TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

SAP מדורגת כמובילה בתחום פתרונות CRM לארגונים גדולים


דוח חדש של חברת המחקר פורסטר מציין את חברת ,SAP כמובילה בפתרונות CRM הן בסביבת ה- On Premise והן בסביבת הענן לארגונים גדולים.
בדוח הנושא את השם The Forrester Wave: CRM Suites for Large Organizations" ומתייחס לרבעון הראשון של שנת 2015, צוין כי הן פתרון SAP CRM והן פתרוןSAP Cloud for Customer בענן לניהול חווית ומעורבות הלקוחות, נחשבים בין הפתרונות המשמעותיים ביותר בשוק.

על פי הדוח של פורסטר, ה-CRM מספק את אבן היסוד לחווית הלקוח שארגונים מספקים ללקוחותיהם, אולם היתרון התחרותי מושג רק באמצעות התחברות ללקוח, הבנה מעמיקה של צרכיו ורמת שירות ומעורבות גבוהה. על פי פורסטר, ה-CRM הוא קריטי להצלחה זו, אבל יוכל לספק את המענה הנדרש רק אם מובנים בו מהיסוד פתרונות לעולמות המכירות, השיווק והשירות על בסיס טכנולוגיה יציבה.

התחברות ללקוח וקירובו לארגון הוא הליבה של פתרון הענן SAP Cloud for Customer, שמאופיין לפי הדוח של פורסטר כפתרון מודרני להעלאת מעורבות לקוחות, שיפור רמת השירות והנעת מכירות. הפתרון, כך נכתב, כולל תובנות עסקיות ואנליטיקת לקוחות מתקדמת וממשק משתמש חוויתי.

הדוח דירג את החברות המובילות על פי יכולתן לספק פתרונות CRM העונים על הקריטריונים הבאים: היכולת להציע פתרונות CRM רב תכליתיים בשילוב פתרונות משלימים לתחום, התאמה לארגונים גדולים עם דרישות מורכבות ולמגוון רחב של תעשיות והיות הפתרון זמין למכירה ומשרת בסיס לקוחות קיים.

לדברי ג'יימי אנדרסון, סגן נשיא בכיר לשיווק ב-SAP Hybris Customer Engagement and commerce "הדירוג של SAP כמובילה בתחום מעיד על החוזקות והיתרונות של פתרונותSAP בתחום ה-CRM הן בסביבת ה-On Premise והן בסביבת הענן. תחום ה-CRM ממשיך להתפתח וניצב בחזית אחת עם החזון שלנו לסייע ללקוחותינו להתקדם מעבר ל- CRM גם לעידן שבמרכזו חווית לקוחות, קירובם לארגון והגדלת מידת מעורבותם".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il