TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מטריקס תחשוף סטארטאפים ישראליים בפני בכירי מגזר הבנקאות והפיננסים בישראל ובעולם


חברת מטריקס תקיים ב-22 למרץ 2015 כנס מיוחד תחת השם Fintech Forward, שיפגיש בין סטארטאפים ישראליים בתחום ה-Fintech (טכנולוגיות לעולם הפיננסי) לבין בכירי מגזר הבנקאות והפיננסים.

לכל אחד מהסטארטאפים אשר ייבחרו להשתתף בכנס, יוקצה זמן של 7 דקות בסגנון הרצאות TED כדי להציג את החברה והפתרונות שלה בקרב מנהלים ישראליים בכירים בבנקים, בחברות הביטוח, חברות השקעות ואשראי.
הסטארטאפים יזכו במסגרת הכנס גם בפגישות אישיות אחד על אחד עם אותם מנהלים בכירים כדי להציג את פתרונותיהם בהתאמה אישית לצורכי החברה. בנוסף יוכלו להציג את פתרונותיהם בתערוכה שתוקם במקום הכנס.
בין הבנקים והחברות הפיננסיות שמנהלים בכירים מטעמם משתתפים באירוע: הפועלים, לאומי, דיסקונט, מזרחי-טפחות, הבינלאומי, בנק איגוד, HSBC, ויזה כ.א.ל, הפניקס, הראל, מגדל, כלל, מנורה-מבטחים, פסגות ועוד.
דובר ואורח מרכזי בכנס יהיה דניאל טו, סמנכ"ל החדשנות של Ping An הסינית, קבוצת חברות בתחום השירותים הפיננסיים, המעסיקה כ-800,000 עובדים, ושעסקי הליבה שלהם הם בתחומי הביטוח, הבנקאות וההשקעות. דניאל טו מגיע במיוחד לארץ לטובת השתתפות בכנס זה.
לדברי דליה רובינסון, סמנכ"ל, מנהלת חטיבת פתרונות פיננסיים וטכנולוגיות במטריקס, "ישראל היא אומת סטארטאפים מובילה, המייצרת מידי שנה טכנולוגיות מתקדמות וחדשניות שמשפיעות על העולם, לרבות במגזר הפיננסי. במפגש מיוחד ומרתק זה אנו רותמים את ההיכרות הנרחבת והמעמיקה שלנו עם הפעילות והצרכים בחברות וארגונים ישראליים מובילים בתחום הפיננסי, כדי לקדם טכנולוגיות ישראליות מתקדמות וחדשניות שיוכלו לסייע להן בפעילותן השוטפת ולייצר מודלים עסקיים חדשים. במקביל אנו מחזקים ומבססים את הקשר שלנו עם חברות הסטארט-אפ כמקור לחדשנות וכשותפים לדרך".
רובינסון מוסיפה כי הכנס הינו הזדמנות ייחודית לחברות הסטארט אפ להציג את הפתרונות שלהן מול מקבלי ההחלטות הרלוונטיים במגזר הפיננסי, ליצור קשרים משמעותיים, להבין לעומק את צורכיהם ואף לזכות בלקוחות Beta Site ובכלל".
לכנס מוזמנים להגיע מנהלי מערכות מידע בכירים ,מנהלי טכנולוגיה וחדשנות, וסמנכ"לי שיווק בתחום הפיננסים והבנקאות וכן יזמים, מומחים טכנולוגים ומנהלים מקרנות הון סיכון.
סטארטאפים המעוניינים להשתתף בכנס מוזמנים להירשם בדף הכנס:
http://www.matrix.co.il/Documents/landing_page_01.pdf


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il