TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

CHALLENGE UP! – קריאה לחברות סטארט-אפ ויזמים ישראלים


אינטל פותחת בתוכנית חדשה לטיפוח חברות סטרט-אפ בשיתוף סיסקו ודויטשה טלקום
• תוכנית Challenge Up! שואפת לסייע לחברות צעירות בתחום האינטרנט של הדברים מישראל ואירופה להגיע מהר יותר לשוק באמצעות ייעוץ, נטוורקינג ופרויקטים משותפים.
• החברות בתוכנית יעברו שבוע האצה (Acceleration Week) שיתקיים בין 22 ל-26 ביוני 2015 בחסות Business Challenge Europe של אינטל, EIR של סיסקו ו-hub:raum של דויטשה טלקום
• החברות יעברו תוכנית חממה מותאמת בת ארבעה חודשים (מיולי עד אוקטובר) שתתקיים בקרקוב, ברלין ו-וינה בתמיכת אינטל, סיסקו ודויטשה טלקום.
• חברות הסטארט אפ שייבחרו לתוכנית ישתתפו בה בחינם ללא צורך בהשקעה וגם יוכלו לשמור לעצמן את הקניין הרוחני שלהן.

ברצלונה, ספרד – 4 במרס, 2015 – בקונגרס מובייל וורלד הכריזו היום אינטל, סיסקו ודויטשה טלקום על Challenge Up! - תוכנית משותפת הפונה לחברות סטארט אפ מישראל ואירופה.
התוכנית שואפת לסייע לחברות בתחום האינטרנט של הדברים להגיע מהר יותר לשוק באמצעות פרויקטים משותפים, מנטורינג, רשת קשרים רבת ערך ונכסים תאגידיים. החברות שייבחרו עשויות גם לקבל השקעה אסטרטגית ותמיכה במסחור המוצר או השירות שלהן בשווקים גלובליים. חברות סטארט אפ המעוניינות בתוכניות יכולות להגיש בקשה ב-www.challengeup.up. הגשת הבקשות מסתיימת ב-25 במאי.
תוכנית Challenge Up! פונה לחברות סטארט אפ צעירות היוצרות פתרונות לאינטרנט של הדברים / האינטרנט של הכל, ולתחומים קשורים, לרבות פתרונות מחוברים וחכמים (בית חכם, עיר חכמה, אנרגיה חכמה, מכוניות מחוברות, התקנים לבישים, תעשייה 4.0), אבטחת מידע, ביג דאטה, אנליטיקה ומחשוב ענן.
המרכיבים העיקריים בתוכנית הם שבוע ההאצה (Acceleration Week) שיתקיים בין 22 ל-26 ביוני 2015 בחסות Business Challenge Europe של אינטל, EIR של סיסקו ו-hub:raum של דויטשה טלקום, ותוכנית חממה מותאמת בת ארבעה חודשים (מיולי עד אוקטובר) שתתקיים בקרקוב, ברלין ווינה בתמיכת אינטל, סיסקו ודויטשה טלקום. חברות הסטארט אפ שייבחרו לתוכנית ישתתפו בה בחינם ללא צורך בהשקעה הונית וגם יוכלו לשמור לעצמן את הקניין הרוחני שלהן.
"אנו מצפים לרעיונות היצירתיים למוצרים ושירותים חדשים שיזרמו אלינו מרחבי האזור על מנת לשפר את אופן החיים והעבודה שלנו. מתן גישה לחברות סטרט אפ למשאבים המשלימים של שלוש חברות גלובליות יסייע להם להאיץ את הפיכת הרעיונות להצלחה מסחרית," אמר כריסטיאן מוראלס, סגן נשיא תאגידי ומנהל כללי של אזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה באינטל.
"עם צפי ליותר מ-50 מיליארד דברים שיחוברו לאינטרנט עד 2020, האינטרנט של הכל פותחת בפנינו הזדמנויות גדולות. כדי לנצל טוב יותר את ההזדמנויות האלו, Challenge Up! משלבת את המיטב של עולם הטכנולוגיה במערכת אקולוגית אחת של חדשנות פתוחה," אמר מייק פלאנגן, סגן נשיא לנתונים ואנליטיקה בסיסקו.
"עם Challenge Up! אנו שולחים איתות ברור לחברות הסטרט אפ ומאחדים את המשאבים והידע של שלושה תאגידים. אנו ננצל את נסיונננו לטובת תוכנית Challenge Up! ולתמיכה בקהילת הסטרט אפ," אמר אליאס דרקופולוס, סגן נשיא בכיר האחראי ל-B2B באירופה בדויטשה טלקום.

חברות סטארט-אפ ישראליות מתחום האינטרנט של הדברים מוזמנות להגיש בקשה ב-www.challengeup.up

אודות אינטל
אינטל (נאסד"ק: INTC) היא מובילה עולמית בחדשנות לתחום המיחשוב. החברה מתכננת ומייצרת טכנולוגיות שמשמשות כבסיס למגוון רחב של מוצרי מיחשוב שמופצים בכל רחבי העולם. אינטל מעסיקה כיום 107 אלף עובדים בעולם כולו, ופועלת בישראל משנת 1974. לחברה ארבעה מרכזי פיתוח (חיפה, יקום, ירושלים, פתח תקווה) ושני מפעלי ייצור (קריית גת וירושלים) בישראל, והיא מעסיקה למעלה מ-9,800 עובדים ישירים. מידע נוסף ניתן למצוא באתרי החברה: אינטל העולמית - www.intel.com אינטל ישראל - www.intel.com/il
אודות סיסקו
סיסקו (נסד"ק: CSCO) היא המובילה העולמית במחשוב העוזר לחברות לנצל את הזדמנויות המחר עם הוכחות לדברים המדהימים שיכולים לקרות כאשר מחברים לרשת את מה שלא היה מחובר. למידע נוסף, בקרו ב-http://thenetwork.cisco.com
אודות דויטשה טלקום
דויטשה טלקום היא אחת מחברות הטלקומוניקציה המשולבות המובילות בעולם המשרתת כ-151 מיליון לקוחות ניידים, 30 מיליון קווים נייחים ויותר מ-17 מיליון קווי פס רחב (נכון ל-31 בדצמבר 2014). הקבוצה מספקת מוצרים ושירותים לרשתות נייחות, תקשורת ניידת, אינטרנט וטלוויזיה על גבי פרוטוקול אינטרנט לצרכנים ופתרונות של טכנולוגיית מידע ותקשורת ללקוחות עסקיים ותאגידיים. לדויטשה טלקום משרדים ביותר מ-50 מדינות והיא מעסיקה כ-228,000 עובדים ברחבי העולם. בשנת הכספים 2014 הניבה החברה 62.7 מיליארד אירו 60% מהם בשווקים מחוץ לגרמניה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il