TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ווינד ריבר ו- Altiostar משתפות פעולה כדי להזניק ולהאיץ את שוק ה- NFV C-RAN


פתרונות C-RAN מתבססים על טכנולוגיות אינטל להשגת רמות גבוהות יותר של ביצועי רשת
Altiostar וווינד ריבר פיתחו פתרון פתרון סקלבילי ברמה גבוהה של Network Function Virtualization (NFV) עבור Cloud Radio Access Network (C-RAN). הפתרון מאפשר למפעילי רשתות סלולר לספק חווית משתמש עם איכות עדיפה לצד חסכון כספי, תוך ניצול יתרונות הטמונים במודל אספקת שירות IT בענן.

הפתרון של Altiostar מהווה פריצת דרך בשוק ה- NFV C-RAN, כשהוא ניתן להפעלה באמצעות תמסורת את'רנט סטנדרטית הזמינה אצל המפעיל, והוא אינו דורש כבל אופטי מיותר (dark fiber) או WDM (wavelength-division multiplexing) במייל האחרון. הפתרון מאפשר למפעילים לבנות מערכי תקשורת בדחיסות גבוהה, אשר מביאים לביצועים משופרים משמעותית ומפחיתים את הוצאות הרכישה והתפעול.

"הארכיטקטורה הנוכחית של ה- C-RAN דורשת כבל אופטי יקר וקשה להפעלה, או WDM במייל האחרון, כדי למשוך פריימים של CPRI. במקביל, הזינוק בצריכת הנתונים יוצר חוסר עצום בנפחי הרשת. ספקים משתוקקים למצוא פתרונות פורצי דרך שיטפלו באתגרים אלה", אמר אשרף דאוד, נשיא ומנכ"ל Altiostar. "הפתרון שלנו משתמש בתשדורת מידע מבוסס את'רנט סטנדרטי כדי לבנות את הענן. באמצעות עבודה עם מובילי תעשייה כגון ווינד ריבר ושימוש בטכנולוגיה של אינטל, הצלחנו להגיע לשוק במהירות גדולה יותר עם פתרון ה- NFV C-RAN, אשר מאפשר להציג במהירות שירותים ונפחי עבודה חדשים, תוך הפחתת עלות אחזקה כוללת".

"בעוד רשתות עוברות ל- NFV כדי לטפל בצמיחת התעבורה תוך שיפור איכות החוויה, חשוב להפעיל C-RAN עם eNodeBs חכמים מבוססי תוכנה אשר יהיו מסוגלים לתמוך במאפייני LTE מתקדמים ולספק עוצמת מחשוב, זיכרון ורוחב פס, I/O (ביצועי קלט/פלט) סקלאביליים ולפי דרישה. פתרון ה- C-RAN של Altiostar מנצל את פלטפורמת שרת ה- Titanuum של ווינד ריבר עבור ה- eNodeB החכמים מבוססי התוכנה. הוא פועל על מעבד ה- Xeon של אינטל, אשר מעניק לו ביצועים גבוהים הנדרשים להזנקת עומסי עבודה תוך מזעור תביעת הרגל".

"כדי שתעשיית הטלקום תאמץ NFV בהצלחה, חיוני לספק שירותים וירטואליים ברמת ביצועים ואמינות של ספק שירות", אמר פול סנישין, סגן נשיא ומנכ"ל פתרונות רשת בווינד ריבר. "שרת ה- Titanium של ווינד ריבר מספק תשתית NFV המאפשרת לפתרון של Altiostar לעמוד בדרישות וירטואליזציה של ספקי שירות. אלה מחפשים להשיג במהירות ובקלות יעדים כגון הפחתת עלויות תוך השקת שירותים בעלי ערך גבוה באמצעות NFV".

הצמיחה חסרת המעצורים של תעבורת נתוני המובייל, בשילוב צמיחת האינטרנט של הדברים (IOT), מניעים את הביקוש למחשוב עתיר ביצועים עמוק יותר בתוך הרשתות", אמר סטיב פרייס, מנכ"ל חטיבת תשתית התקשורת באינטל. "שימוש במעבד ה- Xeon של אינטל ופלטפורמת התוכנה של שרת ה- Titanium של ווינד ריבר, מספק ל- Altiostar את הביצועים הדרושים כדי לספק פתרון NFV C-RAN עמיד וחזק".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il