TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פתרון אחסון ה- All Flash של קמינריו נבחר על ידי חברת SwiftNess כפתרון האחסון המרכזי של המסלקה הפנסיונית


היקף הפעילות והטרנזקציות של המסלקה צפוי לעלות באופן חד במהלך השנה הקרובה
חברת SwiftNess, מפתחת ומפעילת המסלקה הפנסיונית, בחרה בפתרון אחסון ה- All Flash של קמינריו כפתרון האחסון המרכזי עבור פעילות המסלקה. פתרון K2 של קמינריו יחליף פתרון אחסון היברידי (שילוב של דיסקי SAS ו-SSD), אשר לא סיפק את רמת השירות המתבקשת ממערכת קריטית שכזו. K2 נבחר עבור המסלקה הפנסיונית לאחר בחינה טכנולוגית מקיפה של כלל הפתרונות ההיברידים וה- All Flash הקיימים בשוק.

המסלקה הפנסיונית פועלת ביוזמת משרד האוצר ובפיקוחו. היא הוקמה בכדי להפוך את תהליכי העבודה בשוק הפנסיה לממוכנים, באמצעות מערכת תשתיתית אחת בה עוברים מידע, הוראות ביצוע וכספים מכלל גופי הפנסיה והביטוח לקהלי המשתמשים: סוכנים ויועצים פנסיונים, ציבור החוסכים וקהל המעסיקים.

בשלב הראשון רכשה SwiftNess מערך אחסון בהיקף של עשרות טרה, אשר צפוי לגדול משמעותית במהלך השנה הקרובה עם התרחבות השימוש במערכת על ידי הציבור, גופי ההפצה והייעוץ בתחום הפנסיוני, חברות הביטוח, הפנסיה והגמל. את פרוייקט התשתיות של המסלקה מבצעת EDP, כאשר היישום של מערך האחסון בוצע כחלק מפרויקט התשתיות על ידי מומחי קמינריו. היקפו הכספי של הפרויקט ליישום הפתרון של קמינריו בשלב הראשון נאמד במאות אלפי שקלים.

Kaminario K2 בגרסה 5 נבחר כבסיס לאחסון מרכזי בזכות המהירות וזמני התגובה המשופרים במערכות עתירות IOPS דוגמת מערכות המסלקה הפנסיונית. הארכיטקטורה הייחודית של קמינריו המשלבת Scale-Out/Up מאפשרת להתמודד באופן מיטבי עם הגידול הליניארי החד הצפוי של מערך האחסון וכמות המשתמשים ללא פגיעה בביצועים ותוך שימור ההשקעה של SwiftNess במערך האחסון.

K2, אשר כולל טכנולוגיות לצמצום בנפחי נתונים, מאפשר נפח נתונים גדול יותר בפחות שטח אחסון, ובכך מביא לחסכון משמעותי בשטח רצפה ובצריכת חשמל בזכות טכנולוגיות ה- In-Line Compression וה- In-Line De-Duplication. מערך האחסון נבחר גם בשל יכולתו לספק זמינות גבוהה ביותר, הגנה על המידע והמשכיות עסקית באמצעות Snapshot וכן טכנולוגית RAID המתקדמת ביותר.

לדברי גיל ארדון, סמנכ"ל מערכות המידע של SwiftNess: "קיבלנו החלטה אסטרטגית להתמקד בפתרון אחסון All Flash ולא בפתרון היברידי המשלב בין עולם הפלאש לעולם הדיסקים. בחרנו בקמינריו משום שנוכחנו שהארכיטקטורה הייחודית שלה מאפשרת להתמודד ללא הפרעה עם גידול חד במספר הטרנזקציות, להשיג זמני תגובה קבועים לכל סוג של מידע, כמו כן המערכת של קמינריו מספקת יציבות ורמת אמינות גבוהה, פונקציות מתקדמות להגנה על הנתונים ופשטות ניהול , יותר מכל פתרון אחסון אחר. כמו כן התרשמתי מאוד מרמת הידע והמקצועיות של צוות הפרוייקט של קמינריו. כל זאת עם מחיר תחרותי שמאפשר לנו לשלב במסלקה פתרון אחסון All Flash מלא".

"לאחר בדיקה מעמיקה, מצאנו כי הפתרון של קמינריו מספק לנו את יחס העלות - תועלת הטוב ביותר בשוק", הוסיף ארדון. "הקמת מערך אחסון מרכזי מבוסס קמינריו בדאטה סנטר שלנו מאפשרת לנו להתמודד עם הצורך לנהל ולאחסן כמות הולכת וגדלה של מידע בעלויות תחרותיות ביותר לפתרונות האחסון המסורתיים.

"אנו גאים ש- SwiftNess בחרה בקמינריו עבור המסלקה הפנסיונית - פרויקט לאומי חשוב מעין כמותו, אשר בו מערך המידע קריטי לתפקודו", אמר רון דוידי, מנהל אזור EMEA בקמינריו. "החברה בחנה את היצרנים המובילים בשוק בתחום ה- All Flash על פי קריטריונים כגון: אמינות ויציבות, פשטות ניהול והקמה, הגנה על המידע ועוד, וקמינריו הובילה בסעיפים הללו.

אודות המסלקה הפנסיונית
המסלקה הפנסיונית, הפועלת מתוקף יוזמה של משרד האוצר ובפיקוחו, מציעה פלטפורמה דיגיטלית היוצרת שדרוג משמעותי בשוק החיסכון הפנסיוני. באמצעות המסלקה הפנסיונית יכול כל אזרח במדינת ישראל לקבל תמונת מצב מלאה ועדכנית על החסכונות הפנסיונים הצבורים לזכותו. המסלקה מיועדת להעברת מידע מכלל גופי הביטוח, הפנסיה והגמל לציבור החוסכים ולקהל סוכני הביטוח והיועצים הפנסיונים. בעתיד, תאפשר המסלקה, גם העברת כספים וביצוע פעולות במוצרים הפנסיונים. המסלקה מציעה ממשק מאובטח וידידותי למשתמש אשר צפוי להגביר את התחרותיות והשקיפות בשוק החיסכון הפנסיוני ולהפוך את המידע על החסכונות הפנסיונים שלנו לנגישים יותר מתמיד. המסלקה הפנסיונית הוקמה על ידי חברת SWIFTNESS לאחר זכייתה במכרז שפרסם משרד האוצר להקמה והפעלה של מערכת מסוג זה במדינת ישראל.

שירותי המסלקה הפנסיונית, הפועלת מתוקף יוזמה של משרד האוצר ובפיקוחו, מופעלים במספר שלבים, כפי שהוגדרו על ידי משרד האוצר. רבים מהשירותים פועלים כבר כיום, אך המסלקה ממשיכה להרחיב את שירותיה ולהגדיל את מעגל המשתמשים בשירות.


אודות קמינריו
קמינריו היא חברת הייטק המפתחת ומשווקת פתרונות אחסון עתירי ביצועים, ומובילה את מהפכת האחסון-All Flash Array . פתרונות האחסון המהיר של החברה מונעים צווארי בקבוק בתעבורת קלט/פלט (I/O), מפחיתים באופן משמעותי את זמני התגובה (Latency), מאיצים את האפליקציות העסקיות הקריטיות בארגון בצורה משמעותית ובכך מביאים לחסכון בעלויות ומשאבים. כל זאת ללא צורך בשינוי כלשהו באפליקצייה. Kaminario K2 הוא פתרון האחסון הראשון מסוגו, אשר מבוסס על ארכיטקטורה שנבנתה בצורה ייעודית, במטרה לנצל בצורה הטובה ביותר את רמת הביצועים הגבוהה של טכנולוגיית ה-SSD. ארכיטקטורה זו מאפשרת יכולת גדילה בנפח האחסון ובביצועים בצורה לינארית (Scale Out). מרכז הפיתוח של קמינריו נמצא ביקנעם בישראל והיא מפעילה סניפי מכירות בישראל, אירופה, ובניוטון-מסצ'וסטס. פתרונות קמינריו משווקים בישראל על ידי חברת מטריקס. למידע נוסף בקרו באתר: www.kaminario.com .




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il