TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בנק יהב הקים מערך דיגיטל חדש בשיתוף עם קבוצת אמן


היקף הפרויקט: כשלושה מיליון ₪
בנק יהב הקים מערך דיגיטל חדש בשיתוף עם קבוצת אמן הכולל אפליקציית Mobile לפעולות ולמידע אישי ללקוחות הבנק ושדרוג האתר השיווקי. תשתיות האתר השיווקי שעלה לאוויר מבוססות מערכת ה-Open Source שאמן יישמה בעשרות לקוחות פיננסים אחרים. במקביל פותחה אפליקצייה היברידית לסמארטפונים וטאבלטים התואמת לכל מערכות ההפעלה. הפרויקט נעשה תוך שיתוף פעולה בין אגף המחשוב והטכנולוגיה של בנק יהב לבין חטיבת הפיתוח והפיננסים ושל מחלקת UI&Design באמן שאפיינה את ממשק המשתמש ועיצבה אותו. היקף הפרויקט, שעלה לאוויר לפני כחודשיים, הוא כשלושה מיליון שקלים, והוא עתיד לשרת את מגוון לקוחות הבנק ועובדיו.

בשלב הראשון של הפרויקט, שודרג האתר השיווקי של בנק יהב, שמטרתו תמיכה בלקוחות ומידע כללי על הבנק. השלב השני בפרויקט כלל פיתוח אפליקציה חדשה ל Mobile, בעזרתה יכולים לקוחות הבנק להגיש בקשה לקבלת הלוואה מהירה ולקבל מידע שוטף על חשבון הבנק שכולל נתוני עו"ש, פעילות בכרטיסי אשראי, פיקדונות, נתונים על מטבע חוץ, כמו גם עדכוני שוק ההון ומידע על סניפי הבנק ודרכי התקשרות. הפרויקט נעשה כמובן תוך עמידה בדרישות הרגולטוריות הנדרשות .

לדברי גדי דוידיאן, סמנכ"ל ומנהל אגף מחשוב וטכנולוגיה בבנק יהב: "תחום פיתוח אפליקציות למכשירים חכמים נמצא בתנופה מתמדת, זהו ללא ספק פיתוח חשוב המסוגל לתת ללקוחותינו מידע עדכני על השירותים שהבנק מציע וכמובן מידע אישי אודות חשבונותיהם של לקוחותינו. הפרוייקט היה כרוך באתגרים רבים ושיתוף הפעולה בין עובדי אגף המחשוב והטכנולוגיה לבין הגורמים המקצועיים בחברת אמן הובילו לעמידה מלאה בכל היעדים שהצבנו לעצמנו בפרוייקט זה."


לדברי בן פסטרנק מנכ"ל קבוצת אמן: "פרויקט הדיגיטל שהקמנו עבור בנק יהב עומד בכל דרישות הרגולציה. פלטפורמת ה-WEB אותה פיתחנו, היא פלטפורמה אמינה, ואפליקציית המובייל כוללת את היכולות החדשניות ביותר הקיימות בתחום. בנק יהב חיפש חברה אמינה ומנוסה להקמת אתר אינטרנט ואפליקציית מובייל עם טכנולוגיות .Net ו-Phonegap, ולקבוצת אמן יש ניסיון רב בתחום הזה. מאחורינו פרויקטים מוצלחים רבים בתחום ה-WEB ואנו שמחים על הבחירה של בנק יהב וצופים כי הפרויקט עתיד לשרת את כלל עובדי הבנק, ולקוחותיו, בהצלחה רבה".

לאחרונה זכתה האפליקצייה של בנק יהב, אותה פיתחה קבוצת אמן, ב-"אות המערכת" בכנס MobiAwards 2014.

אודות בנק יהב
בנק יהב פועל מזה כ-61 שנים, ומשרת את כלל השכירים במשק. מרבית לקוחותיו נמנים על אוכלוסיית עובדי המדינה והמגזר הציבורי. הבנק נמצא בשליטת בנק מזרחי-טפחות (50%) והחברה למפעלי כלכלה ותרבות לעובדי המדינה בע"מ (50%), שהינה בבעלות משותפת של מדינת ישראל והסתדרות עובדי המדינה.

אודות קבוצת אמן
קבוצת אמן היא חברת ה-IT מהמובילות והגדולות ביותר בישראל ובין חברות ה-IT הוותיקות בארץ. הקבוצה מעסיקה מעל ל-1000 מקצועני IT בתחומים שונים ומציעה ללקוחותיה עולם מלא של פתרונות ומוצרים מתקדמים בתחום מערכות מידע וטכנולוגיות בעולמות תוכן של תשתיות, פיתוח תוכנה ויישומים ומיקור חוץ. הקבוצה מתמחה במתן פתרונות בתחומים שונים, ביניהם: אינטגרציה ואיכות נתונים, וירטואליזציה, אבטחת מידע, סייבר, שליטה ובקרה, פיתוח תוכנה, ניהול ידע, הנדסת אנוש בתוכנה (UX), WMS, BI, סמיקונדקטורס ועוד. הקבוצה מייצגת בארץ חברות בינלאומיות מובילות בתחומן, ביניהן: Citrix, Informatica, Palo Alto Networks, Good Technology, FireEye, Solera Networks, BackBase ועוד, והיא שותפה בכירה של חברות טכנולוגיה מובילות כמו HP, Symantecומיקרוסופט. הקבוצה מספקת גם פתרונות מיקור חוץ במודלים שונים אשר חלקם ייחודים בישראל. לחברה משרדים ראשיים בישראל וחברות בנות בארץ ובמזרח אירופה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il