TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הבורסה באחד העם צפויה להיפתח במגמה חיובית


פער הארביטראז' המשוקלל של המניות הדואליות הינו חיובי בשיעור של 0.3%
הבורסה בתל אביב צפויה להיפתח במגמה חיובית על רקע מגמה מעורבת בשוקי העולם.

תחילה שחר רחמני מנהל שירות האיתותים על השוק בארה"ב:
בראיה רחבה אני ממשיך באותה הערכה ואינדיקציה:כל ירידה לצורך עליה , השוק אמנם לא חזק אבל סביר שבהמשך נראה שיאים ובדר"כ מומנטום ותנופה מחודשת נכנסים לאחר זמני מימוש,העיקר שהשוק ישמור מעל תמיכות כל השאר משחקים.
בשלב זה נראה שהאמריקאים לא בנויים ולא רוצים נסיגה מהותית בשוק, יש גם הערכות להתחזקות תמ"ג בחציון השני של השנה כך שאפשרויות שיפור עדין קיימות ומשאירות אופטימיות קדימה, השוק האמריקאי רק התחיל להתאושש כמו שצריך בשנה שנתיים האחרונות ויש עוד מקום לשיפור.

כרגע יש הססנות ומסחר מעורב במיוחד כשברקע עונת הדוחות תצבור תאוצה בשבועיים הקרובים אבל הנחת העבודה שזה יסתיים במהלך לשיאים חדשים בסופו של תהליך גם אם השוק יתממש קצת לפני.

בהיבט הטכני
אזור התמיכה המרכזי : סביבת 2040 במדד S&P500 יעד אם יגיע מהלך טוב בהמשך ל 2180-2170
אחת האפשרויות היא שהשוק ישחק קצת בין תמיכה לשיאים ואולי במהלך מאי יגבש מומנטום לאחר תקופת חולשה.

בסקר מנהלי הקרנות של מריל לינץ' לחודש אפריל 2015 מצא כי המשקיעים מודאגים מהיווצרות בועה מכיוון ששוקי המניות והאג"ח יקרים
אחוז המשקיעים הסבורים כי שוקי המניות נסחרים בתמחור יתר הוא הגבוה ביותר מאז שנת 2000 - 25% לעומת 23% בחודש מרס ו-8% בלבד בפברואר 2015, אך עדיין מתחת לשיא של 42% שנרשם בשנת 1999.

סקר מנהלי הקרנות של מריל לינץ' לחודש אפריל 2015 מצא עוד כי אחוז המשיבים הסבורים כי שוקי האג"ח יקרים רשם שיא חדש בהיסטוריה של הסקר. 84% ממנהלי הקרנות אמרו כי האג"ח נסחר בתמחור יתר, לעומת 75% בחודש מרס השנה. בנוסף, 13% מהמשקיעים סבורים כי "בועת מניות" היא הסיכון הגבוה ביותר בפניו עומדים השווקים, לעומת 2% בלבד בחודש פברואר 2015.

סקירה יומית של פריקו ניהול סיכונים, מימון והשקעות כותבים שנתונים כלכליים חיוביים ביפן לצד דברי בכיר כי הממשל מיצה את פוטנציאל ההרחבה הכמותית נתונים אשר תרמו להתחזקות היאן היפני אל מול הדולר. באירופה ובארה"ב צפויים להתפרסם היום נתונים כלכליים ובהם באירופה מדד המחירים לצרכן ובארה"ב הסנטימנט והמלאים של המגזר העסקי.
תשומת הלב בשווקים מופנת לנתוני התוצר המקומי הגולמי (GDP) של סין לרבעון הראשון הצפויים להתפרסם מחר והצפוי לעמוד על 7% בחישוב שנתי.

חברות במרכז
טאואר-ג'אז ו-Semtech, ספקית מובילה של רכיבים אנלוגיים למוצרים מתקדמים בשווקי המיחשוב, התקשורת והציוד התעשייתי, הודיעו היום על השלמה מוצלחת של מספר העברות טכנולוגיות של מוצרי Semtech למתקן הייצור Fab2 של טאואר-ג'אז ועל העלאה משמעותית בנפח הייצור. טאואר-ג'אז ו-Semtech חולקות היסטוריה ארוכה של שיתופי פעולה משמעותיים והעברות תהליכים במספר רב של יחידות עסקיות.

חברת סלקט מודיעה היום כי חתמה על הסכם עם בית החולים רמב"ם לביצוע ניסוי ראשון בבני אדם. ההסכם נחתם מול המרכז הרפואי רמב"מ - המחלקה להשתלת מוח עצם, וינוהל על ידי מנהלת המחלקה – פרופסור מ.ק. צילה צוקרמן. לאחר ניסויים פרה קליניים נרחבים שביצעה החברה תוך שימוש בטכנולוגיה שפיתחה, ובהמשך לניסויי כיול שנערכו תחת אישור וועדת הלסינקי המקומית, בכוונת החברה והחוקרים לבצע ניסוי ראשון בחולי לאוקמיה הזקוקים להשתלת מח עצם.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il