TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת yes בחרה במערכות המתקדמות של חברת NetApp


ענקית האחסון האמריקאית, חברת NetApp סיימה פרויקט וירטואליציה בחברת yes, בהיקף מוערך של כחצי מיליון ₪.
במסגרת הפרויקט, שבוצע בשיתוף אנקור, שותף סטאר של חברת NetApp, סופקה לחברת yes מערכת Cluster dataontap חדשה עבור מערכות השידור שמאפשרת Zero downtime. המערכת שסופקה ל-yes משתמשת בטכנולוגיות החדשניות ביותר מבית NetApp, כולל כאלה שהוצגו לאחרונה בגרסת Data ONTAP 8.3 ומשרתת גם את סביבות הוירטואליזציה, בסיסי נתונים, ושירותי הקבצים בתצורות SAN. אחד המאפיינים של מערכות השידור של חברת yes הוא שהן חייבות להיות תמיד באויר ללא אפשרות של Downtime גם במקרים של שידרוג. המערכת של חברת NetApp עונה על דרישה זו ומאפשרת Scalability והרצת בסיסי נתונים באופן שוטף ולכן נבחרה כמתאימה ביותר לפרויקט. הפתרון כולל גם מערכת משנית לצרכי המשכיות עסקית / DR.

מוטי סטמבולציק, מנהל תשתיות חטיבת ההנדסה, בחברת yes: "המערכת של חברת NetApp מציעה את הביצועים הגבוהים ביותר מאז ומעולם ומאפשרת לארגונים ולספקי שירותים את ההזדמנות להפוך את תשתית האחסון שלהם ליעילה יותר באופן משמעותי, תוך ניצול הגמישות הגבוהה שמאפשרת מענה מהיר לדרישות עסקיות בזמן אמת".

גיא רחמים, סמנכ"ל טכנולוגיות אזורי, NetApp ישראל: "בעוד שארגונים גלובליים רבים יותר משנים את פעילות ה-IT שלהם, במטרה לעמוד בקצב הדרישות העסקיות המתפתחות, מרחיבה חברת NetApp, באופן עקבי את היצע מערכות האחסון והתוכנות. זאת על מנת לספק את הגמישות ואפשרות הבחירה שדרושות לסביבות היישומים הארגוניים הנוכחיות והעתידיות".

חברת NetApp‏ מפתחת פתרונות חדשניים לאחסון ולניהול מידע, המאיצים פריצות דרך עסקיות ומאפשרים חיסכון עצום בעלויות. המחויבות שלנו למימוש יום יומי של ערכי הליבה שלנו ולהכרה שאנו זוכים לה שנה אחר שנה כמקום עבודה נהדר בכל רחבי העולם היא אבן היסוד להצלחתנו וצמיחתנו בטווח הארוך, וכן להצלחתם של שותפינו לדרך ושל לקוחותינו. גלו את המחויבות שלנו לסייע לחברות ולארגונים בכל רחבי העולם להגיע רחוק יותר, מהר יותר בכתובת www.netapp.com/il.

חברת yes שירותי לוויין נוסדה בשנת 1998 והחלה את שידוריה לראשונה בחודש יולי 2000. yes הינה החברה היחידה בארץ המספקת שידורי טלוויזיה רב-ערוציים למנויים באמצעות לוויין, והיא גם החברה הראשונה שסיפקה שירותים דיגיטאליים ושירותי טלוויזיה אינטראקטיביים. מאז הקמתה, צברה החברה מעל ל- 630 אלף לקוחות, המהווים כ- 43% משוק הטלוויזיה הרב ערוצית. yes מעסיקה כיום כ- 2,200 עובדים. היקף פעילותה השנתי של החברה ב- 2014 עמד על כ- 1.72 מיליארד ₪. בבעלות yes שותפות בזק וקבוצת יורוקום.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il