TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אקי אבני, יעל גולדמן ואורי פפר רכשו דירות בפרויקט H אינפיניטי בתל אביב


אבני רכש דירת 4 חדרים בקומה ה-22 של פרויקט היוקרה שבונה קבוצת חג'ג' בסמוך לכיכר המדינה, בעבור 3,931,000 שקלים.
בני הזוג פפר וגולדמן רכשו דירת ארבעה חדרים בקומה הרביעית, שם יתגוררו עם שתי בנותיהם, תמורת 3,340,000 שקלים
השחקנים אקי אבני, ובני הזוג יעל גולדמן ואורי פפר, רכשו בחודש האחרון דירות בפרויקט H אינפיניטי של קבוצת חג'ג' בתל אביב.
גולדמן, שחקנית, דוגמנית ומנחת טלוויזיה, החלה את דרכה המקצועית בשנת 1998, כדוגמנית בסוכנות הדוגמנות של בטי רוקוואי ודיגמנה רבות בפריז ובניו יורק, בין השאר למגזינים יוקרתיים. כן כיכבה גולדמן בקמפיינים בינלאומיים לחברת הבת של שאנל - בורז'ואה, לגלרי לאפייט, לארמני, למקדונלד'ס ועוד. כמו כן שימשה כפרזנטורית של הרשתות קרוקר וקסטרו. מאוחר יותר הופיעה בקמפיינים גדולים נוספים של נטורל פורמולה, H.STERN, בוניטה ועוד. את הקריירה הטלוויזיונית היא החלה כמנחת התוכנית "אקזיט", ומאוחר יותר כמנחת תוכנית הספורט "AXN מאניה". בהמשך השתתפה בתוכניות "כוכב נולד 4", "מפגשיר", "הנפילים", "Y בעשר", "דני הוליווד", "המופע המוטורי", "החברים של נאור", "נשות הטייסים" ועוד.
פפר הוא שחקן טלוויזיה וקולנוע מהמובילים בישראל, ובעל קריירה עשירה גם בחו"ל. בימים אלו הוא משחק בסדרת הטלוויזיה האמריקאית המדוברת של גידי רף "Dig", זאת בהמשך לקריירה ישראלית-אמריקאית עשירה, שכללה את הסדרות "חמישיה על הגג", "אולי הפעם", "החזקים שורדים", "האי", "מעורב ירושלמי", "לא לפני הילדים", "גירושים נפלאים", "פלפלים צהובים", "החברים של נאור", "השנים הכי יפות", "חשודה" ו"חטופים". כמו כן שיחק בסרטי הקולנוע "מינכן" של סטיבן שפילברג, "אל תתעסקו עם הזוהן" עם אדם סנדלר, "גול 3", "מלחמת העולם Z" עם ברד פיט, "מעל הגבעה" ו"התאבדות" הישראלים ועוד ועוד.
לבני הזוג, שנישאו בשנת 2009, שתי בנות.
הדירה שרכשו בני הזוג בפרויקט היוקרה H אינפיניטי - מגדל יוקרה בן 47 קומות שבונה קבוצת חג'ג' בצומת הרחובות אבן גבירול-ארלוזורוב, בסמוך לכיכר המדינה - היא דירת 4 חדרים בקומה הרביעית, הפונה לכיוונים צפון-מזרח, וכוללת 95 מ"ר, בנוסף ל-14 מ"ר מרפסת. תמורת הדירה הם נפרדו מסכום של 3,340,000 שקלים.
אבני, שחקן, דוגמן ומנחה, שחוזר לכותרות בימים אלו לאחר שבחודש פברואר לוהק לסרט האמריקאי החדש "Damascus Cover", שיצולם בקזבלנקה, לצד שחקנים מובילים כגון גונתן ריס מאיירס, החל את דרכו בעולם הבידור בשנת 1990. הוא הנחה את התוכניות "תוססס", "סטוץ", "פחות או יותר", "קחי אותי שרון", את תחרות הקדם אירוויזיון ועוד. עוד כיכב בסרטים "קזבלנקה", "ללקק ת'תות", "נערי החוף", "השיבה מהודו", "חסד מופלא", "חסמבה" ועוד. אבני שיחק גם במחזמר "גריז" וב"סיפור הפרברים" ובהצגות "רומיאו ויוליה", "המתנקשים" ועוד. הוא כיכב בסדרות "טירונות", "המבצר" ובטקס מלכת היופי. אבני גם שיחק בתפקידים בסדרות האמריקאיות 24, ג'אג, היחידה, האפ ועוד. כן הוא שיחק בסרט ההוליוודי: "החבר החדש של אמא שלי". פרויקטים נוספים בהם כיכב הם המופע "מלחמת העולמות", "חסמבה דור 3" "רוקדים עם כוכבים", המחזמר "לילה לא שקט", הסדרה "יומני החופש הגדול", "סדר יום חדש" ואף סדרה של קונצרטים עם התזמורת הפילהרמונית.
הדירה שרכש, יחד עם אשתו ניקול, היא דירת 4 חדרים בקומה ה-22, הפונה לכיוונים דרום-מזרח וכוללת 92 מ"ר, בנוסף ל-14 מ"ר מרפסת. תמורת הדירה שילם אבני 3,931,00 שקלים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il