TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

תוצאות שיא לחברת GPM של ארקו החזקות


הרווח הנקי הסתכם בכ-9.7 מיליון דולר לעומת כ-350 אלפי דולר בלבד בתקופה המקבילה אשתקד.
אריק קוטלר, יו"ר ארקו החזקות הודיע היום, עם פרסום הדוחות הכספיים לשנת 2014, כי חברת ארקו החזקות מדווחת היום על תוצאות שיא בכל הזמנים לחברת הבת, GPM Investments LLC שבשליטתה(75%).

נכון להיום, עיקר פעילותה של הקבוצה הינה באמצעות החזקתה בחברת GPM, העוסקת בשני תחומי פעילות עיקריים, הפעלה עצמית של תחנות דלק הצמודות לחנויות נוחות ואספקת דלקים בסיטונאות, לכ- 615 אתרים בחוף המזרחי, בדרום מזרח-ארה"ב(Southeast), ב-Mid-Atlantic ובמרכז ארה"ב (Midwest).

ההכנסות של GPM הסתכמו בשנת 2014 ב- 1.77 מיליארד דולר לעומת 1.37 מילארד דולר בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ- 29%.

הרווח התפעולי של GPM (EBITDA) הסתכם בשנת 2014 בכ-33.4 מיליון דולר בהשוואה לכ- 14.6 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-128%.

בשנת 2014 GPM ייצרה תזרים מזומנים חיובי מפעילות שוטפת של כ-26 מיליון דולר בהשוואה לכ-6 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

יודגש כי בשנת 2014, חל גידול ניכר בפעילותה של GPM בענף הדלק וחנויות הנוחות בארה"ב, וזאת לאחר השלמת עסקת הרכישה הגדולה שביצעה GPM בחודש אוגוסט 2013 של כ-263 תחנות דלק וחנויות נוחות נוספות.

אריק קוטלר, יו"ר ארקו החזקות המכהן גם כמנכ"ל GPM אמר היום: אנו מרוצים מאוד מהתוצאות לשנת 2014. החברה הציגה תוצאות שיא בכל הזמנים. יצויין כי בתקופת הדוח השלימה ארקו החזקות בהצלחה גיוס של אג"ח להמרה. החברה גייסה בשלב המוסדי והציבורי כ- 155 מיליון ש"ח. הגיוס האמור הצביע על האמון בפועלה ופעילותה של החברה וחברות הקבוצה. יודגש כי התוצאות שהציגה היום החברה היכו את כל התחזיות.

גם בשנת 2015 חברת GPM ממשיכה בתנופת הצמיחה ושיפור הרווחיות שלה.

במהלך החודשים האחרונים השלימה GPM מספר עסקאות לרכישה של כ-50 תחנות דלק וחנויות נוחות נוספות וכן התקשרה בעסקה פוטנציאלית נוספת לרכישת 163 תחנות דלק וחנויות נוחות. GPM ממשיכה במגמת ההתרחבות וממשיכה להיות אחד השחקנים הבולטים בענף הדלק וחנויות הנוחות בחוף המזרחי, בארה"ב. לאחר השלמת עסקת הרכישה עליה דיווחה החברה כאמור, GPM תפעיל מעל 800 תחנות דלק וחנויות נוחות ותהפוך לאחד השחקנים הגדולים ביותר בארה"ב.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il