TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פז עלתה לקבוצת ה AA בדרוג מעלות


חברת הדרוג Standard Poor`s Maalot העלתה את דירוג קבוצת פז לרמת - ilAA עם תחזית דירוג יציבה בשל שיפור בביצועים התפעוליים
מעלות ביססה את החלטתה על סמך השיפור בביצועים התפעוליים של החברה, ירידה ברמת המינוף, נגישות גבוהה למקורות מימון והעובדה כי לא צפויים לחברה פירעונות חוב מהותיים עד לשנת 2019. בכך על פי מעלות, נהנית פז מגמישות פיננסית מירבית ועל כך עלתה לדירוג - ilAA עם תחזית דירוג יציבה.
מעלות צופה כי פז תמשיך לשמור על מעמדה המוביל בשוק האנרגיה ותציג יחסי כיסוי המתאימים לדירוג הנוכחי עם יחס חוב מתואם ל EBITDA של בין X 3.0 ל 4.0 x .
יונה פוגל, מנכ"ל פז :" נמשיך לשים דגש על יצירת רווחיות תוך שמירה על תזרים חזק ומינוף נמוך. כלים אלו הם המקנים לנו גמישות פיננסית, ומספקים לחברה מרחב פעולה מלא בקבלת החלטות, עסקיות ואסטרטגיות המהווה פלטפורמה להמשך צמיחה בסביבה עסקית דינמית ומאתגרת."
בין השאר כותבים במעלות כי : "העלאת הדירוג נובעת משיפור בביצועים התפעוליים של החברה ומירידה ברמת המינוף כמשתקף ביחסי הכיסוי הנוכחיים והחזויים, שנמצאים ברמה שקבענו כתואמת לדירוג הנוכחי. העלאת הדירוג גם משקפת שיפור בגמישות הפיננסית של פז לאור העובדה שלחברה לא צפויים פירעונות חוב מהותיים עד לשנת 2019 . הדירוג של פז ממשיך להישען על מעמדה המוביל בשוק האנרגיה בישראל בתחומי הפעילות העיקריים שלה, על היציבות היחסית המאפיינת את חטיבת הקמעונאות ומסחר (קו"מ) ואת חטיבת התעשיות, ואת האינטגרציה האנכית עם חטיבת הזיקוק. נציין כי אנו רואים קשר הדוק מאוד בין הדירוג של פז לבין הדירוג של חברת הבת, פז בית זיקוק אשדוד, המוחזקת ב 100%- על ידי פז, וזאת, בין היתר, לאור חשיבותה בשרשרת הערך של קבוצת פז"
יודגש כי הנחת הבסיס של מעלות כי היא תחלק דיבידנד של 70% מהרווח הנקי.
קבוצת פז הנה קבוצת האנרגיה המובילה בישראל ועיקר פעילותה בתחומי הזיקוק, קמעונאות ותעשיות. החברה סיימה את שנת 2014 עם רווח נקי מתואם של 376 מיליוני שקלים, ייצרה תזרים מזומנים מפעילות שוטפת של 740 מיליוני שקלים וחילקה בשנה שעברה 500 מיליוני שקלים דיבידנד למשקיעים. הסינרגיה שפז נהנית ממנה ושרשרת הערך צפויים להמשיך להוות מנוף לצמיחה בפעילות וברווח.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il