TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סטארט-אפ הירושלמי כובש את אנשי העסקים הסינים


הסטרטאפ הירושלמי The Elegant Monkeys מבית האקסלרטור ההנדסי AtoBe בעזריאלי מכללה להנדסה בירושלים, הציג באירוע מול משלחת אנשי עסקים ואקדמיה בכירים מסין.
ביום רביעי, 1.4.2015, השתתף הסטארט-אפ הירושלמי The Elegant Monkeys מבית האקסלרטור ההנדסי AtoBe בעזריאלי מכללה להנדסה בירושלים, באירוע מול משלחת אנשי עסקים ואקדמיה בכירים מסין, שאורגן על-ידי JNext הזרוע לקידום יזמות טכנולוגית של הרשות לפיתוח ירושלים.

האורחים המכובדים כללו בכירים ממגוון רחב של חברות ומפעלי תעשייה סיניים, מנהלים בקרנות הון סיכון סיניות ואנשי עסקים הלומדים ומתמחים בתוכנית היוקרתית Executive MBA בבית הספר Guanghua למנהל עסקים באוניברסיטת Peking.

חברי ה-The Elegant Monkeys נבחרו, כנציגי האקסלרטור AtoBe, להציג את המיזם שלהם: רשת חברתית חדשנית המייצרת אינטראקציות חברתיות אמיתיות מבוססות על שיתוף אתגרים בין החברים, בפני הפורום המכובד שהתארח בכפר ההייטק של האוניברסיטה העברית.

נמרוד קרמר מנכ"ל The Elegant Monkeys:
"זו הייתה הזדמנות ייחודית לא רק לזכות ביצירת שיתופי פעולה ולקדם את המיזם אלה גם לחוות משוב איכותי ובלתי אמצעי מאנשי מקצוע מנוסים ולפגוש קהל בינלאומי של מומחים ואנשי תעשיה מאחת המעצמות הטכנולוגיות והכלכליות הראשונות בעולם.
הגעתם של משקיעים זרים וחברות בינלאומיות לירושלים יחד עם החשיפה שמאפשרת תכנית האקסלרציה במכללה האקדמית להנדסה, משדרגת את האקו-סיסטם התוסס שכבר קיים בירושלים ומוסיפה גוון נוסף לקשת העשייה הרחבה של היזמות בעיר.
אני שמח שניתנה לנו האפשרות לעמוד ולהציג את החברה המתפתחת שלנו לצד חברות ישראליות מצליחות ולייצג בכבוד את סצנת הסטארט-אפים הנבנית גם ב-AtoBe."

מיכאל מזרחי, מנהל תכנית האקסלרציה AtoBe: "The Elegant Monkeys הינו סטארט-אפ ירושלמי המפתח רשת חברתית חדשנית אשר שמה לעצמה מטרה להוציא את המשתמש מהמסך ולהוביל אותו לקיים אינטראקציות חדשות עם חבריו והסובבים אותו. מדובר באחד הסטארט-אפים הבודדים שהתקבלו, מבין אלפי מועמדים שנרשמו מרחבי העולם, להציג את המיזם שלהם בכנס RISE Alpha של ארגון Web Summit שיערך עוד כ-3 חודשים בהונג-קונג."

צילום יועד שירן


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il