TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הבורסה באחד העם ננעלה במגמה חיובית


מדד המעוף ננעל במגמה חיובית ,בשיעור של 0.46% ל-1686,מחזור המסחר הסתכם ב- 1.6 מיליארד שקלים

הבורסה בתל אביב ננעלה במגמה חיובית על רקע מגמה שורית בשוקי העולם.


תחילה שחר רחמני מנהל שירות האיתותים על השוק בארה"ב:
עונת הדוחות בעיצומה, עד כה הערכת האנליסטים שהעונה תהיה חלשה בגלל מס' סיבות:
1) דולר חזק אשר פגע מעט ברווחיות יצואניות
2) מחירי הנפט החלשים פגיעה בסקטור ובגורמים הקשורים לענף
3) מזג אוויר קשה במזרח ארה"ב במהלך החודשים האחרונים ,
פוגע בפעילות ובשוק העבודה.


אבל הציפיות נמוכות וזה עושה את שלו , הדגשתי זאת בתקופה האחרונה,האנליסטים ביצעו את ההכנה והורידו תחזיות כך שעל רקע ציפיות נמוכות יש גם הפתעות.
אינטל INTC פירסמה דוחות אתמול - מגיבה חיובי 3%, היא סיפקה לפני תקופה אזהרת רווח ומפתיעה , היא המובילה בסקטור ולכן סביר שהסקטור יהיה חיובי זמנית.דלתא איירליינס גם עולה קצת אחרי דוחות, הבנקים בינתיים עם דוחות טובים היום בנק אוף אמריקה דוח טוב, אתמול ג'פי מורגן תוצאה טובה. הבנקים אולי יעלו בעתיד אבל עדין לא הסקטור החם בשוק.היום נטפליקס NFLX תפרסם לאחר המסחר
בקיצור עונת הדוחות בעיצומה כל יום עשרות דיווחים ויתגבר שבוע הבא


בהיבט הטכני
בחודשים האחרונים השוק מדשדש - עולה ויורד בין תמיכה לשיאים אך התמיכות עולות וכך גם המגמה.
לאחרונה (טווח קצר ) השוק מגמה עולה -דשדוש עולה עם סיכוי להמשך חיובי, ביומיים האחרונים מימוש מינורי - קנו אותו והשוק חוזר יפה מאוד.
האינדיקציה חיובית רואים שהשוק בשליטה אך התנועה איטית וכבדה יחסית.הנחת העבודה ללא שינוי : כסף רב מסתובב בשוק וכל ירידה לצורך עליה , זאת ההערכה לתקופה זאת, סיכוי טוב לשיאים נוספים בעתיד.השוק לא זול אך לא יקר ואין סיכונים מהותיים על הכלכלה והשוק האמריקאי.


טכנית אומר כך :
כל עוד והמדד המרכזי S&P שומר מעל אזורי התמיכה ( כאזור 2040 )סיכוי מעולה שנראה 2100 פלוס עם יעדים אלו , אם יגיע אז באיטיות.
2140-2130 קרוב
2180-2170 רחב יותר גם אפשרי בהתאמה שאר המדדים כמובן


מחלקת המחקר בבית ההשקעות יוטרייד: ארה"ב ממשיכה להראות סימנים חיוביים, על המשקיעים להיזהר ולהקטין חשיפה לשווקים המתפתחים
המשק האמריקני צפוי להמשיך ליהנות מהנפט הנמוך והמשך התאוששות הכלכלה האמריקנית. גוש האירו נראה כעת כהזדמנות השקעה, גם במטבע היורו וגם במדדים האירופאים. לעומת זאת, חובה על המשקיעים לגלות משנה זהירות ולהקטין חשיפה לשווקים המתעוררים שסובלים מירידה במחירי הסחורות.


חלוקת דיבידנדים ע"י החברות בבורסת ת"א בשנת 2014
נמשכת מגמת הירידה בתשואת הדיבידנד, זו השנה הרביעית ברציפות טבע שוב בראש רשימת המחלקות עם דיבידנדים בסך של כ-4.1 מיליארד שקל
יובל צוק, מיחידת המחקר:סך הדיבידנדים שחולקו ע"י החברות שמניותיהן נסחרות בבורסה בת"א הסתכם בשנת 2014 בכ-18.8 מיליארד שקל, עלייה של כ-1% לעומת שנת 2013 בה חולקו כ-18.7 מיליארד שקל.


מספר החברות המחלקות ירד מ-177 חברות בשנת 2013 ל-169 חברות בשנת 2014. למרות קיטון זה, משקל שוויין של המחלקות מסך שווי השוק של החברות הבורסאיות בסוף שנה עלה מ-71% אשתקד ל-76% ב-2014, בעיקר עקב הגידול החד בשוויין של מניות הפארמה טבע ופריגו.


חברות במרכז
פואמיקס פארמצבטיקה בע"מ (NASDAQ: FOMX), המתמחה בפיתוח תרופות דרמטולוגיות על בסיס פלטפורמת קצף ונמצאת בשלבים קליניים מתקדמים, הודיעה היום על הגדלת ההנפקה לציבור ותמחור ההנפקה. היקף ההנפקה עומד עתה על 6,451,612 מניות רגילות במחיר של 9.30 דולר למניה. כל המניות מוצעות ע"י החברה. בנוסף, העניקה פואמיקס לחתמים אופציה ל-30 יום לרכישה של עד 967,741 מניות רגילות נוספות. השלמת ההנפקה צפויה ביום שני, ה-20 באפריל 2015, בכפוף לתנאי ההשלמה המקובלים.


אלגומייזר מדווחת היום על חתימת הסכם שיתוף פעולה עם חברה אוסטרלית מובילה בתחום הפרסום והשיווק, המשמשת הן כסוכנות פרסום, והן כחברת אינטרנט ומדיה מהמובילות באוסטרליה.
במסגרת ההסכם נקבע כי הלקוח יעשה שימוש במוצרי החברה במסגרת סוכנות הפרסום שלו, וכן יפיץ את מוצרי החברה ללקוחותיו האוסטרליים, כאשר לדבריו במאגריו ישנם כ- 25,000 לקוחות. בעבור כל משתמש חדש שהלקוח יפיץ לו את מוצרי החברה, החברה תהא זכאית לקבל תשלום חודשי, וכן אחוזים מרכישת המדיה שתיעשה על ידי כל משתמש במסגרת השימוש במוצרי החברה.


 


 





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il