TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קיונאפ מציגה שורה של טכנולוגיות חדשות


QNAP Technologies חושפת את טכנולוגיית QvPC הבלעדית שלה, יישומי HDMI, טכנולוגיית וירטואליזציה ואת מערכת ההפעלה QTS 4.2.
QNAP מציגה - QTS 4.2 וטכנולוגיית QvPC
מכריזה QNAP על שיתופי פעולה עם OCZ, סמסונג, סיגייט ו-WD במסגרתם הציגה פתרונות משולבים של סדרת מוצרי ה-NAS שלה עם מגוון רחב של כונני HDD ו-SSD. QNAP מיוצגת בארץ בלעדית על ידי חברת ויזו'אל.

טכנולוגיית QvPC, לשימוש ב-NAS כ-PC
טכנולוגיית QvPC הבלעדית של QNAP משלבת מספר טכנולוגיות קצה, כולל שילוב מכונה וירטואלית (VM), קידוד מולטימדיה, תפוקת HDMI, וכן טכנולוגיות מחשוב ענן וחיבורי NAS. חיבור פשוט של מקלדת, עכבר וצג HDMI מאפשר להפוך באופן מיידי את ה-NAS של QNAP לתחליף PC בתמחיר אפקטיבי המאפשר למשתמשים גישה מיידית למידע המאוחסן, וכן מאפשר להריץ מספר יישומים במקביל בסביבת עבודה וירטואלית המבוססת על חלונות/לינוקס/יוניקס/אנדרואיד. המשתמשים יכולים לגלוש באינטרנט, ליהנות מסרטים באיכות 1080p או 4K עם סאונד באיכות 7.1 באמצעות Kodi, לעקוב אחר תזרימים חיים ממצלמות אבטחה המחוברות ב-IP, ועוד.

HDMI להתקנה חסרת מאמץ וחוויית מולטימדיה שאין דומה לה
משתמשים יכולים להתקין את ה-NAS שלהם באמצעות HDMI - פונקציה פורצת דרך בתעשיית ה-NAS המאפשרת התקנת NAS ללא חיבור לרשת, מה שמייתר את הצורך בתהליכים מורכבים ובמומחיות ברשתות.

עם HD Station (HybridDesk Station) משתמשים יכולים לחבר NAS של QNAP לתצוגת HDMI, וליהנות ישירות מקבצי המולטימדיה המאוחסנים ב-NAS שלהם, לגלוש באינטרנט, ואפילו לשלוט בחוויה הכוללת מהמכשירים הניידים שלהם. HD Station משלבת כמה יישומים עשירי תכונות כולל Kodi, HD Player, YouTube, Spotify, Google Chrome, Mozilla Firefox, DeaDBeeF, Skype, LibreOffice, Plex Home Theatre, ועוד.

QTS 4.2 עם תכנון ממשק משופר ומאפיינים לבית/לעסק
QTS 4.2 משלבת תכנון ממשק חדש עבור שולחן העבודה, כולל Storage Manager ויישומים רבים שמספקים חוויית שימוש משופרת למשתמשים תוך הוספת תכונות חדשות כגון תמונות מצב של נפח, שכפול תמונות מצב, גיבוי ושחזור מכונות וירטואליות, נדידה של מארזי JBOD, שמירת גרסאות גיבוי, הצפנת ספריות משותפות, ואבטחת רשת מתקדמת.

QTS 4.2 מעצימה עוד יותר את היכולת של ה-NAS מבית QNAP לשמש כמערכת מולטימדיה מרובת אזורים המאפשרת למשתמשים לשלוט באופן מרכזי בזרימת המדיה לפינות שונות באמצעות מכשיר יחיד. הפרוטוקולים והשירותים בהם תומכת המערכת, לצורך הזרמת מידע, כוללים את DLNA, Airplay, Chromecast, והתקני USB ובלוטות', ואלה מאפשרים למשתמשים באזורים אחרים של הבית ליהנות מהנוחות והפשטות שמספקת מערכת האחסון והקולנוע הביתית.

CloudBackup Station מספקת פתרון גיבוי לסביבת ענן היברידי
CloudBackup Station של QNAP, המשלבת מספר יישומים ב-App Center של QNAP, מספקת פתרון גיבוי מאובטח אך גמיש לסביבת ענן היברידי המאפשר למשתמשים למנף עננים פרטיים וציבוריים כדי ליצור סביבת IT בעלות תחרותית וכדי לבנות תוכנית מקיפה להתאוששות מאסון. באמצעות שימוש ביישומים S3 Plus & Glacier, Azure Storage, Google Cloud Storage, OpenStack Swift או WebDAV, המשתמשים יכולים לגבות בקלות קבצים מה-NAS של QNAP לאחסון בענן ולהבטיח אישוש נתונים בכל עת.

Q'center לניהול מרכזי של מספרי התקני NAS של QNAP
היישום Q'center מאפשר למשתמשים לנהל מספר יחידות NAS של QNAP באמצעות ה-NAS בו מותקן היישום הזה. זה מקל על מנהלי ה-IT לעקוב באופן מרכזי אחר לוגים של המערכת, עדכוני קושחה, וכן לתחזק ולטפל בבעיות במערכות וזאת בזכות היכולת של Q'center לספק מידע מיידי ומלא שעוזר בקבלת החלטות קריטיות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il