 30% מסוגלים לפעול על פי המידע שברשותם בזמן אמת
• 52% מודים שהם אינם משתמשים במידע שברשותם בצורה יעילה או שהם טובעים בעודף של מידע
• רק 24% מחשיבים את עצמם כ"טובים מאוד" בהפיכת מידע לתובנות מועילות

בעוד חברות מתכוננות לציפיות הצרכן המשתנות, העולם משתנה בקצב דומה ואולי אף מהיר יותר. מבצע הסקר, "המכון לעתיד" כבר חזה כיצד טכנולוגיה תייצר שינויים מהותיים ברמת המקרו עד שנת 2024. בודדים וארגונים ימכרו, יתרמו ויסחרו במידע בבורסות פתוחות. חפצים דוממים יקומו לתחיה מסביבנו תוך שהם הופכים למודעים, מגיבים ומתקשרים. קבלת ההחלטות שלנו תועצם על ידי בינה מלאכותית בצורות שלא נראו כמותן בעבר. מידע יתוקשר וייספג בחושים אנושיים מרובים. צרכנים יוכלו לשלוט בפרטיותם בצורה הדוקה יותר באמצעות כלים חדשים. בסדר העולמי החדש הזה, הערך יוסט ממוצרים ושירותים למידע שהם מייצרים.

דיוויד גולדן, מנכ"ל EMC תשתיות מידע(EMC2): "צרכנים דורשים יותר מהארגונים עימם הם יוצרים אינטראקציה. עסקים ש'נולדו בענן' כבר מקדמים את צורת החיים החדשה הזו ועסקים ותיקים חייבים לחשוב מחדש כיצד עליהם להתפתח ולהתאים עצמם לציפיות החדשות של הצרכנים . עבור אלה המגדירים עצמם מחדש לטובת העולם החדש הזה, השינוי צריך להיות ממוקד, תכליתי ולרוחב הארגון כולו".

רייצ'ל מגוויר, מנהלת מחקר במכון לעתיד: "המשימה שלנו - היא לספק תחזיות פרקטיות בעולם החווה שינויים מהירים ולהפוך תובנות למעשים. זה קריטי שנחקור בצורה שיטתית את ההשפעות לטווח רחוק של עידן בו מידע נמצא במרכז כל פעולה שלנו, ומשפר אותנו בדרכים שאנחנו עדיין לא יכולים לדמיין. ארגונים שיצליחו להבין ולהתמחות במידע – אם יתכוננו כמו שצריך – יובילו את אחת המהפכות החשובות בהיסטוריה".

מתודולוגיה
המחקר נערך על ידי המכון לעתיד & וונסון בורן (Institute for the Future & Vanson Bourne) מטעם EMC. וונסון בורן סקרו 3600 מובילים עסקיים מ-18 מדינות מארגונים בגודל בינוני עד גדול בתשע תעשיות על מנת לקבוע ציווים עסקיים עליונים הדרושים להצליח בעולם העסקי של העשור הקרוב. המכון לחקר העתיד הוביל את יצירת המחקר על מנת לזהות ולחזות ציווים ושינויים בעולם הדיגיטלי החדש. שאלון המחקר והציווים מבוססים על ראיונות עומק וסדנאות עם יותר מ- 40 מקבלי החלטות ומומחים עולמיים ממגוון תעשיות, בעלי רקע אקדמי, תעשייתי, מלכ"רי ומכוני חשיבה.

אודות EMC
EMC2 הינה חברה ציבורית (NYSE:EMC), מובילה עולמית בפיתוח טכנולוגיות המאפשרות לספק IT (Information Technology) כשירות, כאשר מחשוב ענן מהווה מרכיב יסודי בגישה זו. באמצעות פתרונות ושירותים חדשניים, EMC מאיצה את המעבר למחשוב ענן ומסייעת לחטיבות IT בארגונים ועסקים לאחסן, לנהל, לנתח ולהגן על המידע - הנכס היקר ביותר שלהם - באופן גמיש, אמין, יעיל וחסכוני יותר.
ל-EMC נוכחות רחבה מאוד בישראל, הכוללת את הארגון העסקי בפתח תקווה בהובלתו של ארז צור ואת מרכז המצוינות בהרצליה על שלוחותיו בבאר שבע ובחיפה, בהובלתן של של ד"ר ארנה ברי, סגנית נשיא ב EMC Corporation ומנהלת תחום החדשנות והצמיחה במרכזי המצוינות ב- EMEA ובארה"ב, וד"ר יעל וילה מנכ"לית מרכז המצוינות בישראל. EMC מעסיקה בישראל יותר מאלף עובדים ורכשה עד היום כעשרה סטארטאפים ישראליים, לצד השקעות נוספות שביצעה.
EMC EMC Israel, EMC Israel CoE, EMC Israel Facebook, EMC Israel Blog


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il