TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

עסקה ראשונה לאוק-טרי בישראל


חברת ההשקעות הבינלאומית אוק-טרי השלימה את רכישת פעילות ואוליה בישראל במשותף עם ההנהלה המקומית ובוחנת עסקאות נוספות
חברת ההשקעות הבינלאומית אוק-טרי (Oaktree) הודיעה הבוקר כי השלימה עסקה ראשונה בישראל כשרכשה את פעילותה המקומית של ואוליה - במשותף עם ההנהלה המקומית, בראשותו של המייסד, אורי שטרקמן. עוד בחודש יולי 2014 הודיעו הצדדים על כוונתם להתקשר בהסכם, והיום, בחלוף שמונה חודשים, נתקבלו כל האישורים הרגולטורים, נסתיימה בהצלחה בדיקת הנאותות והמשא ומתן בין הצדדים הבשיל לכדי הסכם מחייב. את המימון לעסקה הוביל קונסורציום של בנקים בהובלתו של בנק הפועלים.

אוק-טרי ממשיכה, כל העת, לאתר הזדמנויות ולבחון עסקאות נוספות בישראל והיא מקווה כי כבר בעתיד הקרוב מאמציה יישאו פרי והיא תוכל לגדיל את השקעותיה ודריסת רגלה בשוק הישראלי.

ואוליה מציינת מעל ל-20 שנות הצלחה בשיפור הסביבה בארץ. הקבוצה נחשבת לחלוצה בתחומי איכות הסביבה והתשתיות, בין השאר, הקימה את מתקן התפלת המים הראשון בישראל (אשקלון) כמו גם שותפה להקמת תחנת הכח הפרטית הגדולה ביותר בישראל (OPC מישור רותם). בעבר הקימה את הרכבת הקלה בירושלים, הראשונה והיחידה בישראל. כל זאת בנוסף לפעילויותיה הענפות בניהול סקטור האשפה. הקבוצה מתכננת להמשיך ולפתח את שלושת הסקטורים המרכזיים של פעילותה כמו גם לקדם פתרונות חדשניים בתחומי טיהור הקרקעות, המרת אשפה לאנרגיה ומערכות אנרגיה יעילות.

ישנה דרישה גדלה והולכת לשיפור התשתיות בסקטורים של מים, אנרגיה ובמיוחד - אשפה הודות לקצה הצמיחה החיובי של הכלכלה הישראלית. הידע המעמיק של ואוליה ישראל בנוגע לסקטורים אלו בכלל ולצרכי השוק הישראלי בפרט, איכות מנהליה, ויכולותיה המוכחות בביצוע פרוייקטים מורכבים בתחום הסביבה, בשילוב עם ההתמחות המקצועית הבינלאומית של אוק-טרי (Oaktree) - צפויים להפוך את ואוליה לשחקנית משמעותית עוד יותר בתחום התשתיות בישראל.

אורי שטרקמן, מייסד ויו"ר קבוצת ואוליה ישראל: "בעשרים שנות פעילות מוצלחות של ואוליה בישראל הבאנו לשינוי אמיתי וחיובי לסביבה בארץ. כדי להרחיב משמעותית את הפעילות בשנים הבאות, יזמנו מהלך להבאת משקיע בקנה מידה בינלאומי. אנחנו גאים בשותפה החדשה שלנו, אוק-טרי, שכניסתה לארץ מהווה בשורה נפלאה למשק הישראלי. נמשיך לפעול לשיפור איכות הסביבה בישראל"

אורן פלג מהצוות האירופאי של מנהלי ההשקעות של אוק-טרי (Oaktree): "העסקה עם ויאוליה ישראל היא הסנונית הראשונה של השקעותיה של אוק-טרי בישראל. אנחנו נרגשים שרכישתנו הראשונה היא פעילות של חברה שהינה מהמובילות בישראל ובעולם בתחומי איכות הסביבה, האנרגיה, האשפה והמים, ומאמינים כי בזכות יכולותינו וניסיוננו הגלובאלי נוכל להשביחה ולהצעידה להצלחות נוספות. עוד הוסיף פלג כי "שיתוף הפעולה הפורה עם הבנקים הגדולים בישראל הוא בעל חשיבות אסטרטגית עבור אוק-טרי לקראת השקעותיה הבאות בשוק הישראלי".

* קרן אוקטריי יוצגה בעסקה על ידי צוות עורכי דין ממשרד הרצוג פוקס נאמן, בהובלת עו"ד מרק פיליפס, ראש במחלקת מימון פרויקטים, ביחד עם עו"ד אסף נחום ועו"ד זארה גולד. רוטשילד שימש כיועץ הפיננסי הבלעדי עבור אוק-טרי (Oaktree). גורן קפיטל גרופ בהובלת שמואל גורטלר וערן בן דויד שימשה כבנקאי בלעדי לואוליה וההנהלה בהליך ייזום העסקה, תכנונה וביצועה. ואוליה וההנהלה יוצגו על ידי משרד עורכי הדין צמח שניידר ושות׳, בהובלתם של עו"ד מימי צמח ועו"ד איתמר מי-זהב.

אודות חברת ואוליה העולמי - Veolia Enviroment S.A:
ואוליה הינה חברה גלובאלית מובילה בתחומי האשפה, המים ושירותי אנרגיה. מטה החברה ממוקם בפאריס, צרפת. ואוליה מעסיקה למעלה מ-200,000 עובדים ברחבי העולם. בשנת 2013 הכנסות החברה עמדו על סך של 22 מיליארד אירו, בעוד שרווחיה (EBITDA) בשנה זו היו בסך של 2 מיליארד אירו. החברה נסחרת בבורסת Euronext שבפאריס ושוויה מוערך ב-7.6 מיליארד אירו.

אודות אוק-טרי (Oaktree)
אוק-טרי (Oaktree) היא חברת ניהול השקעות אלטרנטיבית - מהמובילות והגדולות בעולם - המנהלת נכסים בהיקף של 86 מיליארד דולר. החברה משרתת רבים מהמשקיעים המוסדיים החשובים בעולם כיום, ביניהם קרנות ציבוריות ותאגידיות, חברות ביטוח ופנסיה, קרנות של מדינות ועוד. אוק-טרי (Oaktree) שהינה חברה ציבורית הנסחרת בבורסה של ניו-יורק, שסימנה הוא (NYSE:OAK) מעסיקה כיום למעלה מ-800 עובדים ב-12 מדינות בעולם. בראש הצוות הישראלי של אוק-טרי (Oaktree) עומדים גבי פרל - היועץ הבכיר של החברה לשוק המקומי ואורן פלג - מהצוות האירופאי של מנהלי ההשקעות של החברה, האמון על פיתוח השוק המקומי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il